wachten.. wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Adrienne1, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Lieve meiden,

Toen ik pas op het forum zat en handtekeningen van sommige las dan dacht ik phoe.. wat vreselijk dat hoop je nooit zo mee te maken,, als je samen besluit om voor een kindje te gaan dan denk je dat het allemaal heel snel en makkelijk zal gaan.. zoals jullie kunnen lezen is dat bij ons dus niet het geval.. was net me handtekening aan het bijwerken.. toen me die lange rij ineens opviel en dacht.. phoe nu heb ik zelf zo'n stomme lange handtekening.. moest het gewoon even kwijt geloof ik.. ;) en we proberen trouwens positief te blijven,, ook al valt dat niet altijd mee,, maar dat zullen vele van jullie wel herkennen ,, ;)

Liefs, x

2. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Meid herken het helemaal 23 maanden bezig en toch iedere keer weer moed verzamelen en door... Meid ik gun je het aller aller beste en je liefste wens 🌺🙏👶🍼

3. RoryL

RoryL Lid

18 dec 2015
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meis,

Wij zijn nog niet zolang bezig als jullie (wij vanaf juni 2015), maar zie in je handtekening dat je ook de ellende van BBZ heb mee moeten maken (en een MK). Zou je niet eens met je gynaecoloog een gesprek aan kunnen gaan voor een HSG?

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Wij zijn nog niet zo ver maar kan me voorstellen dat het lastig is. Succes meid en gun het je.. hoop voor je dat het snel positief mag zijn

5. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ik heb deze week mijn 1e echo gehad (zie banner). En ik meen het na mijn geluksmoment was mijn eerste gedachte aan de koppels die alles over zouden hebben voor zo een moment 🙏🏻 Kon ik maar iets doen! Ik hoop dat iedereen die het wil, het kan krijgen.. Ik wens jullie heelveel sterkte en geef de hoop nooit op! ❤️❤️❤️❤️❤️

Deel Deze Pagina