Lieve meiden, Toen ik pas op het forum zat en handtekeningen van sommige las dan dacht ik phoe.. wat vreselijk dat hoop je nooit zo mee te maken,, als je samen besluit om voor een kindje te gaan dan denk je dat het allemaal heel snel en makkelijk zal gaan.. zoals jullie kunnen lezen is dat bij ons dus niet het geval.. was net me handtekening aan het bijwerken.. toen me die lange rij ineens opviel en dacht.. phoe nu heb ik zelf zo'n stomme lange handtekening.. moest het gewoon even kwijt geloof ik.. en we proberen trouwens positief te blijven,, ook al valt dat niet altijd mee,, maar dat zullen vele van jullie wel herkennen ,, Liefs, x
Meid herken het helemaal 23 maanden bezig en toch iedere keer weer moed verzamelen en door... Meid ik gun je het aller aller beste en je liefste wens 🌺🙏👶🍼
Hi meis, Wij zijn nog niet zolang bezig als jullie (wij vanaf juni 2015), maar zie in je handtekening dat je ook de ellende van BBZ heb mee moeten maken (en een MK). Zou je niet eens met je gynaecoloog een gesprek aan kunnen gaan voor een HSG?
Wij zijn nog niet zo ver maar kan me voorstellen dat het lastig is. Succes meid en gun het je.. hoop voor je dat het snel positief mag zijn
Ik heb deze week mijn 1e echo gehad (zie banner). En ik meen het na mijn geluksmoment was mijn eerste gedachte aan de koppels die alles over zouden hebben voor zo een moment 🙏🏻 Kon ik maar iets doen! Ik hoop dat iedereen die het wil, het kan krijgen.. Ik wens jullie heelveel sterkte en geef de hoop nooit op! ❤️❤️❤️❤️❤️