Voor de Puregondames :Hoe lang spuiten jullie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marjo83, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Thnx meiden, tis echt ZOOO onwerkelijk nog! Zometeen word ik teruggebeld wanneer ik voor de 1e echo mag en hoe lang ik progestan moet doorgebruiken.. Spannend..

Hoe is het met jullie?

kusss

2. Niet meer actief

WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Meis van harte gefeliciteerd, wat een super nieuws. Klim lekker op die roze/blauwe wolk en ga genieten

3. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hey meiden, alles goed met iedereen?

Ik zit vandaag op dag 9 na de IUI. Moet zeggen dat ik nog niets vedachts voel. Is maar goed ook want voorlopig kan ik mijn hoofd cool houden...en laat me niet gek maken.

Hoe zit het met jullie?

4. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    ik ben bang dat het game over voor mij is me afscheiding is al donker gekleurd.
    Jeetje zo vroeg had ik het niet verwacht

5. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    HAllo allemaal,

Hey marjo gefeliciteerd meid, ik ben erg blij voor je. Was ik het ook maar :( ik ben al langer dan 2 jaar bezig.

Peetje, wat jammer dat het niet gelukt is.

Ik moet nog tot maandag wachten.

Groetjes marleen

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ooo nee toch Peet? Maar zolang het niet rood is is er nog alle kans hoor meissie. Ik reageer zo nog ff op je pb'tje oke? Ik duim voor je!

Nou, ik heb sinds gisteren steeds last van een beetje roze/ oranje afscheiding. Ik heb vanochtend in mn ongerustheid het zkh opgebeld maar vlgs hun was het geen reden tot paniek als het niet helderrood is en ik geen krampen heb. Het kan komen doordat alles beter doorbloed is nu of nog van een innesteling. T is nu ook gestopt, maar ben zooooo bang...
    Oooo lieverds duimen jullie voor me dat het goed blijft gaan?

Dikke kus en allemaal bedankt voor jullie felicitaties!
    xx

7. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hai,

Marleen, niet opgeven..hier nog een die bijna twee jaar bezig is. Ons tijd komt ook wel.....dat weet ik zeker.

Peetje, nee he! maargoed zolang het niet rood is hebben we hoop.

Marjo, geniet jij nou lekker en niet veel zorgen maken. Is niet goed voor je...

8. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik zal het proberen Damie ;)
    Marleen, sorry had jouw berichtje niet gelezen. Meid, blijf hoop houden! Ik hoop dat je maandag ook positief nieuws hebt! Wij zijn ook meer dan 1,5 jaar bezig geweest, kan me heel goed voorstellen dat je enorm baalt als het na 2 jaar nog niet gelukt is. Maar (ook al denken jullie van die heeft nu makkelijk zeggen) Achter de wolken schijnt de zon! Denk aan jullie allemaal!

Dikke kus

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    OH marjo meid wat super voor je!
    van harte gefeliciteerd!

geniet ervan!

10. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    het zeurd hier nog steeds maar het is nog niet rood!
    ik baal zo

11. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Peetje, zolang het niet rood is hebben we hoop. Vervelend om zo onzeker te zijn. Ik weet hoe je voelt....Ik hoop dat je een positieve test heb.

Wanneer wil je testen?

12. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    testen hoeft niet meer ben heel erg ongie!
    Dus morgen naar het ziekenhuis voor echo

13. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ooo gads Peet wat balen :( Hoe was het in het zkh vrijdag? Ben je alweer begonnen met spuiten en hoeveel nu?

Hoe is het met de rest van jullie? Tis zo stilletjes. Hoop gauw wat te horen hoor! Denk aan jullie!

Veel liefs

14. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hey meiden hoe is het hier?

@peetje wat balen meid! nu weer spuiten?

@marjo hoe is het met jou? jlas dat je rustig
    aan moet doen?
    zijn je bloedingen wat opgehouden?
    ik ga super voor je duimen voor vrijdag meid vind
    het zo leuk voor je! :D

hoe is het met de anderen?
    damie, marleen en danielle enz?

15. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier geen goed nieuws. Vandaag ben ik ongesteld geworden. ik kreeg ineenkeer veel bloedverlies. PFFF ik voel me helemaal niet goed, ik heb er geen goed gevooel meer met de behandelingen. Ik had erg gehoopt dat de puregon zou helpen. Ik weet niet meer hoe ik afleiding kan vinden. Vandaag zou ik werken heb me ziek gemeld. Voelde me erg verdrietig. Dinsdag moet ik weer voor de echo en dan weer Puregon spuiten.

Hoe gaat het verder met de rest?
    Peetje hoe was het met de echo? Marjo is je Bloedverlies nou afgelopen. hoop dat het goed gaat met je.

Groetjes verdrietige marleen :(

16. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hai meiden, hier is het ook game over.....
    Heb al heel veel bruinverlies en af en toe rood bij het afvegen...en zware ongi gevoel.Nu is het afwachten op de rode duivels. Eigenlijk is het wel een beetje vroeg voor mij. Normaal word ik pas op 18 ongi en begint het bruinvlies vanaf dag 14/15 en dit keer is het al op dag 12 begonnen. Ach het zal wel... net als Marleen geloof ik er ook niet meer in.....en ben heel erg verdrietig.

Ik heb morgen een afspraak met de gyn. Dan wil ik aangeven om met IVF verder te gaan. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan en wat ik de komende cyclus moet doen...

Fijne dag iedereen

17. Niet meer actief

Morgen meiden

Zie wel dat ik een hoop meiden de hand kan geven. Balen meiden dikke knuf.
    Hier is spot gisteren ook al gesignaleerd dus morgen zullen de :evil: :evil: er wel zijn.

En ik wil niet meer met puregon beginnen vind die druk veelste hoog, dus straks maar even bellen of ik terug kan naar clomid, maar aan de andere kant zit ik er ook aan te denken om maar helemaal te stoppen met proberen. Wordt er niet jonger op en ik vind 6 jaar wel lang genoeg geprobeerd :(
    Heb tenslotte een gezond kind en denk dat ik daar maar tevreden mee moet zijn, moeilijk maar zo maar door sukkelen word ik ook niet vrolijker van.

Blijf wel hier meelezen en schrijven hoor ;)

18. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Aaaaaaaaaargh, wat een shipsnieuws allemaal zeg :cry: :cry:
    Ik leef zo met jullie mee!

Enne Daan, als je het spuiten ff niet meer trekt, zou ik het zeker ff met dokter T. aankaarten of je niet op clomid over mag. Heb ik ook gedaan, staat ze zeker voor open!
    Meis, ik vind het knap hoor dat je misschien wel wilt stoppen, maar kan me heel goed voorstellen dat dat heel moeilijk is. Denk aan je, sterkte!
    Hoe gaat het eigenlijk met je zoontje?

Damie: En, en en? Is je ongi doorgebroken? Hoop van niet lieffie! Ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent, ik herken het zo ontzettend. Hele dikke knuffel, laat gauw wat van je horen!

Marleen: Aaah ook zo balen. En goed dat je je ziek hebt gemeld, je moet echt ff aan jezelf blijven denken. Hoe gaat het nu? Geef de moed niet op he! Niet denken dat ik makkelijk heb praten, maar ik snap het echt hoor dat je je zo voelt. Ik ben er op het laatst bijna overspannen van geraakt elke keer weer de teleurstelling. Kop op! Laat je weten hoe het met je gaat?

Nannie: Hoe gaat het met jou nu? Druk aan het voorbereiden op de bruiloft? Jullie stoppen nu echt even een paar maand? Sterkte en succes met alles! Ben benieuwd naar je jurk hoor!

Nou hier gaat het zn gangetje. Het roze verlies blijft helaas aanhouden, het is wel minimaal en alleen met afvegen soms een btje. Toch ben je dan angstig he.. Het kan niet gauw genoeg vrijdag zijn! Als het allemaal goed is meld ik me gelijk aan bij MvM.. Vind ik echt een super initiatief, mede omdat ikzelf ook mbv pregnyl zwanger ben geraakt!

Meiden, hoop gauw weer wat van jullie te horen hoor! Zet 'm op hoor!

Dikke knuf

19. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hallo, hier nog steeds niet doorgekomen. Ik heb alles: buikpijn,rugpijn en zware ongi gevoel behalve de echte duivels. Wordt er niet goed van.

Marjo, heel veel plezier vrijdag. Voor je het weet is het zover.

HOe is het met de rest?

20. Niet meer actief

Met mijn manneke gaat het prima. Tis een grote ondeugd, maar wel een lekkere afleiding ;)

Nou Dr T wou dus niet meewerken he?! Ik had haar gebeld kreeg de uitslagen van al die buisjes bloed die ik had moeten laten prikken, maar dat was allemaal oke, dus 5 miskramen was gewoon domme pech :(

Ik gevraagd of ik terug mocht naar clomid, omdat het prikken me zo tegen stond, maar nee ze vond dat ik de puregon nog 1 a 2 maanden de kans moest geven, omdat er dan gewoon meer kans was. Daarna mocht ik zelf kiezen.
    Dus ik met mannetje overlegd wat die ervan vond, oke zegt ie dan gaan we weer voor IUI :confused: :confused:
    Dus nu hebben we besloten nog 2 keer IUI te gaan doen met puregon en mocht dat niet lukken dan stoppen we helemaal, word in april 36 en we zijn dan ruim 6 jaar bezig geweest, je moet ergens een keer een grens trekken dus dat hebben we nu gedaan.

Gaan jullie de komende 2 maanden je rot duimen voor me? ;)

En hoe is het met de rest er zaten er toch meer op het wachtbankje?

Deel Deze Pagina