Voor de Puregondames :Hoe lang spuiten jullie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marjo83, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    quinnygirl
    hoe was het vanmorgen?

2. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Het was inmiddels gisterochtend ;) (sorry)

Er was nog geen extra groei te zien, geloof ik en moet morgenochtend, zaterdag, terugkomen.
    Ik ben benieuwd, want dan zit ik op dag 14!

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi hoi dames,

Hoe gaat het hier? Ik ben zoals ik vlgs mij had gezegd nog 1 ronde overgegaan op clomid. Resultaat: 3 eitjes van 15 mm. op dag 11 :eek: Had ik nog nooit eerder gehad, altijd maar 1 en veel later pas activiteit. Morgenochtend om 7.30 (gaaaaaap ;) ) terugkomen en als het goed is verwacht ik dan ook de pregnyl te mogen zetten. Klein minpuntje is nog steeds het bmslijmvlies, dat is 'kiele kiele' dus hopelijk groeit dat nog een beetje verder... We'll see tomorrow! Eindelijk sinds oktober weer een kansje :)

Verder ben ik benieuwd naar jullie, alles onder controle?

liefs
    Marjo

4. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh marjo wat fijn!
    Hier gisteren ook eindelijk positief.
    Er groeid wat!
    Er is alleen 1 maar maandag is me laatste dag van spuiten mag maar tot dag 42 dus hij moet morgen goed gegroeid zijn.
    Anders breken ze me cyclus nog af.
    Maar ik ben zo gelukkig eindelijk reageert me lichaam .
    Na 1,5 jaar ben zo blij is zie alles nu veel positiever

5. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nieuw in deze forum.
    Ik ben marleen en ben 23 jaar, ik ben 2 jaar bezig om zwanger te worden, tot nu toe heb ik 5 iui gehad met alleen prengyl. Nou krijg ik weer 3 keer iui maar met puregon en prengyl.
    Donderdag 3e dag heb ik mijn eerste puregon gehad. Ik dacht dat het pijnlijk zou zijn met die prik, maar het viel heuze mee.

Mijn gyne zei, dat ik met puregon verhoogde kans heb om zwanger kunnen zijn.

Hoe is het met jullie gebruik van puregon, zijn er nog onder jullie nog zwanger geworden?

Groetjes marleen

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Peetje, wat een goed nieuws meissie! Ooo ik duim voor je hoor! Dat je maar gauw Pregnyl zetten mag! Ik had vorige ronde ook 22 dagen gespoten met als resultaat een bont en blauwe buik. Heb jij daar geen last van? Welke cd zit je precies, echt bijna op 42?

Marleen: Welkom hier! Gezellig, wat meer leven op dit topic. Waarvoor doe jij IUI als ik vragen mag? Fijn te horen dat de Puregonprikken tot nu toe meevallen, ik vond het ook niet echt pijnlijk alleen toen ik zo'n lange cyclus kreeg werd het vervelender.. Hopelijk mag je gauw weer voor ee nwe poging! Succes

Liefs
    Marjo

7. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    @marjo morgen zit ik precies op dag 42.
    Me buik valt nog mee wel merk ik dat het gevoeliger word om te prikken.
    Maar ik ben ff weg moet ff prikken

8. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hoi marjo,

Bedankt dat je mij welkom heet :)

Ik had voor mijn iui samenlevingstest gehad en daar was geen goed resultaat, en later bleek dat de zaadjes van mijn man minder was, maar nu gaat het steeds beter.
    Deze ronde is mijn 6e iui met eerste keer puregon.
    Tot nu toe groeide er maar 1 follikel goed. Met puregon zal het meer goed genoeg groeien.

Donderdag moet ik voor een follikelmeting.

Hoeveel rondes heb jij gehad met puregon?

gr. marleen

9. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik heb 2 rondes Puregon gespoten. Aan de eerste ronde heb ik een overstimulatie overgehouden. De gyn had 1 follikel 'over het hoofd' gezien met als gevolg 4 eisprongen waarvan ik helaas cycstes heb gekregen. De ronde daarna 22 dagen gespoten zonder goed resultaat. Bij mij is het met Puregon of alles of niets. Maar dat komt omdat ik in een risicogroep val als slanke PCO'er.. Daarom probeer ik het nu weer met clomid, daarmee had ik altijd een eisprong (deze maand zelfs weer 3!). De reden om te gaan spuiten was om het baarmoederslijmvlies beter op te laten bouwen.. Morgen heb ik weer fm, dus ben benieuwd!
    Balen dat jullie een negatieve st hadden, maar indd met IUI omzeil je dat mooi :) Ik zal aan je denken donderdag, hopelijk is er iets moois te zien!

10. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hoi marjo,

Wel leuk dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.
    Ik zie namelijk dat er heel weinig mensen zijn die puregon hebben gebruikt of gebruiken.

Jij gebruikt puregon voor een andere manier, ik hoop dat deze ronde voor jou wel helpt.
    Ik hoop ook dat donderdag een mooie follikel te zien is.

Als deze 3 iui niet lukt dan ga ik voor ivf.

Ik duim voor je over morgen :)

grt. marleen

11. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hey meiden,

Hehe eindelijk weer wat activiteit op dit onderwerp :)
    Marjo wat goed zeg drie stuks!
    Hoe dik/dun was je slijmvlies dan?
    Kan nog snel groeien he!
    zal voor je duimen drie keer kans! :D

@Marleen
    Welkom hier!
    Hoeveel eenheden puregon spuit je nu dan?
    We zullen voor je duimen!

Ik ben begonnen met 75 eenheden puregon en net als marjo overstimulatie (7 eitjes op dag 9 allemaal op springen)
    Nu heb ik voor de vierde keer 50 eenheden en elke keer wel eitjes gehad alleen heel verschillend welke cyclusdag. Ook ik ben een "redelijk slanke"pco'er dus alles of niks!

Peetje je bent er ook weer bij!
    dag 42 jeetje dat is echt lang zeg! wat goed dat je het nog steeds volhoudt!
    nu hopen dat deze lekker doorgroeit!

@quinnygirl hoe is het zaterdag bij jou gegaan?

Liefs Nannie

12. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik vraag me trouwens af hoe het met joyce, damie en danielle is! :(
    damie haar nod is al geweest toch? en van de anderen ook lang niks meer gehoord.... :confused:

13. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi hoi.

Indd leuk dat er hier weer wat meer leven in de brouwerij komt! Ik ben dus ook zeer benieuwd hoe het Joyce, Damie en Danielle vergaat! Daan: Ik heb je zelfs nog gespot hier vanmi. Laat ons niet in spanning ;)

Nannie: M'n slijmvlies was vrijdag nog maar 5 mm. Maar het gaat bij mij de laatste dagen vaak heel snel, helaas blijft het aan de 'dunne' kant maar daarvoor ga ik na mn eisprong ook progestan nemen..
    Maarre jij zit nog op het wachtbankje nu of ben ik in de war?

Liefs xx
    Mar

14. Niet meer actief

Hey hoi jaja ben er nog

WE zouden zaterdags voor kerst IUI hebben, maar hubbie kreeg het potje niet gevuld. Hoezo domper :rolleyes:
    Afijn en nu wil hij geen IUI meer, zucht mannen. Gelukkig kunnen we ook gewoon zwanger raken, dus gaan we dat maar weer proberen.

Heb voor onderzoeken naar mijn miskramen maandag bloed laten prikken 16! buisjes :confused: en nu donderdag moet ik voor een GTT zit dan op dag 12 dus pik meteen de controle er maar bij. Heb nu alweer 6 dagen gespoten.

Sorry zal niet meer zolang weg blijven.
    Maar met een blaasontsteking en nierbekkenonsteking begon ik mijn nieuwe jaar en nu zijn we ook al bijna 2 weken aan het snotteren, dus we zijn goed begonnen. :(

Enne nog de beste wensen meiden ;)

15. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    hay dames...

Nou hier is het vrij rustig... :cry:
    Ik wacht nog steeds op een oproep voor een intake gesprek bij het UMCG, baal er wel van dat ik nog niets gehoord heb...geduldig blijf ik naast de brievenbus wachten..
    Tot mijn leo behandeling heb ik mij nu gestort op een "dieet".. Sinds maandag ben ik nu al bijna 2 kilo kwijt... tot netjes.. :D
    En wat doe ik er voor.... meer eten... :(

Hoe is het verders met iedereen... er zijn niet zoveel junkies meer he.... of vergis ik me daarin...

16. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @danielle, je bent er weer! :D
    je bent het nieuwe jaar dus niet echt goed begonnen :(
    De druk is hubbie dus even teveel! Dan maar weer even op de "gewone" manier! Ben je nerveus voor uitslag van bloedtest? Is er dan nog nooit een oorzaak gevonden?

@joyce jij ook weer hier:D
    2 kilo kwijt :confused: dat is goed zeg!
    kan je niet even vertellen op wat voor dieet je zit kan ik meedoen voor straks in mijn trouwjurk :D

@marjo ik zit idd op het wachtbankje heb geen banner deze keer omdat ik ook geen hoop heb eigenlijk het liep zo vaag met de eitjes en het slijmvlies en aangezien het de laatste behandeling voorlopig is heb ik mij er min of meer bij neergelegd dat we dit jaar geen papa en mama meer worden!

17. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hey meiden, eindelijk weer eens een berichtje van mij. Het gaat nu iets beter en ik zit ondertussen al op dag 7 van mijn nieuwe cyclus. De afgelopen twee weken heb ik heel erg moeite mee gehad. Op alle familiebezoekjes krijgen we tegenwoordig te horen: wanneer wij nou eens gingen beginnen. Ze moesten eens weten. Daarnaast zijn twee vriendinnen van mij bevallen. Had echt nooit gedacht dat ik daar moeite mee zou hebben..... maar jammergenoeg wel.

Maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen....en vrijdag moet ik gaan voor de eerste fm.

Prettige dag dames.

p.s. zo lief dat jullie aan me denken. Thanks!

18. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hi girls,

Joyce: Hopelijk word je gauw opgeroepen voor je LEO behandeling. Vervelend lijkt me dat zo lang te moeten wachten,.. Blijf hier lekker je 'gal spuwen' hoor meissie ;) We leven met je mee!

Danielle: ooooh wat balen zeg, blaas en nierbekkenontsteking! Sterkte meid! En dat bloedprikken :confused: zoveel buisjes! En komt er dan altijd iets uit of hoeft dat ook nog niet zo te zijn (ik heb er geen ervaring mee en ben wel benieuwd..) Meid, wat vervelend ook dat de IUI niet gelukt is, maar t is voor je hub vast ook moeilijk als het 'moet'. Mijn man heeft er wel eens last van gewoon in bed zeg maar, en als je dan in het zkh moet is het mss nog moeilijker.. Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent en het nu goed blijft gaan! Suc6 ook voor donderdag

Nannie: Toch blijf ik voor je duimen hoor! :thumup: Hebben jullie nu echt de devinitieve keuze gemaakt om te stoppen als je weer ongi wordt? (iig voor dit jaar?) Vind ik ook heel moedig hoor, ik zou dat denk ik niet kunnen. Hoeveel dagen moet je ongeveer nog wachten nu?

Damie: Leuk ook weer wat van jou te horen :) Maar wat jammer dat je weer ongi bent geworden. Gelukkig zit je alweer op dag 7, de eerste week zit er bijna op. Ik baal heel erg met je mee en die reacties herken ik ook maar al te goed. Wie weten het bij jullie allemaal eigenlijk? Misschien helpt het toch om eerlijk te zijn en te zeggen wat er speelt, aan de andere kant het is ook zo ontzettend persoonlijk allemaal, dat wil je ook niet met iedereen delen.. Wanneer mag je weer voor fm?

Nou ik heb net de Pregnyl erin gezet 8) Vanmorgen bij controle bleek dat het slijmvlies toch nog mooi op heeft gebouwd in de laatste 3 dagen. En heb 3 eitjes van 'zo'n 21 mm.! :D :D
    Dusssss dat wordt weer klussen! Eindelijk sinds oktober weer een kans! En nu een echte, want heb nu ook Progestan meegekregen voor het verlengen van mijn luteale fase...

Liefs
    Marjo

19. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    @ marjo Yes meis ik ga duimen voor je!
    @ damie ook voor jou duim ik.
    Net terug uit het ziekenhuis en me eitje is niet gegroeid verdorrie.
    Maar ik mag tot woensdag spuiten en dan moet ik weer terug komen als die dan niet is gegroeid dan breken we hem af.
    Me eitje is nu 1.2 en hij moet 1.8 zijn.
    Dus we duimen nog ff verder

20. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ik heb zaterdag de pregnyl gekregen, omdat ik ineens een groot ei had!
    Hij was erg overduidelijk te zien op het scherm! Dat had ik nog nooit gezien, dus ik was er erg blij mee, zoals jullie begrijpen.
    Gisteravond verplicht geklust en vanmorgen nog een keer dunnetjes overgedaan ;)

Deel Deze Pagina