hahahaha, ik zal aan jullie allemaal denken en ergens (m'n tenen, waarschijnlijk) een big smile vandaan proberen te toveren, als het 's nachts raak is! overigens; ik vond de eerste weken met m'n mannetje wel heel bijzonder en intiem, zeker 's nachts. hij sliep in een wiegje naast mijn bed en we waren dan echt op elkaar aangewezen (vriendlief was uitgeweken naar de logeerkamer; hij had wat meer moeite met de big smiles en vreugdedansjes 's nachts ). toen hoefde ik overdag ook eigenlijk niks; één kindje dat overdag ook nog wel eens sliep, een partner die het huishouden wel gaande hield als dat mij niet lukte, nog niet aan het werk. ben benieuwd hoe dat bij nr. 2 gaat: dan heb ik overdag natuurlijk wél een fantastisch jongetje van 2 dat ook z'n mama's aandacht wil!
Ik vond het ook helemaal niet erg om er s'nachts uit te gaan voor mijn kindje en ik wij deden dat met heel veel liefde. Maar ik vind het nu toch wel lekker dat hij doorslaapt hoor. Ook al denk ik terug aan heerlijke nachten voedingen geven aan de kleine.
Ik heb ook de sperti onder m'n ogen plakken.... Ik doe het met liefde hoor, maar vreugdedansjes, nou nee!
Zal een vreugdedansje ook helpen als ik na mijn nachtdienst eigenlijk wil slapen maar dat Fenna daar anders over denkt.
Wat ik zo grappig vind is dat degene die dit allemaal heeft teweeg gebracht niets meer van zich heeft laten horen.....
Nu ben ik toch echt benieuwd wat er in het 1ste berichtje stond over het opstaan snachts: Tis dat het mijn kind is anders zou ik klagen wegens geluidoverlast! tjah, hij kan er natuurlijk niets aan doen en dus staan we maar weer op. bij ons slaapt hij meestal door! maar als hij dan is wakker word blijft hij huilen tot hij tussen ons in ligt (daar ga je niet van lachen!) we wonen op een appartement en horen na een half uur huilen de buren boven ons stommelen en praten dus er zit niets anders op! gelukkig maakt hij er geen gewoonte van!
Mijn dochtertje ging pas doorslapen toen ze 2.5 was , en geloof me dan sta je alles behalve met een naast je bed ... geloof dat jij ook een van de enige bent die dit met veel plezier doet ...
Ik heb de tekst jammer genoeg ook niet gelezen. Maar ik vind wel dat we mekaar moeten respecteren, ongeacht wat iemand er over denkt. Als topicstartster het geweldig vind om tig keer het speentje op te rapen, dan is dat haar mening. En hoeven we dit niet zo af te kraken. Ik las dat iemand braakneigingen kreeg van het verhaal van topicstartster, sorry maar dat vind ik pas echt overdreven.
ik ben ook wel benieuwd naar wat er nou eigenlijk geschreven is, maar door al die grappige reacties van iedereen moest ik vannacht (toen ik om 04.30 uur voor de 5e keer naar mijn zoontje toe moest...) wel even aan dit topic denken en stiekem lachen maar over het algemeen vind ik 's nachts vaak opstaan en werken gewoon erg zwaar en ik vind het moeilijk te geloven dat iemand anders dat niet vindt.