Voor de Puregondames :Hoe lang spuiten jullie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marjo83, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Daan,

Wat goed joh dat je eitje er nog zat :thumup:
    Hopelijk maakt ie gauw een groeispurtje met dit extra shot Puregon! Moet je morgen nog weer op controle komen of mag je gewoon s avonds de Pregnyl zetten? Spannend weer dus, echt fijn dat je voor de kerst aan zit op deze manier! Ik hoop maar zo dat ik vlgde week nog wel controle kan krijgen, t komt wel een btje beroerd uit zo met de kerst ertussen..

Liefs
    Marjo

2. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hoi hoi,

Vanavond de pregnyl zetten. Ik doe het voor het eerst zelf. Hebben jullie nog tips?

Marjo, eindelijk weer eens goednieuws meid! Hopelijk kom je met een fijne gevoel de feestdagen door.

Nannie, ik had in totaal twee eitjes. Gemiddeld waren ze gisteren 15mm. Daarom vraag ik me dus af of het wel goed zal gaan. Aangezien je pregnyl mag zetten bij 18 mm. Ach ja we zullen het zien.

Mama van Tygo, kunnnen we saampjes de wachtbank bezet houden hi hi hi...... Ik heb vrijdagmiddag IUI.

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hey meiden,

HIer hebben een aantal weer goed nieuws gekregen zie ik wel! :D
    @marjo: super van je vlies en de eitjes gaat de goede kant op dus! zal ook hard voor je blijven duimen!

@danielle voor jou ziet het er ook goed uit dus! super zeg jij komt ook naast mij op het wachtbankje dus! gezellie ;)

@damie: wel vroeg inderdaad dat je de pregnyl moet zetten! maar goed misschien zagen ze er zo goed uit of zo! voor de pregnyl zou ik op tijd uit de koelkast halen en er rustig voor gaan zitten!
    Ik vind het verder erg meevallen blijf altijd even rustig zitten na het spuiten!
    en dan ook gezellie met mij op het wachtbankje!

mijn (.)(.) doen nog steeds enorm pijn vooral de . van de ene! vannacht met draaien kon ik er niet eens op liggen! had vandaag ook het idee dat ik rugkrampen kreeg! ik hoop het niet want dat zou toch echt ongi betekenen :(
    maar goed we moeten maar zien en gaan gezellig met zijn allen op het wachtbankje tijdens kerst!

Liefs Nannie

4. Niet meer actief

@Marjo ik had nog gevraagd of ze vrij waren tussen kerst en oud en nieuw en toen zei ze mwa we doen wel wat, dus hoop voor je dat je gewoon kunt komen. Heb trouwens zaterdag mijn favo gyn voor IUI ;) Hoef morgen niet extra terug.

@Damie mijn eitje was iets minder als 16mm en ik moet morgen ook de pregnyl zetten, ze zei normaal willen we ze al groter zien, maar eitje is zo ook wel rijp.

@Nannie ik vind je borsten super klinken hoor. Duim nog even rustig verder voor je!

Is het voor jullie allemaal trouwens het eerste kindje? Zag dat de meeste nog errug jong waren zei oma :)

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    haha nou :rolleyes:
    Ja het voor ons het eerste kindje!
    We houden beide enorm van kinderen en hebben ook broer en zussen met kids! Dus hebben al wat kunnen oefenen ;)
    Ik ben nog wel "blij" dat ze pco bij mij hebben ontdekt op zo'n jonge leeftijd!

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey oma Daan ;) , je hebt dus dokter H of niet zaterdag? Hihi hij heeft zo'n schattig accent vind je niet?
    Ik sluit me verder bij Nannie aan. Helaas heb je het niet voor het kiezen, maar heb altijd gezegd dat ik voor mn 25e 2 kinderen wilde. Nu ben ik allang blij als ik op mn 25e eentje heb! Mijn man is trouwens 5 jaar ouder, ben wel blij dat we nog zo lekker jong zijn. Ik wist namelijk niet dat ik PCO had, ik menstrueer namelijk al vanaf mn 11e en was het eerder precies om de 28 dagen. Totdat ik stopte met de pil na 8 jaar :(
    Blij te horen dat ze dus nog wel 'wat' doen daar tussen kerst en nwjaar bij ons in het boerengat :) hahaha we wonen best dicht bijelkaar zeg. Heb eerder ooit een heel fout vriendje gehad uit jouw dorp :oops: Maar daar zal ik maar niet over uitwijden hier 8)
    Meis, ik hoop echt van harte dat het nu eens goed gaat zeg! Het kan heel goed hoor dat de Pregnyl net dat extra zetje is wat je nodig hebt!

Nannie:Hoe was jouw cyclus vroeger eigenlijk? Ookvrij normaal? Ik vind die zere boobs wel erg verdacht hoor, ik hoop het zo voor je meis! En dat wij dan maar gauw mogen volgen. Geef jij ons eens het goede voorbeeld! :)

Damie: Echt tips ofzo heb ik niet, wel helpt het mij altijd erg goed om echt stevig een vetplooitje vast te pakken en erin te knijpen voordat ik de spuit zet. Pregnyl is altijd zo venijnig vind ik, prikt zo.. Hoe laat zet je hem? Denk ook niet dat je te vroeg bent hoor, vriendin van me heeft hem bij 17 mm gezet en is nu 22 weken zwanger, succes!

Ik heb vanmiddag van mn werk toch een kerstpakket gekregen, echt a-sociaal! Een vleespakket van 75 euro, we hoeven de komende weken niet meer naar de slager :)

Kusss
    Marjo

7. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik was toen ik voor het eerst ongi werd 12 of zo geloof ik en dat ging gelijk raar! was het drie weken en een week niet dan weer paar maand niet en dan weer 2 weken wel en gelijk 1 week niet en vier weken wel! Heel raar dus, mijn HA zei toen dat ik het beste aan de pil kon en gaf toen nog aan dat ik waarschijnlijk net zo vruchtbaar zou zijn als mijn moeder (die vergat 1 keer de pil, en 1 keer voor het zingen...) nou niet dus! toen ik met de pil stopte werd ik amper ongi misschien 1 keer per 5 maand of zo soms 1 keer per 2 mnd! ook heel weinig dus! Ik zal mijn best doen om het goede voorbeeld te geven en dat wij deze cyclus allemaal achter elkaar aangaan ;)

Lekker zo'n vleespakket daar heb je tenminste nog wat aan kan je het een beetje kwijt in je vriezer?haha
    Wij krijgen zo'n standaard kerstpakket met 8 van de 10 dingen waar je niks aan hebt!

@damie marjo heeft ook gelijk het hoeft helemaal niet te klein te zijn!
    ik had ook een eitje van 17 mm en raak!(helaas uiteindelijk mis gegaan maar goed) en het was ook nog mijn 1e poging! Dus go for it!

Dikke knuffel voor iedereen en we gaan positief de kerst in met zijn allen!

8. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Nou ben net weer terug van mijn 2e fm, en weer was er niets te zien... :cry:
    Ze waren allemaal nog onder de 1cm..
    Ik ga nu 100e spuiten en moet zaterdag voor de 3e fm... :(

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Wat sneu joyce! het is gelukkig nog niet over... je mag nu gaan verhogen en je moet maar zo denken je gaat net zolang door tot er een eitje is en voor de volgende keer weet je dan met hoeveel je kan beginnen! Komt goed ;)

Ben bang dat het hier aflopende zaak is!
    Had net beetje bruine afscheiding... :(

10. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hoi dames, vanmiddag eindelijkkkkk de tweede IUI. Daarna snel op de wachtbank.

Nannie, zolang de duivels er niet zijn is er nog KANS!

Joyce, heh wat vervelend zeg. Op welke dag van je cyclus zit jij? Ik heb wel eens op dag 25 een eisprong gehad en toen was er zelfs op dag 14 weinig te zien.

Marjo, kunnen we niet met z'n allen bij jou vlees komen eten? hi hi hi.

Alle meiden: hele fijne feestdagen en een gezond en vruchtbaar 2007.

11. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    hay hay..

Ik zit nu op dag 12.. morgen dus weer een fm.... toch blijf ik goed nieuwsgierig of er morgen wat te zien zal zijn...

12. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Het is nog veeeeelste vroeg om zorgen te maken. niet doen!

13. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hallo meiden...
    Helaas hier is het over!
    het bloedverlies is nog licht maar wel helder rood! :cry:
    Denk dat morgen de eerste dag wordt!
    Wel raar eigenlijk heb nu twee keer eisprong gehad en beide keren al na 9 a 10 dagen ongi!

Meiden ik hoop voor iedereen een heel goed, mooi en vooral vruchtbaar nieuwjaar!

Liefs Nannie

14. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Lieve meiden hoe is het met jullie?

Nannie: Wat balen, weer ongi. Wil je niet bang maken, maar mijn luteale fase is ook maar 10 dagen, heb zelfs paar maand terug de stempel gekregen dat ik luteale insufficientie heb, wat inhoudt dat mijn progesteron te snel daalt. Hopelijk is het voor jou eenmalig meis!

Hier ook onwijs k*t nieuws, de follikels waren niet doorgegroeid en moet nu duphaston nemen om ongi op te wekken. Doorpsuiten heeft geen zin meer, cyclus is al te lang en te verkeerd opgewekt. Ik ga na pittig overleg tussen hub mij en gyn weer beginnen met Clomid en extra luteale ondersteuning. Dat gaan we een maand aankijken, meer omdat ik er emotioneel gezien zwaar doorheen zit. Kan het spuiten even niet meer opbrengen, ben helemaal bont en blauw op mn buik, voor niks. Zijn straks 2 jaar bezig en betwijfel of het ooit gaat lukken. Mijn gyn bevestigd dat zelfs dat we op een gegeven moment bij haar uitbehandeld zijn zit me niet in de koude kleren,, Maar nu dus eerst 10 dagen duphaston...

15. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Jeetje wat rot voor je zeg!
    Ik had met clomid altijd dat ik erg depri ervan kon worden heb jij dat dan niet?
    en je hebt daardoor wel een eisprong?
    Ik hoop voor je dat het deze maand dan goed gaat!
    wat heeft je gyn dan precies gezegd?

Het is nu mijn derde eisprong die ik heb gehad door de medicijnen de eerste keer was ik dus zwanger van een leeg vruchtzakje en de 2de en nu 3de keer beide keren na 10 dagen ongi!
    ik ga het 2 jan als ik er weer heen moet toch eens vragen hoe dat kan!

Succes meid rustig aan liefs nannie

16. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Nannie, thnx meis,

Vind het voor jou ook heel erg dat het zo gelopen is zeg..
    Ik kreeg met 100 mg clomid altijd een goede eisprong, helaas werd ik altijd na 10 dagen ongi, waardoor mijn gyn op puregon over wilde gaan..

xx

17. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hay hay..

Nou vandaag weer een fm gehad op Zaterdag... :(
    En weer was er niets te zien... de grootste was 1cm en die viel echt op in verhouding met de rest..
    1ste kerstdag moet ik nu weer voor een fm dan is het cyclusdag 16..

De dosis is vandaag weer verhoogt naar 125 eenheden..

18. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Aaah balen Joyce! Echt niet leuk zeg. Kun je 1e kerstdag wel terecht bij je eigen gyn? Ik duim voor je follies meis!

Marjo

19. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hay ..

Nee ik had vandaag een vervanger en maandag krijg ik weer een ander.... :(

20. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Wat is het hier rustig?

Heeft niemand meer een fm gehad?

1ste kerstdag had ik nog een fm en weer was er niets te zien... ik had toen al 125i/u gespoten..
    Ik moest daar nog 2 dagen mee doorgaan en daarna terugkomen (morgen dus)..
    De "eitjes" zijn nu al eigenwijs...

Deel Deze Pagina