Hallo dames, Ik ben nog niet zo bekend hier, dus misschien en stomme vraag... : Mijn vriends zaad gaat maandag onderzocht worden. Hoor ik dan in dit forum thuis, of pas als er besloten wordt tot verdergaande hulpmiddelen? We zijn nu bijna 2 jaar bezig (wel enkele miskramen gehad) maar nog geen succes. Bedankt.
hoi! Welkom op dit forum en natuurlijk ook hier ! Helaas vind ik dat je je hier wel kunt aansluiten.Als je al 2 jr zonder resultaat bezig bent... Ik hoop dat er natuurlijk niets aan de hand is.Spannende tijd breekt er voor je aan.(afgezien van de laatste 2 jr natuurlijk)Maar je kunt hier altijd met je 'sores' terecht hoor!Iedereen steunt elkaar hier altijd en dat is erg fijn!
Hihi, wat een leuke/vriendelijke reactie . Enerzijds inderdaad jammer dat ik hier thuis hoor, maar van de andere kant ook wel duidelijk . Bedankt Carmen31!
Hoi Janneke, Welkom hier. Ondanks dat je nog geen uitslag hebt, ben je welkom. Zoals Carmen al heeft verteld staat iedereen hier voor elkaar en vind je altijd steun. Groetjes, Elvira
hallo janneke welkom,,, ik dacht ook dat ik ergens anders moest, mar ben al 6 jaar bezig dus hoor wel degelijk hier hehe knufff little
Hai meiden, Nou, ondanks het "warme bad" hier, hoeven we hopelijk niet erg lang in dit hoofdstuk te blijven . Ik hoop voor iedereen dat we met z'n allen snel zwanger zijn .