poeh Drew heftig zeg! Het is ook zo vreselijk dubbel zeg Sterkte en schrijf lekker van je af bij wbm als je daartoe behoefte hebt. We zijn er voor je! Liefs trees
He Drew, Ik kan me voorstellen dat je alvast een afspraak hebt gemaakt voor een curettage. Had ik de vorige keer ook en achteraf maar goed ook.. Want bij mij kwam er niks los. Nu heb ik dinsdagavond en gister dus buikpijn gehad en stolseltjes verloren. Op de echo konden ze zien dat het in werking was, was wat troebel.. Toch is de buikpijn vandaag een stuk minder en verlies ik niets of nauwelijks wat.. Ik hoop dus wel dat mn lichaam het alsnog afstoot. Hopelijk begint het bij jou ook vanzelf! Sterkte meid!
Helaas weet ik hoe je je nu voelt. Heb dit ook allemaal 3 keer mee moeten maken. Ik heb 9 dagen gewacht en uiteindelijk voor vorige week donderdag een afspraak gemaakt om de opname ete bespreken voor een curretage. Gelukkig ging ik 5 min voor de afspraak bloeden en en is zaterdag alles vanzelf gekomen. Een paar uur erge weeen en veel grote stolsels, maar wel heel blij dat mijn lichaam het zelf heeft opgelost. Heel veel sterkte! Hopelijk komt alles snel opgang. Liefs Britt
Britt, wat fijn dat jouw lichaam het uiteindelijk toch zelf heeft opgelost! Was je toen al in het ziekenhuis of stond je op het punt te vertrekken? En ondanks dat het een beginnende bloeding was, heb je toch afgewacht? Gelukkig maar, want dit was toch beter. Hoe weet je dat het een 'windei' was? Is dat een leeg vruchtzakje of zo? Alina, hoe lang wacht je nog of het vanzelf los komt? Hopelijk zet het door! Inmiddels lijkt er bij mij ook wat op gang te komen. Kramp wordt erger, en het eerste helder rode bloed ben ik verloren. Hopelijk kan ik de afspraak van dinsdag dus volgende week weer afzeggen.
Eigenlijk begint de wanhoop een beetje toe te slaan. Zou ik ooit een gezonde zwangerschap kunnen hebben? Ik durf er niet meer op de vertrouwen dat een volgende zwangerschap wel goed gaat... Ik loop continu met de gedachte rond dat er iets gedaan moet worden. Bijvoorbeeld bij een volgende zwangerschap extra hormonen nemen of van te voren wat nemen om het binnen aangenamer te maken. Sowieso krijg ik morgen pilletjes van een homeopaat. Ik denk dat ik die sowieso eens om advies ga vragen voor een gezondere volgende zwangerschap. Ik moest dit even kwijt, mijn wanhoop. Maar om daar nu weer een apart topic voor de openen vond ik een beetje overdreven.
Heel veel sterkte, ik weet ook helaas hoe je moet voelen, maak het ook voor de 2e keer mee. Maar heb bij de 2 keer geen hartje zien kloppen, dan hoop je nog meer op een goede afloop. Ik heb een curretage ondergaan in september, en hoewel het heel zakelijk is, vond ik alles goed te doen. Pijn daarna nog wel gehad, maar ben bang dat het niet zonder pijn kan. Nu bloed ik al sinds zondag, maar vandaag gehoord dat vruchtzakje er nog zit. Als het maandag nog niet weg is, willen ze dat ik medicijnen neem, maar zelf durf ik die nog niet echt. Ik heb zoveel negatieve dingen hierover gehoord, dat ik er bang voor ben. Dus ik hoop dat de natuur zijn werk gaat doen de komende dagen. Ook mij lijkt dat de beste manier. Maar het is dat ik al bloed, maar anders had ik het ook weg laten halen, wachten op iets negatiefs is slopend! Sterkte ermee
hey drewb zoals ik in mijn eerdere berichje al zei heb ik dus t zelfde meegemaakt.. ik ben ook heel bang vor een volgende zwangerschap, want waarom zou het dan wel ineens goed gaan? maar denk dat we toch positief moeten blijven, iets anders kunnen we niet he? laten we gewoon hopen dat het volgende keer wel goed gaat! liefss veel sterkte
Ilse, ik krijg als het goed is vandaag pilletjes van een homeopaat. Die zouden mijn lichaam ook moeten stimuleren om het vruchtje af te stoten. Misschien ook iets voor jou? Over die cytotec (zo heten die medicijnen toch) heb ik inderdaad ook weinig goeds gehoord. Het zou geen garantie op volledig afkomen hebben en dan zou je alsnog gecurretteerd moeten worden. Ik ben overigens begonnen moet vloeien en heb flinke krampen. Ik hoop dus ook dat mijn lichaam het zelf kan oplossen. Misschien geven die pilletjes effe een duwtje in de goede richting. En als dit alles achter de rug is, ga ik heel snel langs diezelfde homeopaat (zij is ook verloskundige) om mijn lichaam eens even te laten analyseren. Misschien kan zij mij ook helpen met een volgende goede zwangerschap.
Hoi Drew, Is het al losgekomen, ik hoop het voor je! Stom om dit te zeggen, maar dit is in dit geval dan het meest positieve als de natuur zelf zijn werk doet. Hoe heet het homepatisch middeltje, want opzich heb ik er wel oren na. Ik heb van de medicijnen ook begrepen dat je er heel heftig van kan gaan bloeden, en dat je met spoed gecureteerd moet worden. De arts adviseerde mij om de medicijnen pas maandag te nemen, omdat alle artsen dan weer aanwezig zijn.....dat geeft mij ook al een angstig gevoel! Het klinkt vreemd, maar ik hoop dat ik een pijnlijk weekend krijg en dat alles er vanzelf uit komt zetten! Sterkte ermee
Meiden, cytotec is idd niet fijn, maar tot nu toe niet van die tarzan verhalen van mij. Prettig is anders, maar het gaat tot nu toe nog goed. Als iemand meer wilt weten? dan hoor ik het wel. Liefs Hope
Het lijkt er op dat het vruchtje vanzelf is afgekomen. Gisteren avond toen ik het eten stond te maken, voelde ik ineens wat. Op het toilet heb ik het ook kunnen opvangen en vanmiddag komt de vk even langs om te kijken. Zo is het bij de vorige MK precies gegaan. Ook twee dagen bloedverlies en net als nu, na het verliezen van het vruchtje stopte het bloeden meteen. Nu dus ook nergens meer last van, lichamelijk dan. Heb de pilletjes van de homeopaat nog niet in huis, misschien vandaag. Maar weet niet of het nog zinnig is ze te nemen. Ik zal d'r wel eens bellen. Ilse, die homeopaat heb ik eerst gebeld. Na een vraaggesprek van een half uur, ging ze pas bepalen wat het plan van aanpak zou worden. Ik denk dus niet dat je dat zomaar ergens kan kopen. Ook voor jou hoop ik dat het dit weekend vanzelf af komt en dat de medicijnen niet nodig zijn. Sterkte.
Het lijkt er op dat het vruchtje vanzelf is afgekomen. Gisteren avond toen ik het eten stond te maken, voelde ik ineens wat. Op het toilet heb ik het ook kunnen opvangen en vanmiddag komt de vk even langs om te kijken. Zo is het bij de vorige MK precies gegaan. Ook twee dagen bloedverlies en net als nu, na het verliezen van het vruchtje stopte het bloeden meteen. Nu dus ook nergens meer last van, lichamelijk dan. Heb de pilletjes van de homeopaat nog niet in huis, misschien vandaag. Maar weet niet of het nog zinnig is ze te nemen. Ik zal d'r wel eens bellen. Ilse, die homeopaat heb ik eerst gebeld. Na een vraaggesprek van een half uur, ging ze pas bepalen wat het plan van aanpak zou worden. Ik denk dus niet dat je dat zomaar ergens kan kopen. Ook voor jou hoop ik dat het dit weekend vanzelf af komt en dat de medicijnen niet nodig zijn. Sterkte.
Drew, ik ben "blij" dat het spontaan is afgekomen. Hoe voel je je nu? Ga jij nog testen doen om te kijken of het HCG weg is? Veel sterkte nog met alles. Liefs Hope
Hopelijk is alles bij je weg nu dan. Ik bloed nu al 1 week zonder resultaat, ben het behoorlijk zat aan het worden. Ik bloed ook niet een klein beetje, dus begrijp niet waarom het niet eruit komt zetten. Ik denk dat ik maandag toch maar die medicijnen ga proberen, ik wil het graag zo snel mogelijk afronden. Moet je nog terug naar de arts voor nacontrole?
Hey Hope en Ilse, ik ben ook blij dat mijn lichaam het zelf heeft kunnen oplossen. De vk heeft ook bevestigd dat het een complete miskraam is. Ze zag een vruchtzakje, een dooierzakje en het deel waarmee het geheel 'vast zat' in de baarmoeder (ze noemde het anders...). Het vloeien is ook volledig gestopt, af en toe nog lichte kramp. Ze vond het niet nodig om nog een echo te laten maken, maar als ik dat voor mijn gevoel graag wilde, dan mocht dat natuurlijk wel. Nu hoef ik dat niet. We gaan iedere keer al met zoveel spanning naar het echo centrum en wil het nu afsluiten en niet maandag of dinsdag weer naar de gyn of echoscopist. Maar misschien denk ik daar volgende week anders over. Ilse, de pilletjes die ik van de homeopaat heb gekregen zijn 'Caulophyllum' en 'Kali Carbonicum'. Het zijn stoffen die ook gebruikt worden bij een zwangerschap langer dan 40 weken om het op te wekken. Misschien kun je zelf een homeopaat vinden die die middelen wil voorschrijven. Sterkte er mee.
He lieverd , wat fijn dat je lichaam het zelf gedaan heeft ..... Gaan ze nu niet verder kijken nu dit weer is gebeurd , of is het gewoon pure pech dat jullie dit weer me moeten maken ? Dikke knuffffff
He Drew, wat fijn dat je lichaam het zelf heeft gedaan! Hoe gaat het nu met je? Na dinsdag en woensdag heb ik geen buikkrampen meer gehad. Voel me lichamelijk eigenlijk gewoon goed. Morgen verloskundige bellen voor een afspraak met de gyn eind van de week. Want ja, vorige keer kwam het natuurlijk ook niet vanzelf...
hoi meid, ik leef met je mee. en weet hoe je je voelt ik heb gister een echo gehad en dacht dat ik nu 11 weken zwanger zou zijn, maar helaas was het niet verder dan 8 weken en 5 dagen. ook ik had met 8 weken een kloppend hartje gezien en ging gister met een goed gevoel naar de verloskundige. Ik wil nog een week wachten en hoop dat het er vanzelf uitkomt. In november had ik ook al een miskraam gekregen op de natuurlijke manier. En was daarna meteen weer zwanger. Maar helaas hebben we geen geluk. Ik wens je heel veel sterkte groetjes