Vanaf wanneer hoor je in deze categorie thuis?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Janneke123, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben nog niet zo bekend hier, dus misschien en stomme vraag... :oops: : Mijn vriends zaad gaat maandag onderzocht worden. Hoor ik dan in dit forum thuis, of pas als er besloten wordt tot verdergaande hulpmiddelen?
    We zijn nu bijna 2 jaar bezig (wel enkele miskramen gehad) maar nog geen succes.

Bedankt.

2. Niet meer actief

hoi!
    Welkom op dit forum en natuurlijk ook hier !
    Helaas vind ik dat je je hier wel kunt aansluiten.Als je al 2 jr zonder resultaat bezig bent...
    Ik hoop dat er natuurlijk niets aan de hand is.Spannende tijd breekt er voor je aan.(afgezien van de laatste 2 jr natuurlijk)Maar je kunt hier altijd met je 'sores' terecht hoor!Iedereen steunt elkaar hier altijd en dat is erg fijn!

3. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Hihi, wat een leuke/vriendelijke reactie :oops: . Enerzijds inderdaad jammer dat ik hier thuis hoor, maar van de andere kant ook wel duidelijk ;).

Bedankt Carmen31!

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Janneke,

Welkom hier. Ondanks dat je nog geen uitslag hebt, ben je welkom. Zoals Carmen al heeft verteld staat iedereen hier voor elkaar en vind je altijd steun.

Groetjes,
    Elvira

5. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    hallo janneke :)

welkom,,,

ik dacht ook dat ik ergens anders moest, mar ben al 6 jaar bezig dus hoor wel degelijk hier hehe

knufff little

6. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Hai meiden,

Nou, ondanks het "warme bad" hier, hoeven we hopelijk niet erg lang in dit hoofdstuk te blijven ;). Ik hoop voor iedereen dat we met z'n allen snel zwanger zijn :).

7. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Janneke,
    Welkom hier. Ik hoop voor je dat het snel raak bij je is.
    Succes.
    Nancy

8. elle

elle Actief lid

Welkom Janneke!

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hoi Jans :)