Geen leuke berichtjes hier..... Maar we moeten met volle moed op naar de volgende ronde. Kom op Peetje en Marleen! Mama tygo, voor jou is nog even spannend... hou vol! Groetjes en een fijne dag
Zag net nog een minder leuk berichtje. Marjo heeft een miskraam, gisteren bij de echo bleek de kleine niet meer te leven Marjo meis heel veel sterkte en mocht je van je af willen praten of vragen hebben, dan weet je me te vinden he?! We wonen niet zover van elkaar af dus kan je ook irl een schouder bieden.
NEE, dat meen je NIET............ Ow, wat vreselijk! Marjo lieveschat, ik vind het heeeeeeel erg voor je. Wens je super veel sterkte. We denken aan je
Hoi Allemaal, Danielle, ik vind het ook raar van gyne, lijkt wel of ik als een proefkonijn wordt behandeld. Ik duim voor jou, hoop dat het raak is. Ik vind het heel erg van Marjo, ik moest wel bijna huilen, toen ik haar berichtje las. grt. Marleen
Marleen je bent inderdaad geen proefkonijn, je bent een vrouw die graag kinderen wil en ze moeten je maar serieus nemen! Hou vol meid! Laat je niet gek maken! Peetje balen zeg! Dat is toch altijd weer kl...! We blijven doorgaan met hopen, kaarsjes branden, en elkaar oppeppen. Fijn dat we hier zo veel aan elkaar hebben! Liefs Ester
Hallo meiden, Het is wel rustig in deze topic. Ik ben weer gisteren naar gyne geweest voor echo, vandaag mag ik weer beginnen met puregon, dit keer met 100 eenheden. Dit keer was er een andere gynecoloog. Hij vond het raar dat ik iui gehad heb met slechte zaad. Volgens hem zou ik allang ivf moeten doen. Maar mijn eigen gynecoloog gebruikte mij hele tijd. Dit keer wordt het laatste iui en maandag mag ik bellen naar fertiliteitskliniek voor een afspraak over ivf. Ik ga het in almere doen. Ik was zo blij om te horen dat ik alvast mag beginnen. Was wel een aardige gynecoloog en vertelde ook meer. Vijrdag moet ik weer komen voor een echo, hoop dat ik goeie follikels krijg. Hoe gaat het verder met jullie? Grt. Marleen
marleen almere lees ik mag ik vragen waar je woont dan>>? Hier gaat het rustig, ben weer begonnen met prikken nu gelijk 150
Hey meiden, Even een berichtje van mij. Marleen, wat fijn dat je nu toch IVF mag gaan doen. Hoop stiekem nog op een wondertje deze ronde hoor! Zet 'm op! Danielle: Bedankt voor je lieve berichtje. Jij hebt ook veel mk's gehad, vreselijk. Ben je ook een keer gecurreteerd of kwam het altijd spontaan? Ik hoop dat deze ronde meer geluk brengt! Fijn dat er zoveel goede zwemmers waren! Peetje: Balen dat jij ook weer ongi bent geworden zeg. Bah.. Veel succes deze ronde! Damie: Hoe gaat het met jou? Wanneer krijg je een oproep? Stienke: Welkom hier en veel succes met het ICSI-traject.. Het is heel hard wat ons ik overkomen, en ook zo oneerlijk. Helaas laat de natuur zich niet sturen Het moeilijkste van alles vind ik dat ik me nog op en top zwanger voel. Als ik vorige wk geen echo had gehad, dan had ik met bijna 100% zekerheid kunnen zeggen dat het goed zou zitten. Wat kan je lichaam je toch in de steek laten. De afspraak was eerst dat ik zou wachten tot woensdag, dan nog een 2e echo zou krijgen voor mn eigen beeldvorming en bevestiging dat het echt niet goed zit en dan pas een afspraak inplannen voor curretage. Maar ik trek het echt niet meer me zo zwanger te voelen met de wetenschap dat er een dood vruchtje in mn buik zit. Ga zometeen bellen met het ziekenhuis of ik deze week nog gecurreteerd kan worden.. Zie er heel erg tegenop... liefs
Marjo mijn eerste 3 miskramen waren spontaan afgekomen, 4de gecurreteerd en 5de weer spontaan. En ja helaas weet ik er alles van dat je je nog steeds zwanger voelt, hcg verdwijnt niet zo snel uit je lichaam dus dat zorgt ervoor dat je je nog steeds zwanger voelt. Meis gewoon bellen en eerst een echo laten maken, curretage kan vaak binnen een paar dagen al. Wees niet bang voor de curretage het gaat onder volledige narcose dus je merkt er niks van. Je kunt trouwens kiezen, volledige narcose of ruggenprik of plaatselijke verdoving, mij raadde ze de volledige narcose aan, omdat met plaatselijk het toch pijn doet en dat willen ze je niet aan doen. 'S middags ben je dan alweer thuis en moet je even paar dagen rustig aan doen. Meis nogmaals heel veel sterkte. Ik zit nog steeds op het wachtbankje dag 10 na de IUI en ik begin lichtelijk nerveus te worden
Wat erg voor je Marjo Ik kan mij niet eens voorstellen hoe het moet zijn Ik hoop dat je een hoop steun rond je heen heeft, om het allemaal te verwerken...
Marjo, ik hoop het ook, want ivf is best een zwaar behandeling. Ik vind het erg wat er met jou is gebeurd. Hoop dat je je goed voelt. Peetje, ik woon in emmeloord, daarvoor moet ik naar almere, waarom vraag je het? Daniele, nog eventjes en dan mag je testen, ik duim voor je meid. Grt. Marleen
Hey meiden, eindelijkkkkkkkkk is het 9 maart!! Ik ben blij en nerveus tegelijk! Ik ben zo benieuwd wat de plan van aanpak is voor de ivf behandeling. Groetjes [/b]
Halloooo, Damie hoe was je gesprek gegaan over ivf? Ben wel benieuwd, ik moet op 23 maart voor een gesprek. Daniele, ik zie dat je overtijd ben, heb je getest? Marjo, ga maar goed uitrusten na de curretage. Ik ben vandaag naar gyne geweest. En 100 eenheden puregon heeft echt geholpen. Ik heb tot nu toe 7 iu gehad en nog nooit zulke mooie grote follikels gezien. ik heb 2 grote follikels en 3 wat kleinere follikels. De gyne zei ook van wat een drukte zeg! . Straks ga ik prengyl laten prikken en dinsdag heb ik inseminatie. hoe gaat het verder met de rest? Grt. Marleen
hier wat minder gisteren door me enkel gegaan en me banden zijn kapot! Maar inhet zh was het wat beter eitjes was 1,2 woensdag weer terug!