Voor de *NUB* experts > echo 13 weken jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Iris, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Jullie mogen ook echo's plaatsen waar het geslacht al van bekend is hoor.
    Kijken of we echt zo goed zijn.:D

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Welk streepje kijk je dan naar? Welke echo vond je duidelijker die vorige van mij of de laatste?

3. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik vind deze beter qua nub, maar vind de vorige scan meer meisjesachtig.

Het streepje een halve cm boven de meetlijn.

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oke.....dan gok ik op een meisje, omdat hij volgens mij evenwijdig loopt aan de ruggegraat.....spannend!!

5. smile17

smile17 Niet meer actief

Hi wonder heel goed een meisje dat zou mooi zijn voor ons april mama's omdat we alleen nog jongens hebben ;)

Ik heb in mijn album 2 echo's staan van 12 weken en 2 dagen kunnen jullie daar iets op zien? Alvast bedankt:)
    As zaterdag hebben we de geslachtsecho dus dan weten we meer als het goed is.

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    #126 Wonder 1980, 29 okt 2009
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
    Hey Smile,

Ja, een paar meiden erbij zou erg leuk zijn!! Ik denk dat het bij jou ook een meisje wordt!! Ben nog een beginner, maar denk wel de nub te zien die parallel loopt aan de ruggegraat! Ben benieuwd of ik gelijk krijg!!

x

7. smile17

smile17 Niet meer actief

hihi ja leuk worden we samen meiden mama's. Moet eerlijk zeggen dat ik vanaf begin al een meisje denk maar zou met een jongen net zo blij zijn.
    Maar de NUB die zie ik niet tenminste weet dus niet zo goed wat en waar ik het moet zien. Ga eens even op de links kijken van Lit

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Hmm heb even de sites bekeken en als ik dan naar mijn eigen echo kijk en als ik dan naar de NUB kijk (tenminste als ik naar het juiste dingetje kijk;) ) dan neig ik ook naar een meisje.

HOpelijk komen Irisje en Litsdekoster ook nog online vandaag want ben nu wel heel nieuwsgierig:)

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahaha....ja ik vind het ook fijn als die meiden er even naar kijken....die zijn toch al behoorlijk geoefend hahaha....Wat zeg jij van mijn echo dan?

10. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

@Smile....

Heb jij twee kindjes in de baarmoeder zitten? Bij de bovenste neig ik heel erg naar een jongetje hoewel het ruggetje niet helemaal recht ligt. De onderste foto is te moeilijk om te beoordelen omdat het kindje wat naar ons kijkt, dus onze kant op leunt en daarbij de ruggegraat niet geheel tot de billetjes in zicht is. Hoewel op de onderste foto juist de nub erg plat lijkt te zijn, maar dit kan ook door de houding komen.

Dit is voor mij meer een gokje... ik gok op een jongen. Maar zoals ik al zei is dit meer een gok. Ik heb heel erg het gevoel dat ik er deze keer echt naast zit hahaha.

Bij wonder blijf ik toch aan een meisje denken...

11. smile17

smile17 Niet meer actief

Ik kan maar 1 echo van je vinden en tja ik ben echt een beginner der beginner maar ga met Lit mee dus een meisje maar is wel moelijk te zien hoor!

12. smile17

smile17 Niet meer actief

@Lit hihi nee hoor het is er maar 1 maar twee keer op de foto. Het blijft dus nog even spannend voor ons nou ja 2 dagen als het goed is. Maar in ieder geval bedankt

13. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Bekijk bijlage 24561
    Even kijken of het zo lukt en of de echo zo in beeld komt. De echo is met 11 weken en 5 dagen gemaakt, inmiddels weten we door de pretecho wat het gaat worden (op de 20 weken echo onden ze het niet zien!), maar ik ben benieuwd of het hier ook te zien is...

14. meidenhuis

de foto is heeeeeeel erg klein. Ik kan zo helaas niets zien. kun je de foto misschien vergroten?

15. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Hij is gecanned het origineel zit thuis op de computer, als ik die erop zet scheelt het misschien??? Of zijn er nog andere manieren om 'em groter te krijgen? Ik ben niet zo heel goed met computers en was al blij dat 'ie erop staat...;)

16. meidenhuis

haha. ik kan hem met mediaplayer vergroten alleen gaat de kwaliteit dan zodanig verloren dat ik alleen blokjes zie hahahaha.

17. lalalala

lalalala Lid

30 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Ik heb ook foto's van mijn echo van 12 weken en 4 dagen. Ik ben erg benieuwd of jullie hier kunnen zien of ik de muren roze of blauw kan gaan verven! Volgende week dinsdag hebben een pretecho, dus dan zullen we het (hoop ik) echt weten!

Alvast bedankt!

Liefs lalalala

Foto 1

18. lalalala

lalalala Lid

30 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. meidenhuis

Sorry lalala, ik kan er geen geslachtsorgaan uithalen. De eerste foto ligt het kindje in een totaal verkeerde houding.

foto twee kan ik eigenlijk niet uit opmaken hoe de beentjes liggen en waar het kontje is. Ik zie wel iets maar denk niet dat dat de nub is.

sorry meid, ik had je graag geholpen.

20. lalalala

lalalala Lid

30 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, bedankt voor het kijken! Dan nog maar een klein weekje volhouden!

Liefs lalalala

Deel Deze Pagina