voor de nieuwe "huisvrouwen"onder ons

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lovelymom, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dat is zeker spannend. Voelt Marit zich verder wel goed, energiek genoeg? Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat mevrouw stiekum toch wat gewicht erbij gegeten heeft. Of gaat het ook om haar lengte?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee MArit heeft wel de lengte , die is gemiddeld , met haar gewicht zit ze op de -2 curve nu .......maar moet jammer genoeg een weekje langer wachten , het cb is morgen dicht , kan nu pas volgende week dinsdag .......

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn zoontje heeft het ook, die is boven de gemiddelde lengte maar zit op -2,5 met gewicht. Nou bestaan onze beide families nogal uit lange slungels waardoor het bij ons vrij snel op de genen werd gegooid, maar pffft, de consultatiebureaubezoeken waren vooral het eerste jaar erg heftig.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Marit zit onder het groene gedeelte dan he , niet het groene gedeelte onder de gemiddelde lijn , maar het witte onder het groene gedeelte , snap je het nog ?

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Volgens mij wel, en dat is echt heel erg weinig :( Ik hoop dat ze gewoon een licht poppetje is *knuf*

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    waarschijnlijk wel , heb er al wel wat rust in gevonden , we hebben al zoveel onderzoeken gehad en alles wijst erop dat het echt aan haar eigenwijze willetje ligt ..We hebben het een tijd terug ook over sondevoeding gehad als ze zo doorging , geukkig heeft ze toen ff een paar weken goed gegeten , want ik vrees als we daaraan gaan beginnen , dat we het haar wel heel makkelijk maken , want dan hoeft ze helemaal niet meer te eten .....Nu moeten we alleen nog ff de juiste weg hierin zien te vinden dat Thijme en Tara er ook niet zoveel last van ondervinden dat we veel met het eten van Marit bezig zijn ......

7. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Dames, zijn we er nog, of zijn we alleen maar buiten van het zonnetje aan het genieten :D Hier is dat wel het geval hoor!
    Marjon, was je nog wezen wegen?? Hoe was het?

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Hier heerlijk van het zonnetje aan het genieten en de voorjaars schoonmaak aan het houden

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoi dames,

hier word ook lekker genoten van de zon, en idd de voorjaarsschoonmaak in volle gang (ML zei al dat het haast eng werd zo grondig ben ik bezig lees;gordijnen, dekbedden wassen ramen lappen enzenz hiii)

Allemaal vast goed weekend en geniet van de zon!!!

10. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook alleen maar van de zon aan het genieten eigenlijk.. heerlijk weer dit.

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja dat is het zeker

Zag net je blog leuk hoor, hou ook wel van knutsel met mijn oudste.
    ga zeker xtje paar ideetjes pikken:D

Deel Deze Pagina