Dat is zeker spannend. Voelt Marit zich verder wel goed, energiek genoeg? Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat mevrouw stiekum toch wat gewicht erbij gegeten heeft. Of gaat het ook om haar lengte?
nee MArit heeft wel de lengte , die is gemiddeld , met haar gewicht zit ze op de -2 curve nu .......maar moet jammer genoeg een weekje langer wachten , het cb is morgen dicht , kan nu pas volgende week dinsdag .......
Mijn zoontje heeft het ook, die is boven de gemiddelde lengte maar zit op -2,5 met gewicht. Nou bestaan onze beide families nogal uit lange slungels waardoor het bij ons vrij snel op de genen werd gegooid, maar pffft, de consultatiebureaubezoeken waren vooral het eerste jaar erg heftig.
Marit zit onder het groene gedeelte dan he , niet het groene gedeelte onder de gemiddelde lijn , maar het witte onder het groene gedeelte , snap je het nog ?
waarschijnlijk wel , heb er al wel wat rust in gevonden , we hebben al zoveel onderzoeken gehad en alles wijst erop dat het echt aan haar eigenwijze willetje ligt ..We hebben het een tijd terug ook over sondevoeding gehad als ze zo doorging , geukkig heeft ze toen ff een paar weken goed gegeten , want ik vrees als we daaraan gaan beginnen , dat we het haar wel heel makkelijk maken , want dan hoeft ze helemaal niet meer te eten .....Nu moeten we alleen nog ff de juiste weg hierin zien te vinden dat Thijme en Tara er ook niet zoveel last van ondervinden dat we veel met het eten van Marit bezig zijn ......
Dames, zijn we er nog, of zijn we alleen maar buiten van het zonnetje aan het genieten Hier is dat wel het geval hoor! Marjon, was je nog wezen wegen?? Hoe was het?
Hoi dames, hier word ook lekker genoten van de zon, en idd de voorjaarsschoonmaak in volle gang (ML zei al dat het haast eng werd zo grondig ben ik bezig lees;gordijnen, dekbedden wassen ramen lappen enzenz hiii) Allemaal vast goed weekend en geniet van de zon!!!
ja dat is het zeker Zag net je blog leuk hoor, hou ook wel van knutsel met mijn oudste. ga zeker xtje paar ideetjes pikken