Als ik m in real-life bekijk is het idd een heeeeeel licht roze lijntje net zo breed als de controle lijn, zeker geen indrooglijntje, die herken ik ondertussen wel haha, heb de test ook al gespoeld met water, maar ik bleef het lijntje zien
Mocht dit lijntje overigens weer niks betekenen, waar ik ook vanuit ga... Dan is het gelijk de laatste KV 2v5 test die hier in huis komt!
Ja het is zo sneu En juist deze maanden zouden we er even niet mee bezig zijn, want volgende maand staat ons leven in het teken van IVF, spanning genoeg ook voor hem, en afgelopen maand was hij ook al zo teleurgesteld na mislukken van de laatste IUI, dus ik ga hem nu niet weer valse hoop geven
ik zie wat hoor. Hoop voor je dat je zwanger blijkt te zijn, lijkt me zo zwaar als je er zo op hebt moeten wachten
Ik snap goed dat je je vriend een teleurstelling wil voorkomen. ik ga voor een knaltest komende zaterdag voor je. Op mijn eigenste test zag ik dus zelf helaas niets. maar ik heb nog steeds een gevoelige baarmoeder, ben moe en nu ook in de ochtend wat misselijk en nog wat vage klachten. maar nergens zijn beginnende menstruatieklachten te bekennen. wat duurd het toch lang zeg, wachten tot zaterdag .
Ik heb vanochtend weer getest en het streepje was net zo licht als de 1e test als het van een zwangerschap zou zijn had ie toch echt wel donkerder moeten zijn helaas dus weer een niets betekent streepje Hier komt geen kv2v5 meer in huis!
Dit hoeft echt niets te beteken. Omdat ik ook niet wist op hoeveel dpo ik zat, heb ik blijkbaar op 8 dpo getest (veel te vroeg dus). Ik kreeg een heel licht streepje. Daarna 2 dagen later weer getest en toen was het streepje nog lichter. Vervolgens werd ik niet ongesteld en op 16 dpo weer getest en toen had ik een knaltest binnen 1 minuut. Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo zal zijn. Suc6 nog.
Dat is jammer zeg dat het dezelfde test is als de eerste . Misschien blijft je menstruatie uit en kan je volgende week eens proberen (ik probeer met je mee te denken )
ik hoef ook niet te turen op de eerste foto, maar geeh het heel even de tijd, als ik t goed las heb je 1 dag niet getest en de dag erna wel laat er iets langer tussen zeker in z on vroeg stadium )uhmmmm zeg ik van mezelf, na ook 2 dagen weer achterelkaar getest te hebben, met een super vaag streepje...) ma ja, zou van t weekend zondag nog eens probren, dan zou hij ietsjes duidelijker kunnen zijn als het echt iets wordt. succes!!
Ik heb gisterochtend weer getest en deze was blanco Zou het kunnen dat de test heeft gereageerd op mn eisprong???
Dat kan absoluut!! Helaas kunnen testen ook op een eisprong reageren. Heb het kort geleden zelf ook meegemaakt en daarna gezocht op Google en blijkt vaak voor te komen! Ligt dus niet aan de test