Ik heb vanmorgen kipdrumsticks uit de diepvries gehaald. Ze zijn al gemarineerd. Nu ben ik dus op zoek naar een lekker recept wat ik eventueel nog kan doen, en hoe het lekkerste is om ze te bereiden. Kortom wie heeft er een lekker recept om ze verder klaar te maken
klinkt goed! was nog inspiratieloos dus misschien hier ook wel drumsticks! ik gooi ze altijd in de oven....3 kwartier op 180 en dan nog een kwartiertje op 200 met de grill erbij, blijven ze mals maar wel met goed korstje!
Je kan tegenwoordig die braadstoom zakken ook los kopen... Dat vind ik het lekkerst! Blijft het vlees goed mals.
echt? waar dan want ik vind dat ook altijd super mals vlees wat me herinnert ik moet even vlees uit de vriezer halen.
Ja, bij de Action en de AH heb ik ze sowieso gezien. AH zijn 1,89 en van het merk toppits. Braadzakken noemen ze het.
4 super, net de grill stand op me oven ontdekt dus doe ik het zo. Dan het slimste om op de gril plaat te leggen of ovenschotel?
Ik vind de braadstoom van maggie zo lekker en dan de paprika.. Ze zeggen op de verpakking om naturel drumsticks te gebruiken maar ik pak juist extra gemarineerde en dan nog eens de mix van de braadstoomzak erbij, heeeeeerlijk! En dat vlees is dan zo lekker zacht en dan die lekkere kruidenmix, mjam.. water loopt me in de mond hihihi..
Klinkt inderdaad ook lekker, volgens mij heb ik ook nog zo zakje liggen. Oehh word twijfelen wel of niet met zo zakje haha
Als ze al gekruid zijn en je doet dan nog zo'n zakje erbij is het natuurlijk wel behoorlijk aanwezig zeg maar hihi.. Veel mensen zullen dat denk ik Te vinden, maar ik vind dat juist lekker als het lekker dik gekruid is