Ik heb gisteren een ovulatietest gedaan ( had geen zwangerachapstest) en deze was positief, terwijl ik 100% zeker weet dat mijn eisprong op 2 okt was ( ik heb pregnyl moeten spuiten voor een terugplaatsing van een cryo). Dus dat kan het niet zijn. Ik zou morgen 14 dagen na eisprong zitten, zou het dan toch zo zijn dat ik na 3 jaar 6 mislukte icsi behandelingen "spontaan" zwanger ben. Durf nog niet te testen met zw. Test want bij mijn dochter was deze ook pas positief bij 1 dag overtijd. Wie heeft hier ervaring mee?
Het zou kunnen. Bij mijn eerste zwangerschap bleef de ovulatietest wit. (ik had ze toch liggen en wist al dat ik zwanger was, maar ik wilde het eens proberen). Maar er zijn zat berichten op dit forum voorbij gekomen waarbij hij wel positief was. Ik ben bang dat de enige oplossing toch echt een zwangerschapstest is. Ik duim voor je mee!
Hoeveel Pregnyl heb je gespoten? 10.000 eenheden wil namelijk wel 14 dagen in je lichaam blijven. Verder....als beide streepjes minstens even donker zijn, is de kans op een zwangerschap aanwezig. Je zou morgen een test kunnen wagen als je het aandurft. Succes!
Het zou kunnen ! Bij mij was het wel het geval namelijk.....heb mijn ei niet kunnen ontdekken, en toen ze eenmaal donkerder werden dacht ik dat hij er aan kwam, maar de testen bleven donker en knalde er op een gegeven moment vanaf. Zwangerschapstest gedaan en zie nu het resultaat Vandaag 8 weekjes alweer
Ik heb op dag 15 na pregnyl, dag 13 na punctie ook een positieve ovulatietest gehad. Deze was donkerder dan de zwangerschapstest! Maar ik was dus wel zwanger. Weet niet of hij donkerder was nog door de pregnyl, maar denk het niet. Succes! Spannend zeg!
Hier nu 4+6 en van de week een ovutest gedaan die ontzettende donkerpaars was, dus bij mij geldt het wel.
Bij mij reageerden de ovulatietesten ook tijdens de zwangerschap. Dikke knalstrepen al vanaf 2 dagen voor nod. Succes!
Ja dat kan.. maar bij mij niet meteen.. met 4+5 wel. zie foto. De onderste test is de ovulatie test.. Kon niet donkerder..