911 loose change

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Margha, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hebben jullie deze video wel eens gezien.
    deze beweerd dat Amerika zelf achter de aanslagen zit.
    doet echt tot nadenken.

staat op you tube en heet
    Loose Change 2nd Edition (Full)

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik weet niet of het hetzelfde filmpje is, want de link werk niet bij mij, maar heb zelf www.september11threvisited.com zitten kijken en dat is iets soortgelijks! Ik had me altijd al afgevraagd hoe het kon dat die gebouwen zo kaarsrecht naar beneden zijn gekomen en als je dan hoort dat experts zeggen dat dat godsonmogelijk is zonder dat er opzet dmv explosieven in het spel zou zijn, ga je je toch wel afvragen wat hier aan de hand is!!

Filmpje is terug te vinden op youtube onder september11threvisited

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.878
    5.171
    113
    Home
    wat ik nog vager vind is dat je de twin towers en het pentagon in brand ziet staan op de 20 dollar...

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha kom op zeg. Dit is 1 van de beruchte complottheorieen die op internet te ronde doen. En die vind je overal. Net zoals de verhalen dat Michael Jackson en Elvis nog ergens springlevend rondlopen. Die mensen weten het zo te verdraaien dat het wellicht heel geloofwaardig overkomt, maar je moet het met een hele grote korrel zout nemen.

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Misschien moet je het filmpje dan eerst maar een gaan bekijken. kom op zeg wie gelooft nou nog dat Osama hier achter zit.

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    :( Beide filmpjes doen het niet bij mij?!

7. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik ruik een complot!!:$:p

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ken het al en blijf er dus bij...

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Het aanbrengen van explosieven in een gebouw van dergelijke omvang, duurt maanden. Daarbij worden hele stukken muur verwijderd en enorme gaten geboord. Lijkt me toch wel op te vallen als je in 1 van de gebouwen werkt.....Brandweermannen die aanwezig waren zeggen zelf dat er onmogelijk explosieven aangebracht zijn..

Toevallig heb ik vorige week die documantaire gezien over deze complottheorieën en al deze theorieën kennen ook weer een weerwoord. Je zult het nooit weten, niemand zal ooit het antwoord krijgen....

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb loose change gezien (al een hele tijd terug) en er zit een kern van waarheid in.
    Wat ik van het officiele 9/11 verhaal het meest ongeloofwaardig vind,is toch wel he vliegtuig dat is neergestort bij Shanksville.
    Nergens brokstukken te vinden,helemaal niks...
    Geen resten van mensen,niks,,alleen een diep gat in de grond!
    Kom op zeg!
    Zo`n groot vliegtuig laat zeker een spoor achter.

Ik ben dus zo iemand die gelooft dat de Amerikaanse regering achter de aanslagen zit.
    Osama Bin Laden is een figuur die erbij is bedacht om het allemaal te kunnen uitleggen aan het volk,om het geloofwaardig te maken.
    Ben ook een bewonderaar van Alex Jones (google maar eens).
    Er zijn veel dingen in deze wereld die niet kloppen en 9/11 is daar 1 van..

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    is al langer bekend dat bush erachter zat....op discovery toen ook een hele docu over geweest. Normaal gaan gebouwen ook niet recht naar beneden als er boven wat invliegt

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Bekend? Dat zijn speculaties, geen feiten.

Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die de holocaust ontkennen, dat is dan toch geen feit?

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee zo bedoelde ik het ook niet:D maar ik bedoelde dat het langer bekend was dat ze eraan twijfelen hoe het zit

Deel Deze Pagina