Voor de Puregondames :Hoe lang spuiten jullie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marjo83, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    ja hij is gezet!
    Ben zo blij joepie eerste echte kan YEaahhhh.
    Voor het eerst straks op het wacht bankje.
    Vond de prik wel iets pijlijker maar goed heb het gedaan helemaal zelf!
    De gyn vertelde me alleen dat als ik ongie word dat we gelijk met 125 gaan beginnen en voor de rest wenste ze me succes .

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Gefeli Peetje! Nu maar goed jullie best doen :D :D

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hey meiden

peetje wat een goed nieuws!
    succes morgen! :D

Ik val helaas weer veel te vroeg van het wachtbankje af... :cry:
    had het wel verwacht maar goed toch weer even slikken!
    nu paar maanden niks aan mijn lijf en dan er weer " fris" tegenaan!

Liefs Nannie

4. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hallo, iedereen....
    Kom net terug van het ziekenhuis. Vandaag op dag 11 had ik twee eitjes van ongeveer 16mm. Best wel groot voor mij doen. Vanavond laatste keer spuiten en dan zaterdagavond de pregnyl en dan maandag de derde IUI.

5. Niet meer actief

Peetje super meis dus nu ook op het wachtbankje. Wordt daar nog vol.

Nannie balen meis, maar nu even paar maandjes rust enne we willen wel trouwfoto's etc zien hoor ;)

Damie wauw wat een supereitjes al. Succes met de IUI

Ik had gisteren 1 eitje van 11 mm dus nog niet echt super groot en volgens mij zat er nog een van dezelfde grootte en links nog 2 wat kleinere, bmslijm was wel al 7 (wat weer duidelijk te merken is :oops: )
    Moest doorspuiten en maandag weer voor fm ze verwacht dan dat die avond de pregnyl gezet kan worden, moet nu dubbele dosis pregnyl gaan zetten, dus hopelijk heeft dat eindelijk succes ;)

6. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh spannend mama! we houden plek voor je op het wacht bankje hoor!

7. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Nannie, heh balen meid. Ik vind het heel knap van je dat je een paar maanden tussenuit gaat. Zou ik echt niet kunnen. Ga je goed... laat je wel wat horen oke.

Marjo, schuif jij een stukkie op want ik zit vanaf maandag naast je op de bank. hi hi hi

Peetje, ook jij een stukkie opschuiven :D

Mama van Tygo, zo te horen gaat het ook prima bij jou.... volgende week weer een klusweek voor jou :p Geniet ervan.

Groetjes iedereen een heel fijn weekend.

8. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Nannie: Oooowh wat kut zeg meissie! Ik ben gewoon verdrietig voor je :( En weer te vroeg begrijp ik? Hoeveel dagen zater er nu tussen dan? En zelfs met extra Pregnyl? Ik hoop dat je nog wel af en toe laat weten hoe het met je gaat en hoever de voorbereidingen staan voor jullie bruiloft! Houd ons op de hoogte en succes komende tijd met alles meis!

Danielle: Wat goed dat je bmslijmvlies al zo lekker dik was, dan gaat er vast en zeker een mooi eitje aan komen! Hoe laat moet je morgen voor fm? Duim voor je, dan ga je precies een wkje achter mij aan als je morgen pregnyl zetten mag!

Damie: Ben al opgeschoven hoor :D Heeeel erg veel succes morgen met de IUI! Enne 3 x is scheepsrecht he ;) Denk aan je!

Hier verder weinig bijzonders, ben druk aan t wachten :rolleyes: Ha ha, ik ben dus sinds deze ronde met Progestan begonnen en voor het eerst heb ik echt dat ik mijn baarmoeder voel. Sinds vannacht een soort kleine ongikrampjes, maar dan anders.. Steekjes afwisselend links en rechts voel niet prettig. Kweetnietzogoed wat ik ervan moet denken ;)
    Maar t is wel een heel geklieder met dat spul hoor :) Echt ik voel me vreselijk smerig, maar heb het er zeker voor over!

Liefs
    Marjo

9. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    Hoi meiden nou hier gaat het zn gangetje.
    Vind het allemaal wel heel erg spannend onze eerste echte kans kan het gewoon nog niet geloven.

Maar ik hoop dat over een paar weekjes dit hoekje zowat leeg is!

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @marjo misschien dat de pregnyl toch iets helpt want het is nog niet helemaal losgebroken! zit nu op 12 dagen na eisprong en afgelopen donderdag had ik klein beetje bloedverlies (rood) en gister na .... weer :oops: beetje. verder nog niet weer gehad maar dat zal dan dus door pregnyl komen!

ik ga jullie allemaal zeker op de hoogte houden van de voorbereidingen van de bruiloft (zijn al in volle gang hihi) en ook regelmatig lezen hoe het met jullie is! Hoop dat als ik over paar maand weer begin de meesten toch wel zijn doorgeschoven naar het "zwanger" forum! :D
    succes meiden!

11. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    welke dag rekenen jullie eigenlijk als je NOD dag?
    is dat de dag dat je moet klussen? of de dag erna?
    ik heb namelijk vandaag 2 weken geleden pregnyl gezet en morgennacht is het 2 weken geleden dat ik eisprong heb gehad.
    ik reken dan dinsdag als NOD klopt dat?

12. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hallo dames,

Zo te zien lezen zijn er goeie nieuwsen hier :)
    Ik heb ook goeie niews, donderdag was ik voor de echo gegaan en er was direct te zien dat de follikel groot genoeg was ik mocht gelijk vrijdag de prengyl spuiten. Ik was erg blij normaal duurde het even voordat mijn follikel groot genoeg was. Dus de puregon heeft geholpen. Gisteren heb ik inseminatie gehad en nou moet ik 2 weken afwachten. Maar ik had gisteren en die dag daarvoor er pijn in mijn onderbuik, ik heb het aan mijn gyne verteld, ze zei dat het normaal is de eicellen zijn in werking.

Ik duim voor jullie allemaal en hoop voor een betere nieuws te horen.

Groetjes marleen

13. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Goedemorgen meiden, de iui is gisteren goed gegaan. Alleen heb ik sinds gisteravond hevige buikpijn. Heeft iemand ervaring hiermee?

Marleen, we lopen gelijk volgens mij. Succes

14. Niet meer actief

Eitje was gisteren 19,8mm dus meteen bij thuiskomst de pregnyl erin.

Dus wachtbankje here we come. Opschuiven dames ;)

15. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Nou vooruit Mama van Tygo ;) ik schuif een stukje op.

Successssssssssssss

16. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    ho deze is dubbel..

17. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ooo jee het bankje staat bijna haaks richting de oktobermama's nu :)
    Houd jullie goed vast, het wordt een beste smakkerd! 8)

Daan, Marleen, Damie: Spannend meiden :D En wat de pijn betreft, ik heb altijd tot zo'n 3 dagen na de pregnyl pijn in mn eierstokken. Ik kan dat het best omschrijven als een soort druk die erop staat, bedoelen jullie dat?
    Oooo wat fijn, zitten wel gezellig allemaal in de wachtweken nu!

Nannie: Hoe is het met jou nu? Nog geen :evil: te bekennen, ben heel benieuwd hoe het met je gaat! Wbt je NOD, die is 14 dagen na je eisprong (toch?)

Hier nog een weekje in spanning nu! Ik weet niet of het door de progestan komt, maar sinds een paar dagen voel ik steeds zulke steekjes afwisselend links en rechts in mn buik, ook een trekkerig gevoel in mn baarmoeder.. Maar ik probeer er niet teveel aandacht aan te schenken.. Ik ben altijd bang dat ik het me inbeeld.. Tijd is de enige remedie!

Kusss

18. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    ik ben ook op geschoven mama!

Oh die buikpijn word er gek van!
    En nog een vraagje mijn tepels staat echt in de fik en zijn vuurrood iemand ervaring mee?
    Ik denk zelf misschien door de pregnyl?

Oh het is zo spannend hier!
    Hopelijk verhuizen we allemaal over 2 weken!
    groetjes en ik duim voor iedereen

19. Niet meer actief

Dames als de buikpijn echt heel hevig is even de gyn bellen hoor, staat niet voor niks in de puregon bijsluiter.

Heb nu hier ook wat buikpijn, maar dat valt wel mee zijn wat krampjes, eitje zal zo wel van zijn stokkie vallen :)

En ja tepels pijnlijker, komt door de pregnyl is zwangerschapshormoon, wacht nog maar af, misselijkheid, moeheid etc komt ook nog wel. Vind de pregnyl echt #$%$#@%^ denk elke keer dat ik zwanger ben, is ook wel zo, maar dan door de pregnyl :(

20. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    dankje mama ben een stuk geruster!
    Nou ik hoop dat ik niet misselijk en zo ga worden het is nu 5 dagen geleden dat ik pregnyl heb gespoten

Deel Deze Pagina