afgelopen woensdag echo gehad met ik dacht 7 wk en 2 dg. nod 12 december, ik denk ovulatie 28 december ????eerste heel licht positieve test op 10 januari. 12 januari gaf de clearblue test 1-2 weken zwanger aan. op de echo was alleen een vruchtzakje te zien van 5-6 weken en geen vruchtje. nu kan ik natuurlijk niet goed geteld hebben maar dit is wel een heel groot verschil. ook heb ik vanaf afgelopen woensdag bruinbloedverlies. dit heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook gehad en dat had toen niks te betekenen. de gyn maakte zich in eerste instantie nog niet zo druk om de echo maar wel om het bloedverlies en ik maak me juist zorgen om de echo en niet zo zeer om het bloedverlies zolang het niet helder bloed is, wat het tot nu toe nog niet is geweest. ook heb ik nog steeds alle kwaaltjes. maar ik weet dat dat ook niet alles zegt. de onzekerheid is echt slopend... de hele tijd ga je van het een in het ander dan denk ik weer nee het kan niet goed zijn het is helemaal mis en stel je daar maar op in en dan denk ik weer ja maar misschien zo het toch wel kunnen dat .. en heb ik weer hoop.. iedere keer als ik weer denk nee het is niet goed maakt het me heel erg verdrietig.eigenlijk wil ik alleen maar duidelijkheid..... morgen heb ik opnieuw een echo.
Hallo Jolan, Ik heb vorige week maandag mijn eerste echo gehad. Ik dacht dat ik ongeveer 6,5 week zwanger zou zijn. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 17 december en ik had een positieve ovulatietest op 30 december. Bij de echo bleek dat ik waarschijnlijk net 6 zwanger was. Ik kreeg een echo omdat ik ook bloed verloor, vooral bruin bloedverlies en 1 dag ook helder rood. Bij de echo bleek alles goed, zelfs een kloppend hartje. Moet nu morgen weer voor een echo. Ik blijf ook steeds onzeker... Misschien is jouw ovulatie later geweest dan je zelf denkt en was er daarom nog niet veel te zien op de echo. Ik zal voor je duimen dat alles goed is! Groetjes, Tamara
wat fijn dat je iig een goede echo had. een vruchtje en een kloppend hartje heel fijn. heel veel succes ook morgen. ik snap dat je onzeker bent. ik hoop en duim voor weer een mooie echo morgen voor jou!!
helaas slecht nieuws. de echo liet nog steeds een vruchtzakje zien van 5-6 weken en een dooierzakje. geen groei. ik heb gekozen om af te wachten. volgende week hebben we nog een echo en een afspraak om te kijken hoe het er dan voor staat. ze waren heel erg lief voor me op het ziekenhuis. de arts assistent heeft alles goed uitgelegd en was heel lief voor me. toen ze zag dat ik mijn tranen aan het inhouden was zei ze dat ik best even mocht huilen en verdriet er van mocht hebben. ben wel een klein beetje bang wat me te wachten staat. ik hoop dat het snel komt en dat ik niet te veel pijn heb. ik ben verdrietig maar denk / hoop ook dat ik het meeste vorige week al heb gehad omdat ik toen ook al diep in mijn hart wist dat het niet goed zat. ga vanavond iig een heerlijke biefstuk eten en een rosetje drinken en dit weekend flink carnaval vieren en vooral genieten van mijn gezin. hoe was jou echo??
Jeetje meis, wat erg... had voor je gehoopt dat je toch gewoon iets minder ver was dan je dacht... Sterkte meid, dikke knuf!