Wel piek, geen knaller.. hoe zit dat bij jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ytest, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #1 Ytest, 2 jun 2012
    Laatst bewerkt: 2 jun 2012
    Ik vraag het nog maar even in een aparte topic :D Ik wil heel graag weten wie er van jullie wel een piek ontdekt in zijn ovutesten, maar geen knaller krijgt, maar wel heel zeker is van een eisprong (gevoeld of zwanger?). Zie foto..

Alvast bedankt!!:)

Ps. gebruiksaanwijzing van zwanger en kids zegt ook: positief als kleurstelling gelijk is (of donkerder).

2. LilaLien

LilaLien Niet meer actief

volgens mij gaat ie echt pas morgen knallen ;)

Is het ook niet duidelijker als je de datums en uur erbij zet?

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    De tijden en data staan erachter alleen niet op de foto. Ben inmiddels dagen verder en zijn weer lichter geworden.. Vandaar mijn vraag.. :):)

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik vind dat die laatste wel posi is, bij mij is da ook vaker zo dat het er niet echt van af knalt maar datie dan wel duidelijk erop staat.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik hoop het zo!!! Dat zou mn eerste gesignaleerde eisprong zijn na het stoppen met de pil.. en goed geklust, dat zou het nog wel eens heel spannend kunnen worden over 1,5 week :D:)

bedankt.. Nog meer mensen die dit ook hadden??? wel piek, geen knaller maar wel eisprong/zwanger?

XxX

6. MiSe

MiSe Niet meer actief

Ja, ik had het ook de laatste x, nu 11 weken zwanger :) ik twijfelde ook omdat ik geen knaller had en heb daarom de hele week rondom eisprong elke dag sex gehad, haha.. achteraf klopte het wel met de test en eisprong.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij mij worden ze ook niet knal maar dezelfde kleur. Als ik dan een digi van CB doe dan is die ook positief.

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier 1 ronde de digitale ovutesten van CB gebruikt, en had bij 2 een heel licht 2e streepje.. Geen enkele keer een smiley in ieder geval. Maar wel gewoon zwanger geraakt die ronde (had aan m'n temp gezien dat ik wel een eisprong had gehad).

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik hoop zo dat dat bij mij ook het geval is!!! Ik word er zo onzeker van allemaal..

10. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik gebruikte in het begin de gewone ovulatie dipsticks van Sensitest. Ook nooit een knaller gehad. Wel altijd een eisprong gevoeld en gemeten dmv temperaturen.

Tot ik na een paar maanden overstapte van de gewone dipsticks naar de sensitive dipsticks. Nu heb ik iedere maand wel een knaller. En ook een eisprong volgens mijn tempkaartje.

Volgens sesitest (email) zijn er vrouwen die niet genoeg lh aanmaken om een test te laten knallen. De test met de donkerste streep is de positieve.

Persoonlijk denk ik dat de test boven de test met de pijl (op de foto) de positieve is. Moeilijk te zien omdat je niet doorgetest hebt met dezelfde testen.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb ook nooit een knaltest gehad... maar wel gewoon mijn eisprong gehad (tempen en voelen).

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb ook niet altijd echte knaltesten, afgelopen maand ook niet.
    Wel zwanger geworden, dus er was een eisprong.:)

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat zijn hoopvolle verhalen :D:D

Deel Deze Pagina