Hallo dames, Ik temp dan al 3 jaar lang. Maar dit is de eerste maand dat ik er geen houtje meer van snap. Misschien weten de andere dames hier hoe of wat over mijn tempstaatje?? Meestal is ie na me ei boven de 37, maar nu dus niet. Naar mijn idee heb ik op de eerste tempdip vruchtbaar slijm geconstateerd, maar FF geeft later aan. Ook ben ik nu sinds 5 dagen aan het vloeien, tenminste eerste dagen was het roze en slijmerig daarna 1 dag wat meer en nu heel donkerbruin. Normaal gesproken heb ik ook een voelbare eisprong, deze maand niet gevoeld voor het eerst, maar heb een emotionele gebeurtenis achter de rug. Ben nu wel heeeeel erg moe, misselijk, heb het snel koud en een rare hoofdpijn aan een kant, bloeddruk bij de huisarts was ook iets verhoogt. Graag jullie mening! Alvast bedankt!! Liefs van mamatje
Afgelopen maandag nog een testje gedaan of ik niet zwanger kon zijn van de vorige maand zeg maar, maar die was negatief....en het was natuurlijk nog te vroeg voor deze cyclus om te testen...
Je zit nu 4 dagen voor NOD. Wellicht is je ei later geweest en heb je nu een innesteling? Het kan ook dat het tekenen van een opkomende menstruatie zijn. Zie wel dat je temperatuur na je ei meerdere dipjes heeft (misschien een innestelingsdip)? Want dat zou dat bruine nu kunnen verklaren...
Tja we zullen maar afwachten denk ik....heb het zo niet eerder gehad...als me temp nu nog hoger gaat worden zou het best mogelijk zijn denk ik....
Ze zeiden dat dit ook een doorbraakbloeding kon zijn, zonder eisprong deze maand.....maar weet zeker dat ik vruchtbaar slijm heb gehad....