Ik ga het je weer vragen: Heb je de onderste echo ook apart en wat groter? Ik kan het niet zien zo, ik zie zelfs helemaal geen nub doordat de afbeelding zo klein is. Ik kan namelijk niet zien of het nu de navelstreng, een deel van het beentje of de nub is...
hahaha...tsja die heb ik echt niet groter is een oudere echo. Moet ik thuis even zoeken naar het origineel. Heb jij zo'n klein beeldscherm dan, want bij mij is de afbeelding niet zo klein. Weliswaar is de nub vrijwel niet te traceren, maar ik heb wel iets gezien. Ik zal vanavond thuis even zoeken naar de echo, maar dan heb je hem pas maandag.
Ik begin er lol in te krijgen en ik zou wel meer echo's ook willen beoordelen. Ik heb er gisteren een hele dag studie van gemaakt.
Ik heb een laptop en daarvan is het beeldscherm niet zo groot is die van onze normale computer die nu overigens bij de reparateur staat omdat die niet meer opstart. :s Om voor jou een beeld te vormen hoe groot de echo is: 4.2 cm bij 3.3 cm hahahaha! Heb het ff opgemeten
Is erg interessant he! ik heb het bij alle 3 mijn meiden goed gehad . Ik wil over 6 jaar, wanneer de jongste op school zit en wat zelfstandiger is de vroedvrouwenopleiding gaan volgens in Turnhout, maar ik denk dat ik over 2 jaar begin met de opleiding tot echoscopiste en daarom doe ik dit zo graag
Ja goed idee, ik vind dit ook interessant. Hmm, misschien ook iets voor mij. Ben ook gek op (zwangerschap en ovulatie)testjes en allerlei wetenswaardigen rondom zwanger worden/zijn. Misschien moet ik ook maar iets in die richting gaan doen. We kunnen hier ons praktijkje beginnen als 12 weken echolezeressen op zp. Nou ja... jij hebt er meer verstand dan ik..ik assisteer en geef second opinions. Het lijkt me geweldig als we het steeds goed raden. Best een uitdaging toch?
heb ik allang geprobeerd maar de pixels worden hierdoor vergroot en blokkerig neergezet waardoor je geen vloeiend geheel meer hebt. en dan is het heel moeilijk om een nub te onderscheiden van een stukje bot/been/navelstreng.... wel een leuk idee van je trouwens.. ons eigen forum..
Imageshack - echo11weken en deze dan? Echo van een vriendin van mij met 11 weken en 3 dagen. Ik zou zeggen een meisje, maar het is volgens 20 weken echo toch echt een jongen.
Is het geen tweeling :d Bovenste echo laat duidelijk een naar bovenwijzende nub zien waardoor ik direct gezegd zou hebben een jongen. 11 weken is altijd net iets te vroeg omdat de nub vanaf 12 weken zich in de definitieve stand gaat plaatsen: naar boven of hij blijft plat. Maar omdat deze nu al naar boven staat zou ik direct een jongen gezegd hebben. maar op de onderste echo is hij vlak.... echter als je goed kijkt zie je dat het ruggetje op deze foto (bij de billetjes/stuitje) net iets krommer ligt dat die van de bovenste echo. zou ik ze los van elkaar gezien hebben zou ik zeggen: Bovenste jongetje zonder meer! onderste meisje maar geen zekerheid omdat 11 weken nog te vroeg is. de nub gaat pas vanaf 12 weken de definitieve stand aannemen. nu bij elkaar denk ik.... is het geen tweeling
Dat mag wel... als je zin hebt om morgen op de koffie te komen Mijn printer/scanner is kapot. Hij herkent de USB niet, ook niet als ik m opnieuw installeer. En ook de gewone computer is kapot, die is nu bij de reparateur en ben bang dat al mijn foto's die daarop staan verloren gaan. Helaas.... anders had ik wel mijn echo's in mijn album hier gezet. Ik heb wel een echo op de computer maar dat is alleen van het gezichtje van de kleine.
ik denk dat het een meisje is... ik zal mn echo ook even plaatsen, dan kunnen jullie ook kijken hihi. de echoscopiste denkt een jochie, heb t zelf ook even bekeken en denk het eigenlijk ook, wat denken jullie??