stolsel en bloedverlies 2 weken na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Makkie, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik zit nu bijna 2 weken na mijn curettage en ik verloor net een best wel grote (pinkgrootte ongeveer) stolsel. Het was echt een vrij stug stuk weefsel.... ook blijf ik met vlagen bloeden, dan weer vuurrood en veel, dan weer bruinprut, dan weer buikpijn, dan weer een dag niets, dan weer rood.... wordt er een beetje moe van en volgens mij hoort dit ook echt niet....

Heb afgelopen dinsdag de gyn gesproken, omdat ik ineens veel bloed verloor. Ik moest het even aanzien, en als het niet stopte moest ik komen. Een uur later weer niets en de dag erna ook niet... maar toen donderdag weer veel en vrijdag weer niets.....

Ik loop niet leeg, maar tis toch gek dat ik soms bloedverlies heb (en dan best veel) en dan weer niet.... en ik heb nu weer buikpijn (helemaal onderin) en kan zo weer een dag weg zijn.

Moet ik me zorgen maken? Is dit normaal en niet gevaarlijk?? :(

Ik schrok net best wel van die stolsel, dit heb ik nog niet eerder gehad sinds de curettage.....

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik kan me voorstellen dat je hier van schrikt ..Als ik jou was zou ik een afspraak maken dat ze ff met een echo kijken of je baarmoeder wel helemaal schoon is ....Ik heb zelf na mijn curretage niet gevloeid , een paar keer een beetje roze -achtig , maar dat was alles ...

Dikke kknuuffffffffffffff

3. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hallo,

ik heb de 25ste mei ook een curretage gehad en het bloeden was toen ook al voorbij ,en sinds verleden week maandag ben ik terug beginnen vloeien ,en veronderstel dat dit mijn ongi was .(ik hoop dat toch een beetje) .ik denk dat ik is een test ga doen ,zo kan ik zien als er nog hcg in zit. als het negatief is kan ik er weer terug voor gaan .

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lijkt mij niet helemaal goed eerlijk gezegd
    zou idd kijken of je een echo kunt krijgen om te kijken of je bm schoon is. ik heb vorige week een mk gehad, die is vanzelf gekomen, maar bleef best veel vloeien, heb toen donderdag de vk gebeld en een half uurtje later kon ik terecht bij de gyn voor een controle echo. gelukkig was alles schoon, maar ik zou als ik jou was een beetje aandringen op een controle!
    sterkte!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb 2 curretages gehad (2de omdat er weefsel was achter gebleven en gaan ontsteken)
    Na een week begon ik weer te bloeden, te vergelijken met een gewone menstruatie maar dit kon nog absoluut niet volgens de gynaceoloog en dat was nog door de curretage, kon geen kwaad....
    Behalve als je ook koorts hebt want dan kan t zijn dat er ene ontsteking zit dus ik zou je temperatuur wel even goed in de gaten houden.....

Overigens heb ik toen ik mijn eerste menstruatie weer kreeg wederom weer na een paar dagen gestopt te zijn weer bloed verlies gehad, maar dit komt volgens gynaceoloog omdat je cyclus gewoon verstoord is...
    Als je echt twijfelt dan zou ik idd even een afspraak maken voor een echo....

Deel Deze Pagina