Hartje niet horen met 12 weken (via doptone)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kat, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik kom net van de VK vandaan en ze heeft helaas het hartje niet kunnen vinden.
    Ze zei echter wel dat ze ook de baarmoeder rand niet voelde en het wellicht nog verstopt zat achter het schaambotje.

Morgen heb ik gelukkig de 12 weken echo dus dan zien we echt of alles ok is.
    Ben opzich wel rustig eronder maar wil toch graag weten (lezen) of meer later pas het hartje hoorden via de doptone en er verder alles goed uitzag daarna (ja, misschien toch een beetje onzeker :)).

Ben benieuwd.

2. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Hi Kat,

Wat vervelend zeg! Maar ze zegt niet voor niets dat je baarmoeder nog zo klein is. Bij mijn vk praktijk proberen ze dat ook nooit voor de 12 - 13 weken omdat je het (zeker bij een 1e zwangerschap) gewoon moeilijk kunt horen. Ik weet nog bij mijn eerste moest ze heel lang zoeken. Gelukkig heb je morgen een echo, probeer je niet te druk te maken, het zal best in orde zijn!

liefs,

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kat,
    Dat is idd niet gek hoor! Mijn vk zei ook dat ze liever nog een echo maakte, omdat ze niet zeker weet of ze het hartje al kon horen. Tijdens de echo heeft ze het toch geprobeerd (nadat ik zelf moest vertellen waar die knop zat hahaha) en hoorden we het! Geweldig!!
    Er staat je dus nog iets heel moois te maken. Ik hoop niet dat je je ongerust maakt, want morgen en anders volgende week zullen ze het echt wel horen hoor.

Heel veel plezier!

4. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Alles was goed gelukkig en het hartje hebben we ook mogen horen :).
    Ben alweer heeel opgelucht nu.

5. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    he heerlijk meid ......gefeliciteerd:D

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    bij onze VK doen ze het expres voor 14 weken om deze reden dus niet... lijkt me wel schrikken, gelukkig was alles goed!!

7. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bij mij deed ze met 12 weken luisteren en toen hoorde ze het heel duidelijk terwijl het ook de eerste is maar ik had dus gewoon geluk. Ik durf het nu wel te schrijven omdat je het nu wel gehoord hebt:p. Super dat je het hartje gehoord hebt! De eerste keer dat ik het hoorde(8 wk+3 dg) moest ik echt huilen! :D

8. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    De verloskundige zei al van te voren tegen me dat het kon zijn dat we het niet zouden horen.
    Maarja je wilt toch even die bevestiging enja 12 weken dan ga je er wel vanuit (naar wat men leest).

Ik had vanmorgen ook de tranen in mijn ogen staan toen we de kleine zagen, was zeer beweeglijk en ik moest steeds lachen,
    denk ook wel van de spanning.

Maar wat is het toch een heerlijk geluid, herkende het wel meteen van de eerste, dat vergeet je niet he.

9. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Even een geruststelling vanuit deze kant!

Met 10,5 week was het hartje heel goed en duidelijk te horen. Bij 11,2 weken liet het zich niet horen, maar op de echo wel zien kloppen...Niets om je zorgen over te maken dus.

suc6 groetjes Dorianne

10. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier werd zelfs met 15 weken gezegd dat er 50/50 kans was om het hartje te horen met de doptone... dus het zegt niks als je niets hoort voor die tijd..
    @kat, fijn dat het allemaal goed was vandaag!

11. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Ik had zelf al eens met de angelsound geprobeerd om het hartje te vinden maar ik wacht hier toch maar even mee totdat ik wat verder ben.

Deel Deze Pagina