Duidelijk een jongen, toch?. Hij ligt er niet goed voor, maar uitgaande van de ruggegraat... Echo van Linc 17 weken
haha je ziet daar gewoon zn pieleke!!!! Geen verlegen mannetje dus hahaaha!!! die meiden van mij hielden altijd mooi hun beetjes gekruist zoals echte dames zitten. We hebben dan ook iedere keer vanaf 16 weken zij aanzichten gehad waarbij je net twee boontjes ziet zitten.... nooit een echte toiletshot gehad. Maar dat manneke van jou doet niet moeilijk om zijn geheim prijs te geven
ja en nog hoor, hij speelt er graag mee. Soms trekt hij er zo hard aan dat ik bang ben dat hij ineens los schiet.
Ach ja.. net als iedere man die trots is op zijn piepie hahaha... Zijn er nog echo's in de aanbieding?
bedankt iig Ik heb nog 1 foto maar die heb ik alleen in een word bestand dus kan hem je eventueel wel mailen......
Wat een leuke namen zie ik voorbijkomen!!! Hier heb ik ook een schaamteloos manneke rondlopen van 15 maanden!! Hahaha....zijn piemel is de laatste tijd ook echt ontdekt! Hihi... Op de echo was er ook geen twijfel....meneer liet wijdbeens het hele zaakje zien! Denk dat dat toch echt een karaktertrek van mannen is!
jahoor zat heb genoeg echo foto's een aantal net al geplaatst en waar ik het ook vraag de meningen blijven verdeeld over het geslacht t zijn ook geen geslachtsfoto's natuurlijk... deze heb ik ook nog (allemaal met fototoestel genomen vanaf de 3d echo): en een paar 3d foto's van het gezicht!
Nee, niet echt..sorry. Op de eerste foto lijkt er wat te hangen tussen de beentjes, maar ik kan er niet echt iets van maken.
Bedankt Iris..heb verder geen foto's helaas nog 10 lange weken wachten dan weten we het. Tis jammer dat ik niet zo handig ben met i-net en foto's en filmpjes want waarschijnlijk al zou je de dvd zien zou je het zo kunnen zien ... Hier doen ze alleen geslachtsbepaling bij baby-vieuw vanaf 55 euro en dat is me gewoon net te veel geld en daarbij me man is het er nog steeds niet mee eens 8) nogmaals bednakt het kijken en je tijd!
Hai hai zaterdag hebben we de geslachtecho gehad en het is een meisje. Volgende de echoscopiste heel duidelijk! Volgens mij hadden een aantal mensen het goed hier uit mijn hoofd Irisje en Wonder! En Litdekoster jij dacht aan een jongen maar je gevoel zei dat je het verkeerd had dus luister ook maar naar je gevoel want die zat helemaal goed hihihi