Voor de *NUB* experts > echo 13 weken jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Iris, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

deze is duidelijk even aangepast:)ik bedoel me vorige post :p

2. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Ik ben bang dat je nog te vroeg bent met de echo, ik denk dat de echo gelijk is aan ongeveer 10,5 a 11 weken. Het kindje is tamelijk klein en ik kan er echt geen uitwendig geslachtsorgaan uit op maken.

sorry meid, ik had je graag geholpen.

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

achja we zien het wel met de 20 weken echo haha
    ben bang dat ik alleen niet kan wachten:p

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    :)Nog meer 12/13 weken echo's?

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, jullie kunnen wel een nub-bureau starten! hihi (ik volg het stiekem ook hoor)

6. meidenhuis

Ligt wel in de planning :D, eerst eens kijken hoe ik het hier doe, dan de opleiding en dan een eigen bureau. Wellicht ook nog de vroedvrouwenopleiding... ervaring genoeg met 3 zwangerschappen :p:D

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb een 12 weken echo maar vraag me echt af of hier iets aan te zien is hij is vrij donker en ik kan er zelf net een hoofd en hand uithalen

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
  9. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    #109 Iris, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
    Ik zie absoluut wel een nub op de tweede foto en het ziet er voor mij erg meisjesachtig uit.

kindje ligt wat krom met het kontje omhoog, maar de nub loopt aardig paralell met de ruggegraat naar mijn idee.

Ik ben benieuwd 8) :)

10. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan

leuk he! :D

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o echt??
    Is ook het gevoel wat ik al die tijd heb omdat ik zo misselijk ben en dat had ik met de eerste niet. Krijg helemaal de kriebels van jou berichtje weet je dat hihi...

12. meidenhuis

ik durf het niet te zeggen. Het is niet echt een zij-aanzicht maar meer een boven-zij-aanzicht. Het kindje ligt hier nogal ingewikkeld :D. je kunt de ruggegraat niet volgen want het kindje ligt met het buikje wat onze kant op gehangen, beentjes wijd, billetjes omhoog.

als je de ruggegraat bekijkt ligt het in een kronkel. Ik durf dan ook niet te zeggen of het werkelijk de nub is die je ziet. Het lijkt erop maar als je goed kijkt zie dat de 'zogenaamde' nub nogal ver naar rechts ligt ten opzichte van de linkerkant van het lichaam.

als je de nub doortrekt (verder bekijkt dan waar het echte witte gedeelte eindigt) zie je dat die naar links gaat en gedraaid is. Zou dus ook de navelstreng kunnen zijn.

Ik zeg deze keer dus niets, het is mijns inziens nogal vaag. Maar ik zou het wel tof vinden als Irisje gelijk krijgt :D

13. meidenhuis

het kindje ligt bijna hetzelfde als mijn echo hier bij 10 weken. Het ligt natuurlijk wel anders maar ik heb zo'n vermoeden dat het kindje van Berna ook wijdbeens ligt met een wat gedraaid bovenlichaam.

- - Gratis foto's uploaden, delen en publiceren

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    eigenwijs kindje dus... nou ja nog 4 weken geduld dan laten we een pretecho maken....

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Zie dat jullie zitten te springen om meer echo's! Nou heb ik er nog een van deze zwangerschap van zo rond de 11 w 5 dagen.
    Ben benieuwd!!

16. meidenhuis

Hij is twijfelachtig omdat het kontje omhoog ligt en daardoor de ruggegraat niet recht is.

In de eerste instantie zou je zeggen dat de nub wat omhoog wijst maar........

Toch zeg ik een meisje. want als ik het meest rechte stuk van de ruggegraat doortrek (en niet van de billen uit ga) dan loopt dit paralel met de nub.

Laat je nog even iets weten?

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, ik laat het zeker weten!! Ja, die andere echo ( die ik al geplaatst had was duidelijker). 9 November weet ik hopelijk meer!

18. meidenhuis

Spannend hoor!! Ben echt benieuwd!!!!!!

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Toch nog een vraagje.....welk streepje zie jij aan voor de nub? De bovenste (ietsje langer) of dat kleintje daar net onder..

20. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Ik zie maar 1 streepje wat de nub zou kunnen zijn.

Ik twijfel erg bij deze foto.
    Ik heb lang naar deze foto gekeken.
    Voor mij is het nog 50/50.., maar ik neig ietsje meer naar een jongen.

Deel Deze Pagina