Wie o wie heeft de gouden tip voor me? We willen met een groep mensen in het centrum van Eindhoven wat gaan eten. We zoeken iets makkelijks, zoiets als een "3-gangen voor zoveel euro" concept. We zijn met een man of 15 (waarvan sommigen toch best luidruchtig kunnen zijn). We willen bij het station parkeren, dus we zoeken iets tussen Vestdijk en Keizersgracht. Dommelstraat kan natuurlijk ook nog, maar het Wilhelminaplein is bijvoorbeeld net te ver. Oja, en het is in het weekend. Sommige van die aanbiedingen zijn alleen doordeweeks geldig... Wie weet er wat leuks? Alvast bedankt!
je hebt le connaiseur (of zoiets ) op de kleine berg. is stukje lopen, maar niet heel ver. Alleen de winkelstraten door. Is goed en goedkoop eten, genoeg keuze etc. wel reserveren
Le connaiseur nemen we mee. Gauchos, is dat niet duurder? Is toch van dezelfde uitbater als de Sopranos? In ieder geval alvast bedankt allebei!!!
de bengel is geweldig leuk , niet te duur en tegenover het station zijn we geweest met teamuitje dus erg luidruchtig hahhaha
Ooooh absoluut Sizzling! Echt heeeerlijk en goedkoop! (3 gangen voor 26,50) Echt zooo lekker! De bengel vind ikzelf weer zo ongezellig. Sizzling is gezellig, goedkoop, lekker, super aardig personeel. Wat wil je nog meer.
Ohja dat zeker, wel tijdig reserveren als jullie besluiten daar heen te gaan én telefonisch, niet via de website.
Betaalbaar menu, net wat anders dan normaal. Mooie aankleding en ambiance en toch lekker bourgondisch! Wel tijdig reserveren, want zit vaak zowel door de week als in het weekend vol.. Zal even een linkje plaatsen: index recensies op iens.nl - de site voor onafhankelijke beoordelingen van restaurants - Weet waar je eet! ps: en als eindhovenaar kun je echt niet meer naar de Bengel of Connaiseur. Dat is echt zoooo 2001
Ook lekker, maar dan vind ik El Patio de Andaluz op de woenselse markt veel lekkerder!! Maar ja daar zochten ze niet..
Woenselse Markt is ook goed te doen vanaf het centrum toch. Al zou ik gewoon voor Sizzling gaan. Haha! (Als we het dan toch over de Woenselse Markt hebben, wij hebben een winkel op de Kruisstraat, kun je daar meteen even langs als je daar gaat eten!)