Ja volgens mij wel...al is ie toch nog iets lichter dan de controle streep als ik m vergroot...ik twijfel, anders gooi je er nog een digitale CB test met de smiley achteraan als je die hebt... Zou sowieso zo even gezellig maken.
Heb die van mij er even bij gezocht van de laatste keer. Heb toen na deze test van 24/1 een CB gedaan en kreeg een smiley dus die was positief. Als ik die van mij met die van jou vergelijk zou ik zeggen dat die van jou ook positief is.
Hij is nog iets donkerder dan de jouwe maar echt ietsje lichter dan de controle streep.. Ga uit van positief. Test morgen middag en avond nog wel ff. Heb geen cb smileys. voor het eerst ovulatie testen aan het gebruiken, maar goed ook want zit nu op dag 17 en ging altijd uit van eisprong op dag 14. En na dag 15 stopten we ook met bijna elke dag seks hebben 😬
Dan is het goed dat je nu de ovulatie testen gebruikt!! Je hebt misschien toch kansen gemist...al kan sperma nog best lang leven...dus als je dag 15 gevreeën hebt zouden ze t nog best kunnen halen tot de 18e
Ik wou het toch echt zeker weten dus net ff veels te dure ovulatie testen gekocht 😂 Maareee....
hahaha kon je het niet laten..kijk aan!! ach nou weet je t echt zeker!!! En nu heb je maar 1 stokje gebruikt...kun je nog even vooruit...ik gebruik deze veeeels te dure test alleen als controle.