Voor de theeliefhebbers: Prinsess fresh tea superaanbieding

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door mamabri, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja ik klop de thee eruit en spoel het alles onder de kraan om. Theeslag kun je toch niet echt voorkomen ben ik bang......

Het water kookt erg snel, sneller dan mijn waterkoker geloof ik, en je kunt hem op temperatuur laten houden.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hahahaha, het is echt even een keer doen (wel even gepiel met de gebruiksaanwijzing erbij :)) en daarna weet je het wel. Ja en hoeveel thee? Ik drink altijd sterke thee, dus ik mik er gewoon wat in ;)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat ik dus handig vond gisteren is dat ik zelf een pot thee zet (heeft mijn man een bloedhekel aan :D) En wanneer hij voor zichzelf koffie haalde gisteravond, kreeg hij mijn kopje mee :p Scheelt mij heel wat lopen dus hahahaha

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat lief dat je aan anderen denkt!

Ik vind het een onhandig ding en weer een extra apparaat op je aanrecht.

En je moet steeds lopen naar de keuken voor een kopje thee.

Hier gewoon een Bredemijer, die blijft ook een uur warm.

Wat ze zeiden in dat filmpje is dat sommige theeën idd op 80 of 90 graden gemaakt moeten worden, maar dan wel van water dat eerst gekookt heeft.

Ik snap al met al wel waarom Blokker eraf wil.;)

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Als het goed is toch nog 2 kunnen krijgen! Man gaat er nu langsrijden.. Ben benieuwd :)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind het niet erg dat Blokker er af wilde. Ik ben helemaal happy met mijn theeapparaat :)

Wat is een Bredemijer?

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Een dubbelwandige theepot ;)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja dat houdt ook warm, net als een thermoskan is ook handig, ach ieder zijn ding toch?

Deel Deze Pagina