Ja sterker nog vanaf 8 weken kun je een afspraak maken bij de gyn, maar zoals ik al vermeld heb heb ik 2 keer en bloeding gehad, 1 zware met veel pijn, dat was de laatste en 1x eerder maar daar had ik geen pijn bij, waar ik dus over twijfel en aan denk is 2 bevruchte eitjes waarvan er 1 afgestoten is, de eerste keer heb ik een urine test bij de huisarts gedaan was geen hcg te vinden, 2e keer heb ik een bloedtest gedaan was onder de 1 HCG waarde maar omdat ik me dus steeds zo vreemd voel, heb ik nieuwe testen gekocht via internet 3 om precies te zijn, waarvan er 2 positief uitsloegen en 1 negatief, alleen dan strookt het dus niet met de uitslag van de ha, nogmaals de streepjes zijn erg licht de 1 lichter dan de ander. 3 testen waarvan de eerste positief en beetje duidelijker te zien, 2e test negatief, en 3e test weer positief vanochtend gedaan waar dus een hele lichte streep te zien was, heb tussen door geen gemeenschap meer gehad, maar als de test met een bepaalde HCG waarde pas uitslaat, vermoed ik dat ik misschien wel zo 1 ben van negatieve uitslag wel zwanger?!? Weet het dus niet