Ik vraag het nog maar even in een aparte topic Ik wil heel graag weten wie er van jullie wel een piek ontdekt in zijn ovutesten, maar geen knaller krijgt, maar wel heel zeker is van een eisprong (gevoeld of zwanger?). Zie foto.. Alvast bedankt!! Ps. gebruiksaanwijzing van zwanger en kids zegt ook: positief als kleurstelling gelijk is (of donkerder).
volgens mij gaat ie echt pas morgen knallen Is het ook niet duidelijker als je de datums en uur erbij zet?
De tijden en data staan erachter alleen niet op de foto. Ben inmiddels dagen verder en zijn weer lichter geworden.. Vandaar mijn vraag..
ik vind dat die laatste wel posi is, bij mij is da ook vaker zo dat het er niet echt van af knalt maar datie dan wel duidelijk erop staat.
Ik hoop het zo!!! Dat zou mn eerste gesignaleerde eisprong zijn na het stoppen met de pil.. en goed geklust, dat zou het nog wel eens heel spannend kunnen worden over 1,5 week bedankt.. Nog meer mensen die dit ook hadden??? wel piek, geen knaller maar wel eisprong/zwanger? XxX
Ja, ik had het ook de laatste x, nu 11 weken zwanger ik twijfelde ook omdat ik geen knaller had en heb daarom de hele week rondom eisprong elke dag sex gehad, haha.. achteraf klopte het wel met de test en eisprong.
Bij mij worden ze ook niet knal maar dezelfde kleur. Als ik dan een digi van CB doe dan is die ook positief.
Hier 1 ronde de digitale ovutesten van CB gebruikt, en had bij 2 een heel licht 2e streepje.. Geen enkele keer een smiley in ieder geval. Maar wel gewoon zwanger geraakt die ronde (had aan m'n temp gezien dat ik wel een eisprong had gehad).
Ik gebruikte in het begin de gewone ovulatie dipsticks van Sensitest. Ook nooit een knaller gehad. Wel altijd een eisprong gevoeld en gemeten dmv temperaturen. Tot ik na een paar maanden overstapte van de gewone dipsticks naar de sensitive dipsticks. Nu heb ik iedere maand wel een knaller. En ook een eisprong volgens mijn tempkaartje. Volgens sesitest (email) zijn er vrouwen die niet genoeg lh aanmaken om een test te laten knallen. De test met de donkerste streep is de positieve. Persoonlijk denk ik dat de test boven de test met de pijl (op de foto) de positieve is. Moeilijk te zien omdat je niet doorgetest hebt met dezelfde testen.
Ik heb ook niet altijd echte knaltesten, afgelopen maand ook niet. Wel zwanger geworden, dus er was een eisprong.