Hoi dames, Ik klets ook mee in jullie topic Marjo, wat goed dat het met je slijmvlies wel goed is gegaan en 3 mooie eitjes, ik ga voor jou duimen. Wanneer heb je dan inseminatie? Nannie, ik gebruik 50 eenheden, hoop dat het wel goed genoeg is. 2 dagen voor inseminatie krijg ik altijd prengyl en dan mag ik van mijn gyne ook niet klussen tot inseminatie, is het bij jullie ook zo? wanneer ik 2 dagen voor inseminatie klus, dan is de kwaliteit en aantal van de zaadjes niet beter. Voor de rest van de dames ik duim op jullie groetjes marleen
@damie: wat klote dat het weer niet gelukt is maar idd zoals je zegt je zit alweer in de volgende ronde! heb jij dat dan ook dat hoe dichterbij de nieuwe ronde komt je alweer veel beter kunt verwerken dat de laatste mislukt is (hm klinkt stom maar goed) en net zoals marjo zegt misschien is het toch een idee om er wat opener over te zijn dat voorkomt moeilijke opmerkingen voor jullie! en misschien kan je dan ook bepaalde dingen beter verdragen. @ marjo super meid dat het allemaal zo goed lijkt! nou moet manlief morgen even goed zijn best doen hoe dik was je slijmvlies nu dan? ik moet nog een weekje wachten nod dag is 23 jan. maar ja misschien dat het ondanks de extra pregnyl toch weer eerder komt! @marleen 50 eenheden is bij mij de dosering dat het nu 4 keer goed is gegaan voor de eitjes en mocht dat niet zo zijn kan het zo zijn dat ze gaan verhogen dus moet goed komen hoor! Heb je van jezefl wel eitjes? ik word niet geinsemineerd wij moeten zelf klussen maar is ook aangeraden om idd 1 dag ertussen te laten zitten voor de kwaliteit! wat rot peetje dat ze niet willen groeien zeg! misschien gemist maar wat is hierna de bedoeling?
Hoi hoi, Jeeetje wat ben ik moe van die pregnylspuit zeg.. Val steeds bijna in slaap... Herkenbaar? Peetje: aaahh meissie, wat kl*te zeg! Ik duim toch nog voor je door dat ze een groeispurtje gaan maken * foei etjes van Peetje [-X dat hadden we niet afgesproken..*! Quinny: Jeeeeeah eindelijk meid! Ik hoop voor jou op zeer goed nieuws over zo'n dag of 12! Marleen: Wij doen ook geen inseminatie. Ik heb een te korte luteale fase en zonder Pregnyl stijgt m'n progesteron niet voldoende.. Wbt het klussen, ik zit er zelf ook een btje mee eigenlijk. Elke ronde deden wij het vaak dagelijks in de vruchbare dagen, maar vlgs mij is om de dag beter.. Nannie: Slijmvlies was net als bij jou iets meer dan 6, maar wel mooi 3-laags zoals mn gyn dat zei. De opbouw schijnt meer te zeggen dan de dikte en na je eisprong groeit het nog verder he.. Ik ga duimen voor ons! Enne als je 3 x extra pregnyl gezet hebt is de kans minimaal meis dat je weer te vroeg ongi wordt... Nog ff geduld dus, pffff moeilijk soms he! O nu ff een vraagje he, gistermorgen hebben we voor het laatst gesekst, en vanmi. om 12 uur heb ik pregnyl gezet. Wat is nu wijsheid, vanavond nog een keer of morgenaaf pas weer? Marjo
marjo, ik zou als ik jou was wachten tot morgenavond en dan (als manlief het volhoudt) 2 keer. die dag ertussen is idd voor de kwaliteit van het zaad net ff wat beter! als je vanavond gaat en morgenavond wee rheb je kans dat het morgenavond minder is. mijn slijmvlies was idd ook mooi 3-laags volgens mij. hm dat schept weer wat hoop haha oh ja nog op je andere vraag wij hebben inderdaad besloten om zodra ik ongi word mijn lichaam wat rust te gunnen en volledig met de bruiloft bezig te houden! Niet voor de rest van het jaar hoor maar in april mei willen we dan weer beginnen! dan heb ik ook kans om wat af te vallen (heb geen overgewicht maar paar kilo minder moet kunnen! ) Gyn gaf me ook gelijk omdat alles me zo tegen ging staan ik durf gewoon niet meer te prikken!
marjo, ik zou als ik jou was wachten tot morgenavond en dan (als manlief het volhoudt) 2 keer. die dag ertussen is idd voor de kwaliteit van het zaad net ff wat beter! als je vanavond gaat en morgenavond wee rheb je kans dat het morgenavond minder is. mijn slijmvlies was idd ook mooi 3-laags volgens mij. hm dat schept weer wat hoop haha oh ja nog op je andere vraag wij hebben inderdaad besloten om zodra ik ongi word mijn lichaam wat rust te gunnen en volledig met de bruiloft bezig te houden! Niet voor de rest van het jaar hoor maar in april mei willen we dan weer beginnen! dan heb ik ook kans om wat af te vallen (heb geen overgewicht maar paar kilo minder moet kunnen! ) Gyn gaf me ook gelijk omdat alles me zo tegen ging staan ik durf gewoon niet meer te prikken!
Hallo spuiters, Nog een paar dagen dan begint het voor mij weer. Vrijdag heb ik de eerste fm. Ben natuurlijk erg benieuwd. Ik baal eigenlijk dat ik met 75 eenheden maar 1 eitje had. Er wordt toch gezegd dat met Puregon meedere eitjes groeien? Maargoed ik mag niet klagen..... Marjo, meid wat fijn dat je weer eens een normale kans heb. Jeetje en dat na oktober. Hoe hou je het nog vol! Ga zo door. En ik duim voor je Er zijn enkele mensen die het van ons weten en daar wil ik het bijlaten. De vragen over wanneer wij nou eens gingen beginnen komen van mensen die ik hooguit 3/4 keer per jaar zie... Nannie, hai meissie hoe gaat het op de bankbankje? Hoeveel dagen moet jij nog wachten?En inderdaad hoe dichtbij je bij de volgende ronde bent hoe beter het gaat.... Peetje22, hoeveel eenheid spuit jij? Moest je niet na de eerste fm meer gaan spuiten? Weet je wat ik mij afvroeg. Stel je vergeet een avondje te spuiten...wat dan? Ik vergeet namelijk erg veel.. Groetjes aan iedereen en ook aan de nieuwe onder ons.
Peetje, Op welke dag zit je nu dan? En wanneer heb je de volgende fm? Heel veel succes.. ik voel met je mee.... en zal heel hard voor je duimen.
morgen zit ik op dag 42 morgen dus echo als hij niet gegroeid is gaan ze afbreken. Lief dat je mee duimd. knuf
Hoi meiden, Peetje: Heeeeeeeel veel succes straks in het zhk! Ik denk aan je hoor! Damie: Vlgs mij is het niet een hele grote ramp als je een avondje vergeet, maar het ligt er denk ik ook aan hoe je reageerd. Als je bvb heel slecht reageerd dan kan dat avondje mss net doorslaggevend zijn! Hey, ideetje: heb je zo'n gsm met alarm? Vast wel, toch? Dan zet je die gewoon standaard elke dag op een bep. tijd Nannie: Goed van je dat je je lichaam ff wat rust wilt gunnen na deze poging, helemaal met jullie op handen zijnde bruiloft! En ik had dat ook hoor, na 22 dagen spuiten had ik geen goede plek meer over, t ging me heel erg tegenstaan. Ik ga wel heel hard hopen dat je lichaam de komende 9 maand ff geen rust krijgt natuurlijk 8) Nou, we hebben ons best gedaan hoor gisteren. Vanavond voor het eerst beginnen met Progestan. Dat zal nog wel een geklieder worden, die bolletjes moeten vaginaal ingebracht worden terwijl het officieel voor oraal gebruik is. Maar alles voor het goede doel heh Liefs
Effe kijken of ik het nog weet hoor. Marjo succes op het wachtbankje, heb hem al schuin gezet voor je zodat je er goed afdonderd Peetje hoe was het in het zh? Nu wel eitje gegroeid? Damie ik vroeg me dat ook af, hmmm morgen meteen maar eens vragen voor het geval dat Nannie spannend hoor gaan trouwen. Doen jullie het groots? Enne heb je rekening gehouden dat als je NU wel zwanger bent je moet bevallen rond je trouwdag tenminste dacht dat dat ook eind september was. Hoi Marleen welkom bij de club, bij mij zei de fert arts dat je zelfs de avond ervoor nog mocht klussen (mits het zaad goed is natuurlijk) maar dat de meeste mannen dan psychisch de volgende dag het potje niet konden vullen. En ja hoor mijn manneke vond zichzelf tarzan de laatste keer alleen de volgende dag kreeg hij idd het potje niet gevuld en was errug gefrustreerd Quinnygirl jij ook op het wachtbankje succes meis hij staat schuin dus je kunt zo doorglijden Hmmm kan niet verder teruglezen, las wel dat iemand een LEO behandeling ging doen. Wat is dat? DAcht dat ik onderhand alle afkortingen wel wist maar deze is nieuw. Enne met dat snelle lijnen geef mij dat dieet eens, wil dat ook wel Morgenochtend 8:05 voor eerste fm en daarna meteen de suikertest dus ben de hele ochtend wel zoet in het ziekenhuis
Hee Daantje jij dus inmiddels alweer bezig met nieuwe ronde?! Heb je al tijd niet 'gezien', hier niet en op andere forum al helemaal niet meer lijkt het wel. Morgen dus dagje/ochtendje ziekenhuis. 1e fm alweer...hopelijk groeit er wat moois en is het raak, maar nog meer....BLIJFT het raak. Dikke knuffel, Eva.
Hey Eva Yep idd volgende ronde alweer, hopelijk de laatste, zit er wel aan te denken om het in ieder geval de laatste te maken met puregon vind het echt 10 keer niks dat prikken. Nee ander forum vind ik niet zo gezellie meer, dus val ik de meiden hier maar lastig Jij begonnen met je IVF meis vind het zoooo spannend voor je. Jaja ik volg je nog steeds hoor
haha nu weer een hele grote groep die "actief" is gezellie @damie ben het met marjo eens dat je misschien voor jezelf iets kan zetten zodat je aan het prikken herinnerd wordt, anders moet je even bellen wat te doen als je vergeet! @marjo welkom op het wachtbankje! zitten er nu gezellig met zijn drieen toch met quinnygirl! 8) @danielle jaja heb er idd wel aan gedacht zou net de week na de bruiloft uitgerekend zijn! maar goed heel stom ik ga er echt helemaal vanuit dat het ook deze keer niet lukt heb ook zeer weinig hoop heel anders dan anders! en ja de bruiloft wordt helemaal groots! zijn al druk aan het plannen september is een drukke maand voor de trouwerijen! succes morgen in het ziekenhuis! @peetje hoe is het gegaan meid in het ziekenhuis? Liefs Nannie
Ja echt gezellig hier weer! Blijven schrijven hoor meiden Danielle: Wat voor test is dat precies die je morgen krijgt? Om te kijken of je insulineresistent bent? En heeft je glucose dan mss te maken met die mk's? Sterkte hoor, je hebt er wel een dagtaak aan zo te lezen! Hopelijk is er al wat moois te zien bij de fm trouwens! Bedankt dat je het bankje al zo scheef hebt gezet, krijg al een btje last van mn rug, Maar heb het er voor over hoorrrr 8) Nannie: Indd zitten we gezellig met zn drieën op 't bankje nu! Hij kiepert bijna om naar de oktobermama's. Ik voel het Moet je maar trouwen met een heeeeele dikke buik! Liefs Marjo
Ff snel hoor Ik heb een eitje! vandaag nog puregon gespoten omdat hij nog 1.76 was ipv 1.8. En morgen om 11.45 naar het zh voor de pregeryl. Ben zo blij! erg spannend heb morgen ook gesprek met me gyn.
Hey Peetje, wat een goed nieuws joh! Ga gelijk een plekje voor je vrij maken op het bankje Waar ga je het met je gyn over hebben nu? Liefs
Hey dames, fijn om eindelijk weer eens fijne berichten te lezen. Peetje, geweldig zeg..zo zie je maar weer. Alles is mogelijk. Heel veel succes morgen met de pregnyl. Marjo, spannende dagen komen er weer aan voor jou. Niet omvallen van de bank hoor.... Nannie, zo te zien heb je genoeg gezelschap op de wachtbank. Geniet ervan..... Ik heb mijn prikpen zondanig neergezet dat ik me kop ermee kan stoten......op mijn kussen ahahahah Morgenochtend weet ik ook of er bij mij wat groeit. Dames, fijne dag en niet weg waaien...