Wow Ilse, gefeliciteerd!! Ja, het blijft spannend, zeker als het al twee keer fout is gegaan. En je zegt het zelf ook: symptomen zeggen niets. Hoe lang denk je nu zwanger te zijn? 5 weken? Al een echo gepland of iets dergelijks? Liefs, Drew
Conform mijn laatste menustratiedag zou ik nu bijna 7 weken zijn, maar dan gerekent bij een 28 dagen cyclus. Ik denk zelf mijn eisprong later gehad te hebben, dus ik denk 6 weken te zijn. Ik heb voor de 29ste een afspraak staan. Ik durfde eerst geen afspraak te maken, zie er ook wel tegen op, ben bang dat ze weer gaan vertellen dat het mis is....maar goed, ooit moet er toch een positief bericht gaan komen! Heb je nog opnieuw laten pendelen drew, of wil je dat ook allemaal gaan loslaten. Wij hebben wel gezegd dat als het nu weer mis is, wij niet weten of wij nog verder willen gaan. Wij zijn gezegend met 1 gezond kind en al die spanningen ben ik behoorlijk zat.......maar goed niemand vind dat natuurlijk leuk.
Hoi dames, Even snel een berichtje van deze kant... hier alles goed. Mn lief en ik hebben bloed geprikt voor het chromosomen onderzoek en zitten verder nog in "de pauze"... een erg leuk feestje gehad hier dit weekend voor onze verjaardagen en komende tijd veel leuke dingen: vakantie, koninginnedag/nacht, trouwerijfeestje, dagje amsterdam etc. het goede weer doet mij ook erg goed, ik heb me als n ware moederkloek op de tuin gestort... Ilse van harte... wat goed! Ik ga voor je duimen dat het dit keer stevig blijft zitten... Probeer wat afleiding te zoeken de komende tijd en hopen dat de tijd snel gaat.... Ik ben ook weer wel weer blij als ik weer aan de slag mag hoor... hopen dat we weer een kans krijgen... Drew, fijn dat het wat beter gaat en dat je op het moment er wat nuchterder tegenaan kijkt... Knuffel
Nou eindelijk, wij kunnen weer ademhalen! Wij hadden een heel mooi knipperlichtje op het scherm! Het hartje klopte dus en alles zag er goed en gezond uit. Wij waren echt flink zenuwachtig, maar gelukkig is alles nu goed. Volgens de meting ben ik 7 weken en 5 dagen, maar volgens de rekenformule, 8 weken en 2 dagen. Van die laatste dagen gaan zij uit als er minder dan 1 week verschil tussen zit. Mij maakt het allemaal niet uit, als het maar groeit tot een gezond kindje! Toch ben ik nog gereserveerd in het blij zijn, geloof het toch meer denk ik als wij de 12 weken voorbij zijn of als we het wellicht aan mensen gaan vertellen. Hopelijk zijn jullie ook snel aan de beurt!
Ilse, gaaf dat jullie een goede en mooie echo hadden de 29ste. Oh, wat zullen de dagen daar aan voorafgaand spannend voor jullie zijn geweest. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog gereserveerd blij bent, na alles wat jullie hebben meegemaakt. En, hoe lang ben je nu zwanger? Inderdaad goede berekening? En nu gaan de weken zoooo langzaam... was het maar al 12 wkn, dan kon je wat zekerder zijn. Weten mensen bij jullie in de buurt het al? Familie of vrienden bijvoorbeeld? Ik zocht nog naar een ander topic waar je evt ook aan het posten was, want het voelt wel een beetje dubbel om bij het miskramentopic over jouw zwangerschap te praten. Ben in ieder geval erg blij voor je. Joehoe, ben jij alle leuke feestjes goed doorgekomen? Het goede weer doet mij ook erg goed ja. Hope, hoe is het met jou? Ik zal dadelijk eens even door het forum gaan, kijken of ik ergens anders berichtjes van je zie. Met mij gaat het erg goed. Ben een weekje weinig op fora geweest, even geen ovutestjes gedaan etc... En voor het eerst in tijden had ik weer zin om flink los te gaan in de stad op vrijdagavond. Het ging zelfs even door mijn hoofd dat als ik kinderen zou krijgen, dat dat dan niet meer zo makkelijk ging en dat het leven nu ook wel bevalt. Héél even maar hoor. De kinderwens is er absoluut nog steeds. Ilse, ik heb inderdaad weer laten pendelen, en de voorspelling was mei 2009. Ik denk ook dat mijn ei niet lang meer op zich laat wachten. Om mijn voorgevoel te testen gisteren toch maar weer eens een ovutestje gedaan en ja hoor, positief. Ook dat zorgt er voor dat ik nu lekker in mijn vel zit... Spannend!! [-o<
Ilse van harte! Geniet rustig en zoek veel afleiding, die 12 weken komen dan vanzelf.. Ik ben heeeerlijk los gegaan de afgelopen dagen... ben erg "bewust" aan het genieten en we gaan eind deze week ook nog eens lekker een weekje met vakantie.... erg veel zin in! Net zoals jij drew probeer ik heel bewust extra te genieten van geen kinderen hebben... dat zie ik dan maar als voordeel van dit alles... Ik vind de uitslag van mijn antistoffen straks en het chromosomenonderzoek doodeng, maar probeer er nog niet al te veel aan te denken... Begin juni ga ik bloed prikken om de antistoffen te checken en dan bel ik ook maar eens naar het ziekenhuis om te kijken of zij al een uitslag binnen hebben... bibber... Als dat positief is, weer "lekker"aan de clomid Drew ik duim voor je! x
Hoi allemaal, Ten eerste allemaal sterkte met de verwerking van dit verlies. Ook wij zitten te wachten op de 2e miskraam. Nadat onze eerste zwangerschap in februari na 6 weken spontaan begon waren wij na 3 weken! alweer zwanger. Wel verloor ik wat bloed maar na een echo bleek alles goed en hebben we zelfs het hartje gezien...tien dagen later gingen we voor de eerste x vol vertrouwen naar de verloskundige en durfde ik zelfs mee te kijken op de echo...ik zag het dan ook direct...geen groei geen hartje. Ik sloeg dicht...geen emotie, niks! Het weekend ging ik iedereen angstvallig uit de weg om het maar niet hardop te hoeven zeggen...deed de boodschappen en huishouden en vooral deed ik alsof er niks aan de hand was. Die maandag sloeg het in als een bom...weer een droom weg...na negen weken waren we ons beebje weer kwijt! Zoveel plannen zoveel dromen...weg! Toch probeer ik nuchter te zijn en ja wat moet je anders als iedereen zegt ach wat jammer, maar dat hoor je zo vaak joh en je bent nog jong! Dus probeer ik me sterk te houden maar van binnen ben ik zo boos en verdrietig! De mensen met wie wij "begonnen" zijn al over de helft en wij..... Wat dan zo mooi moet zijn blijkt een zware beproeving! Nu 1,5 week na de laatste echo lijkt er nog helemaal niks te gebeuren en valt het me met de dag zwaarder dit af te wachten. Morgen ga ik dan ook bellen om voor eind van de week een afspraak te maken voor een curretage. Hoewel dit niet mijn eerste keus is kan ik het wachten niet meer opbrengen...ben nog steeds ziek van de hormonen en wil nu verder, dit afsluiten, dat lukt zo niet! Sterkte allemaal en laten we hopen dat 3 maal scheeprecht zal zijn! We moeten vertrouwen en geloven Dat onze droom vroeg of laat uitkomen zal Komen de zorgen weer te boven En klimmen moedig uit het dal Al zijn angst en twijfel ons soms een last Hoop doet leven dat staat vast! Liefs Anouk
Hi Anouk, wat klote dat je dit moet mee maken. En wat een beproeving dat je nu al 1.5 week zit te wachten op de miskraam. Bah! Hopelijk kun je het snel afsluiten en er weer proberen boven op te komen. Dit is niet niks... Sterkte.
Anouk heel veel sterkte. Het wachten is inderdaad slopend. Drewb, ik zal ook niet uitgebreid hier over mijn zwangerschap praten, kan mij voorstellen dat het moeilijk is. Maar ik wilde het jullie toch even laten weten en wellicht geeft het jullie wel hoop. Meiden goed dat jullie even je zinnen verzetten, hopelijk brengt dit jullie lichaam en geest wat rust zodat jullie straks ook wat vrolijker zijn. Veel sterkte ermee.
hoi Anouk, Heeel veel sterkte met dit verlies. Wij weten allemaal hoe het voelt. Vooral de onzekerheid na die 2e keer is mij zwaar gevallen... Ik hoop dat het snel op gang komt of je gecurreteerd kan worden... dan kan je het langzaam achter je laten en weer verder. Onthoudt: de wens is groter dan de angst... al voelt dat soms niet zo. Knuffel
Joehoe, dat heb je mooi gezegd! Ben je lekker aan het genieten van je vakantie? Dit is nu de derde maand dat jullie 'on hold' staan toch? In juni mogen jullie dus weer proberen. Spannend!! Ilse, is er ergens anders waar je ook aan het kletsen bent zodat we daar leuk over je zwangeschap kunnen praten? Ben natuurlijk razend benieuwd, maar ook voor jou moet het niet leuk zijn om steeds bij het miskramen-topic te komen. Hebben jullie trouwens al gelezen dat Hope weer zwanger is? Ergens bij 'ik ben zwanger' staat een topic van haar met mooie echofoto. Anouk, hoe is het nu met je? Al een teken dat er wat op gang begint te komen? Hier alles goed, heb mijn ei hopelijk zondag opgespoord. De pendel van Claire zegt van wel in ieder geval (zwanger in mei van een jongen). En mijn temp geeft aan dat mijn eisprong in ieder geval zondag is geweest. Weer op het spannende wachtbankje dus.
Hope ook weer zwanger? Wat goed!! Goed te horen dat er in ieder geval weer kansen ontstaan! Ik ga lekker vrijdag een week weg... begin juni mogen wij, als alle bloeduitslagen goed zijn weer gaan proberen... heel raar maar ergens zie ik er ook een beetje tegenop... beetje bang denk ik... x
Hey Meiden al die tijd dufde ik hier niet meer te komen. Want ik was zwanger, dus ik hoorde hier niet. Maar sinds vanmiddag hoor ik hier wel weer.............. Het hartje is gestopt. Dit was dan miskraam nr 4.............. Hope
Hope, mijn hart slaat een paar slagen over. Ik krijg er kippenvel van. Vreselijk! Waarom moet je dit weer doormaken? Het zag er zo goed uit!! Hoe ben je er echter gekomen dat het fout was? Echo naar aanleiding van bloedverlies, of sowieso onder strenge controle van gyn (alsof ze er iets aan kunnen doen). Woorden schieten te kort. Heel veel sterkte...
Ik was wel onder controle van de gyn, maar mocht om de 2 weken komen voor een echo. Vorige week woensdag was alles nog goed en dus mocht ik pas de 13 e weer komen. Maar de bruine afscheiding begon weer. En dat is bij al mijn miskramen de voorbode geweest. Dus ik gebeld voor een spoedecho en helaas...... het klopte niet meer. Dat maar niemand mij zegt dat je bij een dreigende miskraam veel helder bloed moet verliezen en kramp moet hebben, want dat is bij mij nog nooit zo gegaan. Hope
Hey Hope... G567dver... echt heeel erg voor jullie!! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte met het verwerken en vooral met het jezelf weer sterken... wat een rotperiode bah!! Ik hoop dat ook bij jou de wens blijft overheersen en dat je weer verder durft... maar daar moet je nou nog even niet aan denken. Hele dikke knuffel en heeeeel veel sterkte... ik hoop dat jullie steun hebben aan elkaar.