Die website in-gender.com is inderdaad heel erg gaaf. Maar ik zie op al die echo's op dat forum de nub heel erg duidelijk. Bij ons beebje zie ik hem helemaal niet haha.
Ja klopt!!! Heb de neiging de echo's daar ook te plaatsen, kijken wat ze zeggen hahahahaha.....hoezo nieuwsgierig!!
Ik heb net samen met de aanstaande papa de nub gezocht op onze echo's en we denken hem gevonden te hebben. Met die site erbij zijn we overtuigd van een meisje. Nu even afwachten of het echt klopt, maar hier werd ook al een meisje gezegd en mijn gevoel zegt dat ook al de hele zwangerschap. (is het dadelijk een jongen.... hahaha niet dat me dat uitmaakt trouwens hoor )
@Irisje dank je wel hihi moeilijk is hij he.... Nou zaterdag horen jullie van me of het goed is Ik ga ook nog eens op die site kijken echt leuk
Had 'm al gevonden ja. Ben erg benieuwd!!! Als ik die laatste foto zie denk ik een meisje! Op de eerste kan ik er geen ontdekken...
Ja ik denk ook een meisje....dat gevoel heb ik de hele zwangerschap al.....ga jij hem ook plaatsen.....of ben ik de enige die zo hysterisch nieuwsgierig is hahaha
Towser, jullie zijn toch al 22 weken? Weet je nog niet of het een jongen of een meisje is dan? Die echo kan ik niks mee, ik herken er helemaal niks in hahaha. (niet veel in ieder geval )
Als hetgeen dat ik zie een nubje is..is het hartstikke een jongen. Het nubje wat ik zie zit onder de twee dikkere strepen.
Pwaaahhh...ik verslik met zowat in mijn vitaminedrankje ! Professionals..? nou ik voel me niet aangesproken hoor.
Ja, klopt, we weten het ook al. Op de 20 weken konden ze het niet zien. We zijn toen voor een pretecho geweest en nu weten we het wel. Ik vond het wel grappig om hier te lezen dat je het bij 12 weken ook al kan zien, ik kan het namelijk niet zien aan deze echo en was benieuwd of hier een NUB-expert is die het wel kan zien!
Hahahaha.....nou ECHT wel!! Jij en Itsje zijn echt goed hoor!! Dusse klopje op jouw schouder!! Op het Amerikaanse forum zei iemand net over mijn echo dat het neigt naar een meisje, maar dat de termijn best vroeg is, dus dat het nog kan veranderen.