Ovulatietest ook positief bij zwangerschap??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamavandochter, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandochter

Mamavandochter Nieuw lid

21 jul 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren een ovulatietest gedaan ( had geen zwangerachapstest) en deze was positief, terwijl ik 100% zeker weet dat mijn eisprong op 2 okt was ( ik heb pregnyl moeten spuiten voor een terugplaatsing van een cryo). Dus dat kan het niet zijn. Ik zou morgen 14 dagen na eisprong zitten, zou het dan toch zo zijn dat ik na 3 jaar 6 mislukte icsi behandelingen "spontaan" zwanger ben. Durf nog niet te testen met zw. Test want bij mijn dochter was deze ook pas positief bij 1 dag overtijd. Wie heeft hier ervaring mee?

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Het zou kunnen. Bij mijn eerste zwangerschap bleef de ovulatietest wit. (ik had ze toch liggen en wist al dat ik zwanger was, maar ik wilde het eens proberen).

Maar er zijn zat berichten op dit forum voorbij gekomen waarbij hij wel positief was. Ik ben bang dat de enige oplossing toch echt een zwangerschapstest is. Ik duim voor je mee!

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Het is inderdaad mogelijk dat een ovulatietest op HCG reageert. Spannend!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoeveel Pregnyl heb je gespoten? 10.000 eenheden wil namelijk wel 14 dagen in je lichaam blijven.

Verder....als beide streepjes minstens even donker zijn, is de kans op een zwangerschap aanwezig.

Je zou morgen een test kunnen wagen als je het aandurft. Succes!

5. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    Het zou kunnen !

Bij mij was het wel het geval namelijk.....heb mijn ei niet kunnen ontdekken, en toen ze eenmaal donkerder werden dacht ik dat hij er aan kwam, maar de testen bleven donker en knalde er op een gegeven moment vanaf. Zwangerschapstest gedaan en zie nu het resultaat :D Vandaag 8 weekjes alweer :D

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb op dag 15 na pregnyl, dag 13 na punctie ook een positieve ovulatietest gehad. Deze was donkerder dan de zwangerschapstest! Maar ik was dus wel zwanger. Weet niet of hij donkerder was nog door de pregnyl, maar denk het niet. Succes! Spannend zeg!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier nu 4+6 en van de week een ovutest gedaan die ontzettende donkerpaars was, dus bij mij geldt het wel.

8. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Bij mij reageerden de ovulatietesten ook tijdens de zwangerschap. Dikke knalstrepen al vanaf 2 dagen voor nod. Succes!

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Als je test echt knal is dan kan het een zwschap zijn ja...

Testen met een hcg test dus :D

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Spannend !

11. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ja dat kan.. maar bij mij niet meteen.. met 4+5 wel.
    zie foto. De onderste test is de ovulatie test.. Kon niet donkerder..

12. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Heb je inmiddels al een zwangerschapstest gedaan?

Deel Deze Pagina