Voor de schildklierexperts: ophogen schildkliermeds toch doorgaan iui?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nana33, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Nou ik zal er in eider geval de volgende keer rekening mee houden, want inderdaad je wilt de meest ongunstige waarden hebben natuurlijk.

Ik zal ook eens op dat schildklierforum rondneuzen. Zo te zien valt er nog genoeg te leren voor mij, haha.

Nog één laatste vraagje :). Ik slik nu 5 dagen één extra halve thyrax (en de eerste/6e dag had ik al een hele genomen) en merk dat mn schildklier een klein beetje opgezet is. Denk je dat dit betekent dat ik toch teveel slik (wat me raar lijkt, want met mijn waarden .0125 erbij moet toch kunnen zou je zeggen) of zou het gewoon komen omdat mn lijf zich weer even opnieuw moet instellen. Ik kan me helaas niet meer herinneren of ik dit eerder ook had toen ik met thyrax begon. Ik voel me verder niet echt anders dan normaal, totaal niet hyper ofzo, heb ook geen extra honger, heb het niet warmer en moet niet vaker naar de wc.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb ook wel eens een gek gevoel in mijn schildklier gehad, maar ik geloof niet dat dit kan komen van meer thyrax slikken. Maar als het aanhoudt, kan je arts misschien nog eens voelen.

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hmmmm, ik vind er helaas ook niets over op internet of op het andere forum. Ik vind het zo toevallig dat het precies begon met het ophogen van de thyrax. Ik zal het even aankijken en anders inderdaad maar weer naar de huisarts. Misschien dat hij dit een goede reden vindt om me naar een endocrinoloog te sturen :).

Deel Deze Pagina