Goedemorgen Dames, Marjo, wanneer heb je weer een echo? Nannie, succes op het wachtbankje.... Peete22, Ik heb sinds vorige week vrijdag begonnen. Het valt echt wel mee he..gelukkig maar ook! mama van Tygo, ik had de eerste paar dagen heel erg hoofdpijn maar dat is nu ook over en verder geen bijwerkingen. Ook geen plekjes of wondjes op mijn buik te zien. Ik heb morgenochtend een date met de gyn.... hopelijke krijg ik eindelijk weer eens goednieuws. Een fijne dag allemaal
Moet ook morgenochtend weer voor fm Damie! Lekker op tijd 8.05! Jij dan? Hopelijk is er alwat te zien!
Normaal gesproken kan ik meestal voor 08.00 uur. Ik heb mijn gyn uitgelegd dat mijn werkgever niets afweet van mijn plannen en ik dat liever zo wil houden en daarom mag ik voor 08.00 uur komen tenzij hij andere afspraken heeft. En toevallig heeft hij morgen vrij dus moest ik een "normale" afspraak maken en dat is om 09.50 uur. Dat wordt weer een smoesje verzinnen op het werk...pffff. Je kan je wel voorstellen hoe nieuwsgierig ik ben... De clomid sloeg ook wel aan dus ik ga ervan uit dat Puregon ook z'n werk doet... denk je niet?
Hoe was het met de dames die vandaag ook een echo kregen? Hier alles goed slijm was 6,3mm en er zaten rechts 5 kleine eitjes en links ook een paar maar nog kleiner, maar ze kon nog niets dominant ontdekken, woensdag weer terug. Zo nu gaan we eerst een lang weekend naar centerparcs tot maandag meiden
Hoi Mama van Tygo, ik heb net een echo gehad.... Er was een heleboel kleintjes te zien en eentje van 13mm en verder weinig boeiends.... Ik weet niet of blij moet zijn of niet.... Nou heb ik voor dinsdag weer een afspraak gemaakt. Op welke dag zit jij? Heel veel plezier in Centerparcs en geniet ervan...
hoi danielle en damie voor beide is toch wel een beetje goed nieuws! er is in ieder geval geen sprake van overstimulatie toch? dus nog even het weekend door en dan maandag positief nieuws! de wachtweken duren echt lang he! weten jullie wat het betekend als je last hebt van meer afscheiding dan anders? en ook heel af en toe wat krampjes het is nu 3 dagen na de eisprong... Liefs Nannie
Hoi lieve dames, Ff gauw een berichtje, want moet zo op verjaardag.. Vanmorgen bij controle bleek dat de follikel van 13 niet gekrompen of gegroeid is. De rest van alle kleine eicelltetjes is wel aan het inkrimpen.. Dus de hoop is gevestigd op die van 13.. Maandag weer terugkomen en nu weer 50 iu spuiten.. Als ie gelijk is gebleven wordt deze cyclus afgebroken. HEB JULLIE STEUN NODIG! Duimen jullie mee, dat dat ene eitje alsjeblieft door gaat groeien? Morgen meer.. Moet zo weg en nog kado'tje inpakken.. Liefs Marjo
Hallo meiden, Hoe gaat het hier? morgen en dinsdag weer meten voor een aantal! Spannend heb voor jullie geduimd hoor Succes meiden! Liefs Nannie
Goedemorgen iedereen, Marjo, ik zal heeeeeeeeeeel hard voor je duimen. Nannie, ik heb superveel last van afscheiding..eigenlijk iedere dag wel. Het is echt afschuwelijk! Danielle, hoe was je weekendjeweg?
Hay hay... Ik heb vandaag mijn eerste fm met puregon... Ben benieuwd of de gyno nu wel wat kan zien... Anderen die vandaag ook een fm hebben succes! Groetjes Joyce
Meiden, volgens mij doe ik iets niet goed.... Ik zit vandaag op dag 13 en spuit (75 eenheid) nog steeds uit 1 ampul van 600 eenheid? Ik kan me herinneren dat het druk gedeelte een paar keer heel snel naar de beneden ging terwijl je meestal toch wel kracht erop moet zetten.... Pff dat moet ik weer hebben. Wat denken jullie?
Ik zou eens goed kijken naar die ampul of er nog wel wat in zit.. Ik ben net weer terug van mijn eerste fm.. Nog niets te zien.. helaas.. donderdag moet ik weer komen, is er dan nog niets gegroeid gaat de dosis al omhoog...
Joyce, jammer zeg... Ik heb vrijdag (dag 10)mijn eerste fm gehad en toen zagen ze ook alleen maar kleintje en eentje van 12mm. Nu moet ik morgen weer terugkomen. Hopelijk is het verder gegroeid en die van jou ook. Ik heb vanochtend gekeken of er nog wat inzat in de ampul......ja hoor waarschijnlijk kan ik nog 1 keer spuiten.
Joyce, jammer zeg... Ik heb vrijdag (dag 10)mijn eerste fm gehad en toen zagen ze ook alleen maar kleintje en eentje van 12mm. Nu moet ik morgen weer terugkomen. Hopelijk is het verder gegroeid en die van jou ook. Ik heb vanochtend gekeken of er nog wat inzat in de ampul......ja hoor waarschijnlijk kan ik nog 1 keer spuiten.
Ik weet wel dat er altijd wat meer in die ampul zit dan de aangegeven inhoud maar hoeveel extra durf ik niet te zeggen.. Mijn gyno vroeg dus vandaag ook of ik nog genoeg had tot donderdag.. en dan moest net lukken en dan heb ik 9 dagen gespoten.. Mijn pen heeft ook maar weinig weerstand hoor, maar ik let ook op de klikjes, doet deze van jou dat ook Damie?
De mijne klikt inderdaad ook maar de keren dat het wat makkelijk naar beneden ging volgens mij niet.... Ik ben bang dat ik een paar dagen gemist heb.... Op welke dag van je cyclus zit jij?
Hoi meiden. Nou ben vandaag naar het zh geweest voor een echo en ja hoor er zit weer niks Ik voel me goed *&^&*%^&%& mag nu 75 mg gaan spuiten op een dag. Jeetje had toch wel goede hoop dat er wat zou zitten. Bleeh heb nu dus weer ff een goede dip! Jeetje voel me af en toe wel alleen hoor klinkt misschien stom maar iedereen om me heen in me msn en zo lijkt wel met een poep en een scheet zwanger te zijn. Vind ik wel erg moeilijk om mee omte gaan. Maar gelukkig zijn jullie er nog. Meiden bedankt jullie zijn gewoon toppers. Dikke knuf van nu een beetje verdrietige Petra