Hey jusi lief van je ja balen he, nu gaat het wel echt lang duren zo lijkt het Hoe gaat het met jou? rond en gezond? jeetje al 27 weken he... dat gaat zo snel... heel veel plezier nog en succes met de laatste loodjes en vooral heel veel succes bij de bevalling! Marjon 2, zo positief denk ik er helaas ook niet altijd over.. nu weer een paar dagen verder is de test nog steeds licht positief.. en langzaam merk ik dat ik dan ook mijn geduld verlies en dus ook de positieve instelling.. Ik heb sinds een week na de curretage heel veel last van beide eierstokken en dat gaat steeds meer pijn doen, dus zojuist de gyno gebeld en deze belt vanmiddag terug.. Vanmorgen kreeg ik opeens zo'n vies gevoel dat me overviel, ik kreeg het er benauwd van als ik weer zwanger zou worden.. ik heb er nu echt geen zin in.. alweer die onzekerheid.. alweer die kwaaltjes die op en af gaan.. alweer dat eindeloze lange wachten.. en alweer.. zoals het in mijn hoofd gaat.. een mk of curretage.. we klussen nu dus niet voor een beeb.. ik hoop wel dat ik snel van dit gevoel af ben.. natuurlijk wil ik een beeb en heb ik er alles voor over.. maar wel als ik er klaar voor ben.. een 3de mk zou ik nu echt niet aankunnen.. Dus we wachten nog even gezellig af.. misschien denk ik wel weer anders als het hormoon uit mijn lichaam is en mijn eierstokken op een gezonde manier weer gaan rammelen
Aangezien ik toch iedere keer hier weer mijn verhaal kwijt kan, doe ik het vandaag weer IK HEB NOG MAAR 5 HCG IN MIJN BLOED! en ze vermoed dat ik een eisprong heb gehad! (we hebben beschermd geklust dus niet zwanger van dit ei) maar wel goed nieuws dus! Ze weet niet waar mijn pijn vandaan komt.. ze hoopt dat het weg is na mijn 1e ongi... hopelijk hoef ik daar niet nog heel lang op te wachten Ik vond het wel even moeilijk om weer in die wachtkamer te zitten.. zoveel emoties daar gehad en dat was even slikken, ik was ook alleen dus geen partner om tegenaan te zeuren Ik hoop echt heel snel ongi te worden en dan eindelijk rust te vinden in mij cyclus.. tot dusver duurt het lang, maar gaat het wel de goede kant op gelukkig
Hey, Wat fijn dat je nog maar zo weinig HCG in de lichaam hebt! Ik heb 7 weken geleden mn curretage gehad en ben vorige week (dus na 6 weken) ongi geworden. Had tot mn ongi ook totaal geen "zin" om bezig te zijn met zwanger worden, maar nu ik ongi ben geweest (ben er bijna van af), gaat het toch wel weer meer kriebelen. Ik ben er wel heel anders mee bezig dan voor mn miskraam. Daarvoor telde ik de dagen af en als ik maar iets voelde, dacht ik gelijk: "oh, misschien ben ik wel zwanger!" Maar nu heb ik dat helemaal niet meer, ik zie wel hoe het allemaal loopt. Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen met alles en ik hoop dat het echt 3x is scheepsrecht is! Neem je tijd ervoor, en pas doen als jij en je lichaam er klaar voor zijn....
@Eelgance , je hcg is mooi gedaald zeg !! En idd hopen dat je je ei hebt gehad en dat alles weer snel normaal is ...Ik zie ook op tegen die onzekerheid en angst als ik weer zwanger mag zijn en ben er eiegnlijk ook wel een beetje bang voor ...maar wil er wel voor gaan , ik zie het wel als het zover is , eerst mar eens zwanger zien te raken ............en dan het moeilijkste , het te bliven .... dikke kknnuufffff Marjon