@badeend: ik kan het helaas ook niet zien voor je... @litdekoster: ik kan de foto uitvergroten op mn scherm, handig! kan jij dat niet? dan heb je ze groter dan 3 cm (is namelijk wel heel onhandig kijken lijkt mij hihi)
Ik heb een laptop, deze hebben standaard een veel minder groot scherm dan gewone computers (ondanks dat de laptop pas 2 maanden oud is). Als ik de foto's uitvergroot in mediaplayer/paint etc.... dan gaat de kwaliteit zo erg verloren dat ik de foto in blokjes krijg en je niet meer kunt zien of dat ene blokje nu bij de nub hoort of bij het been bijvoorbeeld. Mijn gewone computer staat bij de reperateur, bij het opstarten geeft hij één lange hoge piep en doet verder niets. tis net mn wekker die afgaat . vandaar.......
heb even gekeken en hoewel het moeilijk te zien is, omdat het toch erg klein is zou ik zeggen een meid. maar een iets grotere foto was beter te zien geweest.
en wat denken jullie van deze echo haha gemaakt met 20 weken, Niet kijken bij mijn andere topic he anders niet eerlijk haha Groetjes Patricia
Hey, oud stadsgenootje!!! (ik kom oorspronkelijk uit Pijnacker maar heb ook in Delft gewoond waar overigens mijn gehele familie woont). Op deze echo zie ik geen geslacht, of ik begin ECHT kippig te worden hahahaha! Heb je gaan andere echo, tussen de benen of een echo tussen de 12 en 14 weken vanaf de zijkant??
Nee ik heb helaas gegeen betere gelukkig weet ik wel wat het is dat komt omdat ik een vlokkentest heb gehad en tijdens de 20 weken echo vertelde de dokter nog maals wat het was het is dubbelbevestigd, Het is een meisje en wat leuk een stadsgenoot van vroeger
ik mis Delft zo he!!!!!! Ik mag geen auto meer rijden ivm mijn bekken/beklemde zenuw en slijtage in mijn bekkengewrichten. Te gevaarlijk om auto te rijden dus. Maar ik mis het zo!!! De beestenmarkt, Break-time, de markt, de kerk en het stadhuis, Luna's, de grachtjes, de sfeer, mijn oude bekende uit de Wippolder en heiligland, mijn oma uit het westerkwartier, de griek tegenover de visbanken, mijn oude werk op de voorstraat............. Het Deftsche hout in de zomer Pffffffff wat zou ik graag een dagje Delft doen! toevallig ben ik 4 maanden geleden met mijn kids naar de kinderboerderij geweest. Alleen de kinderboederij in delft is leuk hahaha hier in tilburg zijn ze nog nooit naar de kinderboerderij geweest . Maar weer even on-topic..... jammer dat je geen andere echo hebt. Wel fijn dat je het geslacht al weet!
Raad eens waar ik woon ja wel het heilig land vlak bij de kinderboederij haha, en vlak bij de nieuwe kerk en de beesten markt haha me zusje zelfs woond aan de gasthuislaan vlak bij blokker en zo, Ik zou nooit uit Delft weg willen, Groetjes Patricia
pffff maak me maar jaloers Ik heb vrienden wonen aan de lodesteijnstraat (oid ben al 5 jaar weg dus precieze namen vergeet je), alleid bussierstraat, oude ijsbaan (mn moeder)... Ohhhhhhhhhhhhhh de hamburger tent daar, tegenover het grote speelveld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm zou er een moord voor doen op het moment!!!!!! En de ijsboer............... Pfffffff ik hou op anders kan ik vanavond niet slapen
Ik heb vrienden wonen aan de lodesteijnstraat Je gelooft het of niet maar ik woon een straat voor de lodesteinstraat haha de maria duystlaan haha groetjes je bedoeld zeker beaard die ijsslon haah heerlijk ishet daar voor al de slagroom zal je niet verder jaloers maken
ik denk een meisje hoewel de kleine knappert niet in de ideale positie ligt. Het ligt wat krom met de ruggegraat waardoor je niet met zekerheid kunt zeggen of de nub plat blijft liggen of toch omhoog wijst wanneer het kindje wel recht zou liggen. Dus een meisje maar niet met 100% zekerheid Laat je het nog even weten?
Super, dankjewel! Dat gevoel heb ik zelf ook heel erg sterk al de hele zwangerschap. Ik laat het zeker weten als we het weten!
het zit inderdaad te hoog voor schaamlipjes plus dat ze te ver uit elkaar staan. Schaamlipjes worden ook niet zo heel fel (zoals bot) afgebeeld omdat het week is. met dit termijn moet je of twee kleine halve maantjes dicht op elkaar zien of drie streepjes. Maar goed, ik kan er ook naast zitten vandaar dat ik het vraag
Ik heb weleens gehoord dat je de eierstokken al kunt zien op de echo, dus vandaar dat ik zei eierstokken.