Hmm bij Irisje heb ik het gevoel dat het een jongen is! Nu is die linkerfoto wel erg klein... maar als dat de nub is lijkt het me een jongen? En mijn gevoel zegt dat ook bij de fotos... Ik ga voor een jongen!!
Hihi....volgens mij wijst de nub naar beneden en dat duidt op een meisje! Eind april zullen we het weten!!!!
de linker foto zegt mij sprekend een meisje, maar de rechter echo's tsja...dat lijkt meer jongensachtig. Overigens... de rechtsboven echo..dat wat je aan zou kunnen zien voor nub is volgens mij een beentje.
hey iris, ik zie bij jou voornamelijk meisjes stemmen. Net als ik bij jou stemde... nog steeds kan ik niets uit de rechterecho's van jou halen Wanneer heb jij eigenlijk een definitieve geslachtsbepaling? wonder, bij jou ook een meisjes stem. zoals ik dus ook al bij jou dacht. ik kan niet wachten tot de 9 van november Bij towser zie ik het eigenlijk niet. ik geen echte nub ontdekken.......... tenzij het een jongetje is waardoor er geen streepje meer te zien is maar een bolling met een puntje. ik denk dus een jongetje voor tower alleen is het echt een gok omdat de kwaliteit van de cho wat slecht is waardoor ik geen echte nub kan ontdekken. Sooooooooo........ Towser; please confirm boy or girl
Nou, ik zal het maar onthullen dan: Na lang zoeken besloot de mevrouw van het pret-echobureau dat het toch echt..... een meisje wordt! Ik had het zelf toen nog niet echt goed gezien, maar nu op de DVD zie ik het toch ook wel. We hadden wel heel sterk het gevoel dat het en jongetje zou worden, maar ja, dat had ik bij allebei mijn andere dochters ook (zijn al 9 en 10, dus toen geen echo's gehad, alleen met 8 weken, da's echt nog te vroeg om wat te zien...)!
Haiii Maria!!! Ja ik ben hier al vanaf pagina 1 hahaha! Wat leuk, jij ook hier!!!! Ik heb je PB gehad, dank je wel! Fijn om te weten dat ik gelijk heb gehad en dit nu ook 3x is bevestigd!!
Haha was ook aan het fotootje op je banner te zien. De echo laat in ieder geval geen duidelijke nub zien zoals ik al had gereageerd, maar aan de hand van je foto had ik jongen gezegd. Echter heb ik dit niet gedaan.... zou het niet eerlijk van mijzelf vinden
Hey wat leuk, nog een meisje! Wij krijgen ook onze derde meid!!! Tsja bij jou was het ook echt een gokje, kon geen nub vinden en dacht daarom dat de enige optie een jongetje was. Jongetjes hoeven namelijk niet altijd een streepje te hebben, zij hebben twee kleine bolletjes op elkaar.
@litdekoster Vindt het heel leuk dat je gelijk had met de 12 weken echo had het zelf niet verwacht dat het een meisje zal zijn haha we zijn nu druk met de kamer bezig,, nu kan ik na 3 echo's als bevestiging en jou bevesting met 12 weken wel roze kopen haha ik heb nog wel een echo met 17 weken Bekijk bijlage 24719 Wel duidelijk he
De arts in het ziekenhuis bij de GUO dacht ook het meest een jongetje, maar durfde het niet met zekerheid te zeggen, omdat hij geen streepjes zag, maar ook niks anders. De mevrouw bij de echo moest ook heel veel moeite doen, blijkbaar wilde de baby dat het pas bij de geboorte bekend zou worden. Ze heeft nog een paar keer extra gekeken, maar net als bij de 20 weken echo zat de baby in stuit en in kleermakerszit, achter een botje verstopt. Nou ja, in elk geval eentje met een eigen willetje en/of met gevoel voor humor (de baby, van de echo-mevrouw weet ik het niet)
Goh hebben jullie zo'n uitgebreide echo gehad? die zul je vast niet met plezier tegemoet zijn gegaan. Gelukkig ben ik dus niet de enige die 'het streepje' niet zag haha. Wat een eigenwijsje zeg, en inderdaad een gevoel voor humor hahaha. Ik zeg nog altijd: mocht dit dametje in mijn buik er als een jongetje uitkomen zal hij de eerste 6 weken voor straf in roze jurkjes geshowd worden. Moet hij mamma maar niet in de maling nemen.
haha ja dat zeker,, vooral als je het niet verwacht en je oudste zoon van 4 jaar telkens zegt al vanaf het begin dat die een zusje zal krijgen hij had het dus ook goed,,soms twijfel ik nog wel even door sommige verhalen op internet net en net wat jij zegt als het toch een jongen zal zijn bij de geboorte en dan? we beginnen net met een roze kamer haha en alle jongens kledingen hebben we al weg gedaan aan vrienden van ons achja ze zouden nu wel gelijk hebben na 3 echo's denk ik toch?