Hoi Ik zit momenteel 8dpo en heb sinds vrijdag een zeurende buikpijn meer rechts die trekt naar mijn onderrug. Dit gaat niet weg! Ook veel afscheiding. Voor de rest niets. Dit herinner ik mij niet gehad te hebben bij mijn vorige zwangerschappen. Is dit een symptoom? Herkent iemand dit? Bedankt!
Hier een beetje hetzelfde. Vandaag 7dpo. Sinds gisteravond zeurend gevoel in mijn buik. Vandaag zeurende pijn in rug die doortrekt naar mijn been. Ik ken dit niet van mijn vorige zwangerschappen, toen was ik er ook niet zo mee bezig als nu. Geen idee of het door innesteling oid komt. Ik ben kan niet wachten tot de week voorbij is en ik kan testen, ben zo nieuwsgierig.
Ik herken het niet, maar heb sowieso nooit gekke dingetjes gevoeld toen ik zwanger bleek. Helaas kan je lichaam je goed voor de gek houden, dus tjah....
Was bij mij wel een teken van dat ik zwanger was de afgelopen 2 keer. Tenminste als het zeurende gevoel naar ongi neigt.... Qua tijd vanaf eisprong komt het overeen met mijn ervaring. Hopelijk positief nieuws
Vanaf 5 dpo had ik last van buikpijn, krampjes en kreeg hier uiteindelijk vanaf 10 dpo stemmingswisselingen en pijnlijke borsten bij. Bleek hartstikke zwanger te zijn, maar kreeg helaas een vroege miskraam Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt
Hier heb ik dat ook steeds vanaf ongeveer 7dpo maar word toch iedere keer ongesteld... Al die 'symptomen' zeggen helaas niks...
HIer vorige week precies hetzelfde. Ook weinig eetlust. Maar had eigenlijk alleen buikpijn bij het liggen. Sinds 3 dagen gevoelige borsten. Vanmorgen 4 dagen voor nod getest en zie het resultaat 😊
Gefeliciteerd kusje1986! Mooie streep Vmiss al nieuws? Hier ook last gehad van zeurende buikpijn, inmiddels weggezakt en sinds gisteren bruine afscheiding / bloed verlies (weinig).. Bang dat t vannacht doorzet! Morgen NOD.
Gefeliciteerd kusjes! Geniet ervan Denise hopelijk toch geen ongi he meid! Hier nog steeds hetzelfde. Voor de rest voel ik niets anders. Als ik het durf waag ik morgen een testje... 4 dagen voor nod!
Ja denise maar is negatief al denk ik wel "iets" te zien maar dit kan eveneens een schaduw zijn en als je zo moet turen is het meestal niets dus helaas