Goeiemorgen dames, Vanochtend heeeeeel vroeg nog een test gedaan... Zien jullie het ook? Denken jullie dat ik langzaam blij mag worden?
Hij is overigens donkerder dan gisteren en de streep verscheen binnen minuten...En de streep is roze...Je ziet het alleen niet goed op de foto
Hey foekje ik zie ook een streepje! We hebben dezelfde dag van ovulatie. Ik heb nog niet getest, ga dit zsterdag doen. Zijn dit testen van kv 2v5?
Goeiemorgen Cat, Dit zijn inderdaad de kruidvat testen Ga zometeen als ik ons zoontje naar psz heb gebracht een Clearblue halen...Brrr, zo spannend, durf bijna niet te testen
De banner klopt...Alleen heb ik blijkbaar een kortere luteale fase. Heb m'n eisprong rond de 10e / 11e gehad. Denk dat ik daarom wat lichter test. De afgelopen drie dagen ben ik al aan het testen en ze lopen iedere dag op. Denken jullie dat ik nu al een Clearblue digital kan doen?
Joehoeeee ben zo blij dat jullie het ook zien...Ga zometeen nog een testje halen bij de jumbo als ik zoonlief naar school heb gebracht... Ik heb trouwens geen symptomen afgezien van een opgeblazen buik met rommelende darmen... Vandaag is m'n NOD, en nog geen bloed, dus dat is positief!