Hai meiden, de buikpijn is gelukkig een stuk minder.... toch blijf ik het maar raar vinden hoor.. hoe is het met de rest?
Het is hier mooi heftig lees ik wel! Hier idd nog steeds geen echte snap er niks meer van heb nu al bijna week steeds hele kleine beetjes bloed het is niet rood en niet bruin maar rozig oranje! ene keer roze andere keer oranje. heb vandaag gebeld moet morgen weer testen en anders bloedtest misschien heb ik toch niet een eisprong gehad ik weet het echt niet Succes meiden allemaal volgens mij zit haast iedereen op het wachtbankje hihi Liefs Nannie
ohh spannend nan ik duim me suf voor je. Meiden ik heb ff een vraag hoeveel dagen na de pregnyl kan je testen of je zwanger bent? Ik heb namlijke echt geen idee heb wel gehoord dat pregnyl een valse positief kan opleveren.
Peetje, weet niet zeker van volgensmij blijft de pregnyl ongeveer 10 dagen in het lichaam. Ik zelf zou zeker wachten tot 14/15 dagen na de eisprong.
Nannie wat spannend zeg! We wachten op jou antwoord, Ik moet nog 1 en een halve week wachten. Wat duurt wachten lang zeg Peetje22, 2e dag na mijn prengyl krijg ik inseminatie dan moet ik 14 dagen wachten. Ik weet niet of jij inseminatie krijgt, als je geen inseminatie krijgt dan moet je 16 dagen wachten. Groetjes marleen
Helaas de test was negatief! heb dan denk ik toch geen goede eisprong gehad! ik wacht maandag af is het dan nog niet los dan bel ik en gaan ze kijken of er misschien eitjes zijn blijven zitten of zo! Pregnyl blijft zo'n 8 tot 10 dagen in je lichaam dus zou idd ook wachten tot 14 a 15 dagen na eisprong... liefs Nannie
Hoe is het met de dames op het wachtbankje? @Nannie heb je wel pregnyl gehad? Of moest je ei vanzelf springen? @Marjo jij zit al bijna aan het eind van het bankje of niet? Hier heb veel last van de pregnyl, kan echt merken dat ik deze keer de dubbele dosis heb gehad, ben misselijk en moe zoooo moe. Nu maar hopen dat het doorzet alhoewel ik me gisteren afvroeg waarom wil ik dit ook alweer
Heeee ladies, Nannie: Gets meis wat balen! Maar hoeveel eenheden heb jij gespoten dan? Want vlgs mij moeten ze altijd wel springen met pregnyl! Ik ga heel hard voor je duimen dat je toch een eisprong gehad hebt en gewoon te vroeg getest hebt.. Wanneer mag je naar de gyn? Marleen: Pfff wachten duurt indd lang, bleeeegh maar ja zit nix anders op he! Moeten we elkaar hier maar vermaken, gaat de tijd sneller Peetje: Het schijnt 10 dagen na de spuit is het HCG uit je lichaam. Maar voor de zekerheid kun je beter iets langer wachten, elk lichaam reageerd weer anders. Kweet het , tis zooo moeilijk en de verleiding is soms zooo groot! Sterkte ook nog even (ik zit in hetzelfde schuitje momenteel) Danielle: Be prepared 8) Ha ha, ik duim voor je hoor! Ik ben ook es vreselijk ziek gweest na Pregnyl, maar deze maand had ik gelukkig geen last van behalve vaak plassen en druk op mn eierstokken.. Succes ook met wachten Nou ik ben nog druk aan t wachten, t is al een hele verbetering als ik door de progestan eindelijk een luteale fase krijg langer dan 10 dagen.. Vanmorgen had ik echt ongikrampjes in mn buik en dacht gelijk oooow shit zou je zien hoor dat ik zelfs door de progestan heen weer zo vroeg ongi wordt. Maar nu is t gelukkig over .. Liefs
@danielle en damie ja ben overtijd nu dus als ik dat lichte bloedverlies niet meetel wat ik nog steeds heb! Heb 10.000 pregnyl gehad dus wat dat betreft zou ik eisprong moeten hebben gehad! t enige waar ik over twijfel is of de eitjes wel genoeg gegroeid waren. de vrijdag was de grootste 17 mm en de ander bijna 17mm de zondag erna heb ik pregnyl gehad. en het vlies was ruim 6,5 of zo geloof ik dus ook nog niet helemaal dik genoeg! Ja marjo laat eens even wat van je horen! Hoe gaat het met je en hoeveel dagen moet je nog? @Danielle: wachten duurt lang dan he... helemaal als je dan ook nog zoveel dingen voelt ook al weet je nu nog dat het met pregnyl te maken heeft! wachtse nog even meiden!
Hoi meiden morgen krijg de uitslag van me bloed! Ze hebben op progestoron geprikt om te kijken of ik echt een eisprong heb gehad! Ik vind het zo spannend! Heb wel alvanaf gisteren wat kraampies maar goed ik heb goede hoop weet niet waarom maar me gevoel zegt dat het goed zit! Dus ik duim nog ff verder ! Hoe is het met de rest! Marjo ben erg benieuwd hoe het met jou is!
Hallo Dames, Nog een weekje dan kan ik testen , maar ik heb vanaf nu gele afscheiding en ook een heel lichtbruine afscheiding, het is wel wat dik slijm. Ik had het tot nu toe nooit zoiets gehad. Weten er jullie wat van? MArjo, voor jou is het spannend nog eventjes dan kan jij testen. Peetje en Nannie ik duim voor jullie beidien. Groetjes marleen
@ marleen ik heb echt geen idee meis! spannend voor je. Nou net de gyn gebeld en vandaag is me uitslag nog niet binnen verdorrie morgen nog maar eens proberen! Voor de rest blijf ik krampjes houden weet niet of dit goed of fout is!
Vind het wel moeilijk te zien wanneer iemand zijn NOD heeft kunnen we geen klein kort lijstje hier maken die we eens in de zoveel tijd plaatsen? Marjo ik weet dat jij tegen je NOD aanzit, meis hoe is het? Volgens mij is het al super dat je luteale fase zo lang is of niet? Of houdt de progestan dat tegen (dat je zeg maar pas ongi wordt als je er mee stopt?) En andere meiden op het wachtbankje hoe doen we het? Houden we het nog een beetje vol?
Hey meiden, Ik denk dat ik mag geloven dat ik zwanger ben! Heb net al een foto geplaatst in een ander topic. Vanmorgen getest met de CB digitaal en gelijk stond er met dikke letters ZWANGER! Oooo ik ben zo blij, na een jaar zkh, ontelbaar veel hormoonkuren en tegenslagen dan eindelijk die felbegeerde positieve test! Meiden, ik hoop dat jullie allemaal heeeeeeeel gauw bij mij komen zitten. Ik vind het doodeng en spannend, hoop echt dat alles goed gaat! Ik blijf zeker met jullie meeschrijven en lezen! Dikke kus Marjo