Hai meiden, fijne dagen gehad allemaal? Jammer genoeg is er weinig goeds te lezen hier. Ik heb vrijdag de tweede IUI behandeling achter de rug. Ik kreeg een echo voor de IUI en met moeite kon de gyn 1 groot eitje vinden terwijl een paar dagen eerder waren er 2 grote te zien. Ik werd daar natuurlijk niet vrolijk.... Ik heb de hoop opgegeven. Nog twee maanden dan zijn we al twee jaar bezig. En eerlijk gezegd heb ik er geen zin meer in. Het is iedere keer hetzelfde. Het liefst kap ik met alle behandelingen. Marjo, wat een rot opmerking van de gyn dat je bijna uitbehandeld zou zijn. Kan me heel goed indenken dat je daar verdrietig van wordt. Nannie, jammer meid.....op naar de volgende ronde. Jij je weet in iedergeval dat het je 1 keer bijna gelukt is. Je lichaam staat er iedergeval open voor.... Joyce, heb jij alweer goed bericht?
Hay.. Nou vandaag weer eens voor een fm geweest en dit keer was er wel wat te zien maar nog niet wat ze wouden.. Ze hadden gehoopt op 13mm maar de grootste was 11.8 mm. Nu is de dosis weer verhoogt en zit nu 1 klik onder de 150 i/u.. Heeft iemand anders hier ook al zo'n dosering? Deze gyno zei dat hij nog nooit iemand had gehad die boven de 200 i/u nodig had...
Nou meiden ben weer ff tijdje weg geweest sorry. Maar hier gaat het ook niet lekker spuit nu al 100mg en er was vandaag weer niks te zien. Vrijdag moet ik terug komen tot die tijd gewoon ff door met 100mg spuiten. Bah me buik is zo blauw niet normaal gewoon. Ja wat wil je ook na 2,5 week spuiten. gelukkig heb ik vrijdag me eigen gyn want zit met heel veel vragen. Ik ga snel ff bijlezen
HOi meiden, Hebben jullie fijne dagen gehad? HIer wel ben er gelukkig weer een beetje overheen en zijn alweer druk aan het spuiten in de volgende ronde! Ga wel vragen hoe het kan dat ik steeds na 10 dagen al ongesteld word. En rond de innesteldag al heel veel slijmvlies verlies! volgende week dinsdag weer voor de 1e meting normaal ga ik op dag 7 al maar ze zijn dicht dus nu op dag 11! Damie: wat sneu zeg dat het ene eitje nu ineens weg was. maar die andere was goed genoeg toch? Ook met 1tje kan het net zo goed lukken hoor meid! Joyce en peetje nog even volhouden meiden ook voor jullie wordt de juiste dosis wel gevonden! Hoe is het met de rest? Liefs Nannie
Hay hay.... Net weer terug van de gyno... Nu groeien er weer te veel blaasjes... Dus we moeten stoppen met spuiten. De gyno heeft nu een LEO behandeling voorgesteld.. Daar kunnen we nu op gaan wachten.. Toch ben ik wel blij dat deze gyno weet van doorpakken..
Hello meiden, wat is het stil hier... Joyce, vervelend dat je niet weet waar je aantoe bent...eerst groeien ze niet en nou te veel. Hoe nu verder? Wachten op je menstruatie ofzo? Krijg je nog een eisprong? Nannie, wat ga jij snel zeg..... je zit alweer in de volgende ronde. Succes Ik zit vandaag op dag 7 na de IUI. Tot zover verloopt alles zoals de keren hiervoor... volgens mij is dat niet zo positief. We zullen het zien. Hoe is het met de anderen?
@Damie: Nee ik krijg nu geen eisprong want de grootste was nog maar 14mm.. Maar het waren er een stuk of 5.. Ongesteld worden doe ik zeer waarschijnlijk niet want dat heb ik al een half jaar meer uit mijzelf gehad.. Er wordt nu een brief naar Groningen UMCG toe gestuurt voor een intake gesprek voor de LEO.. Dus ik denk zelf dat ik tot Maart geen vooruitgang zal gaan boeken...
En dat allemaal rond de feestdagen. Waar hebben we dit aan verdiend vraag ik me soms af. In iedergeval heel veel sterkte en een fijne jaarwisseling
Hey meiden, Joyce: Jeetje wat balen, lijkt wel een btje op mijn situatie zeg. Of niks of (dreigende) overstimulatie.. Maar jij spoot ook wel enorm veel eenheden op het laatst of niet? Baal, baal, baal. Indd wat Damie zegt en dat allemaal nog rond de feestdagen ook! Hopelijk kun je gauw voor een LEO behandeling! Welk zkh loop jij eigenlijk? Damie: Voor jou beginnen de spannende dagen dus weer te komen. Hopelijk zegt het niks dat je je net zo voelt als de vorige keer, maar ik snap dat je bijna niet durft te hopen uit angst dat het toch weer niet is gelukt. Maar probeer positief te blijven, het hoeft nog niks te zeggen! Ik ga mega hard voor je duimen. Geef jij ons maar het goede voorbeeld Nannie: Mss is het een idee om 7 dagen na je eisprong het progesteron te laten bepalen? Ik word ook altijd zo gauw ongi en dat komt bij mij door een progesteron tekort. Ik begin heel hoog na mn eisprong, maar het daalt veel te snel. Daar zijn goed meds voor als ik het mag geloven. Ik hoop dat er op dag 11 al wat moois te zien is meid! Peetje: Herkenbaar die blauwe buik. Hoe is het vandaag gegaan bij de gyn? Heb je het vragenvuur goed op hem kunnen afvuren? Ik zit nu aan mn laatste dagen Duphaston. Komende ronde als ik weer ongi ben ga ik het nog 1 keer met Clomid 100 proberen. Daarmee had ik altijd keurig een eisrpong rond dag 16/17 alleen heb ik extra luteale ondesteuning nodig -in de vorm van progestan- en dat ga ik dan ook krijgen. Ben benieuwd.. We proberen weer positief te worden naar de toekomst toe. Liefs Marjo
Hey marjo.. Ja ik spoot om het gegeven moment 141 eenheden.. want tot 125 deed helemaal niets.. Ik werd geholpen in Assen, maar moet nu dus naar Groningen en als ik die LEO behandeling weer achter de rug heb mag ik als het goed ik weer terug naar Assen... gelukkig wel want dat is maar 10 minuten rijden voor mij..
Hallo meiden! Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en dat het maar een heel vruchtbaar jaar voor iedereen mag worden! Het is hier maar rustig geweest de afgelopen dagen! Ik mag morgen weer voor de 1e meting hoop dat er al wat zit want mijn vriend is het hele volgende weekend weg! En daarbij het is de laatste behandeling voorlopig want mijn vriend heeft mij vannacht om 1 minuut over 12 ten huwelijk gevraagd! wij gaan waarschijnlijk in september trouwen! Ben echt zo blij! Hoop dat het nieuwe jaar voor iedereen net zo mooi gaat als het voor mij al begonnen is! Liefs Nannie
Hallo Meiden De beste wensen voor iedereen! Hoe is het met iedereen? Ik heb afgelopen vrijdag (precies een week na de IUI) iets raars meegemaakt. Had ineens een klodder bruinverlies. Het was echt dik en best veel en eenmalig. Daarna niets meer.Wat denken jullie dat het kan zijn? Groetjes en een fijne dag
Jeetje wat is het hier rustig geworden zeg waar is iedereen? kapot van de feestdagen hoe is het met iedereen? ben wel nieuwsgierig! @damie misschien is het een innestelingsbloeding geweest? heb je daarna nergens meer last van gehad? zou goed kunnen hoor! Ik ben gister voor 1e meting geweest op dag 11 zat veel activiteit grootste wat ruim 13 mm overige tussen 10 en 13 mm Vlies was nog maar 6 mm. gister 37,5 eenheden ipv 50. Heb vandaag op eigen initiatief niet meer gespoten omdat ik teveel pijn kreeg gisteravond en ook nog eens bloedverlies erbij! baal er goed van aangezien het voorlopig de laatste behandeling is had ik wel gehoopt op nog een kans. mocht ik wel een eisprong krijgen (ga ik niet vanuit moet morgen weer meten) dan moet ik twee dagen na eisprong nog 2keer pregnyl spuiten ivm te vroege menstruatie steeds. nou dit was de update hoop dat er nog meer komen...
Hey Nannie, het is inderdaad rustig hier.....Ik denk dat iedereen het zat is. Hoelang nog....... Voor jou ook erg lastig allemaal. Kop op en doorzetten meid. Ook wij zullen zwanger raken. Ik geloof er helemaal weer in. 2007 wordt ONS jaar. Ik voel weinig bijzonders...mijn cyclus verloopt zoals de keren hiervoor behalve enkele steekjes in mijn borsten. Dat is wel nieuw maar of Steken goed zijn? I don't know.... dat hoor je namelijk niet zovaak. Verder wens ik je heel veel sterkte en een fijne dag
Hey meiden, Indd rustig hier! Met mij gaat het ff ietsiepietsie minder, ben even thuis van mn werk, het gaat gewoon niet zo lekker de laatste tijd. Gelukkig ga ik er hulp bij krijgen, ben absoluut geen type van bij de pakken neerzitten, maar een jaar vruchteloze vruchtbaarheidsbehandelingen hakt er toch behoorlijk in.. Maar goed, om even op jullie te reageren: Damie: Jeetje meis, ik zie je banner wat spannend zeg! pffff ik hoop zo onwijs voor je dat het raak is! Heb het zelf nog nooit gehad zomaar bruinverlies, meestal kwam mijn ongi er dan door. Maar aangezien het bij jou eenmalig was... ! Duimduimduim. Nannie: Ach meis, wat balen zeg. Zoo herkenbaar..Het is ook zo moeilijk om een goede dosering te vinden bij slanke pco'ers, heb er laatst nog een heel artikel over gelezen. Een of ander onderzoek dat er naar is gedaan in Nijmegen. Ben je inmiddels al weer terug van de nieuwe meting? O en wat lees ik nog meer, je gaat gewoon trouwen Dat lijkt me zeker leuk om daar naar uit te kijken zeg! Ga je echt helemaal stoppen met de behandeling intussentijd en vind je dat niet moeilijk dan? Nou meiden, ik ga zoals gezegd dus ff weer een maandje de clomid-babe uithangen Ik had altijd een eisprong alleen de fase tussen ei en ongi is maar 10 dagen. Na mijn Pregnylspuit krijg ik dan 3 x per dag progestan dat moet ervoor zorgen dat mijn baarmoederslijmvlies in optimale conditie blijft. Puregon heeft in die zin niet zoveel meerwaarde gehad, het schijnt alleen betere eicellen aan te spreken dan Clomid, maar trek het ff niet meer dat gespuit. Morgen uitgangsecho (ben 2 januari ongi geworden, dus morgen is dag 4) en dan dus de allerlaatste kans met Clomid! Duimen jullie voor me meiden? Kusss
@damie afwachten voor jou dus nog...spannend! @marjo kan me voorstellen dat je er even doorheen zit meid! Doe rustig aan en neem de tijd voor jezelf! ik hoop dat voor jou de clomid misschien dit keer een uitkomst biedt! we gaan met zijn allen duimen! ben inmiddels weer terug er lijken toch drie door te groeien de grootste was 16 mm en de overige 2 gemiddeld 15 mm. Het vlies was wel nog dun 6,5 mm maar goed moet morgen weer meten en dan misschien zaterdag de pregnyl en dan noog 2 dagen pregnyl na eisprong! ben benieuwd naar morgen. helaas is mijn vriend t weekend weg maar die is gelukkig zondagmiddag weer terug! Succes!
Ik heb vandaag een HSG gehad, au au au au! Niet echt prettig. Ben deze cyclus begonnen met Puregon 50e. Gister (dag 9) op meting geweest en de Puregon is opgehoogd naar 75e. Donderdag moet ik weer voor een FM. Ik ben benieuwd!
ja het is hier echt rustig marjo! snap er niks van! heeft er niemand meer nieuws? ik zit weer in de wachtweken sinds vandaag! voor de laatste keer voorlopig! Quinnygirl: wat verhogen ze dan snel bij jou?!
Ik heb geen idee waarom ze zo snel verhogen. Ik zal morgenochtend meer weten! Ik kan bijna niet wachten De HSG-napijn is alweer weg, gelukkig!