Voor de vrouwen waarvoor moederdag juist geen leuke dag is!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat lief en attent!
    Vanuit hier ook een dikke knuffel voor iedereen die 'm nodig heeft.

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zie nu dit topic... Toevallig heb ik enkele uren geleden hetzelfde op m'n Facebook gezet, gewoon om mensen even te laten nadenken dat dit niet voor iedereen zon leuke dag is....(en om de tig faceboekberichtjes te lezen )

Zelf heb ik niets negatiefs tov deze dag, maar ik sta wel even stil bij de mensen bij wie t anders is....

Knuffels

3. iedereen een knuffel

4. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat een lief en attent topic!!!

Ook ik wil iedereen een dikke knuffel geven, in het bijzonder iemand die me erg dichtbij staat!!!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Dikke knuffel voor iedereen en ook in het bijzonder voor mijn collegaatje...al 8 jaar bezig en nog steeds een leeg buikje...dikke knuf!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ts wat een lief topic, fijn dat er ook aan anderen gedacht wordt, en heel fijn dat je weer in verwachting van een wondertje bent :). Voor iedereen die het vandaag nodig had een dikke knuffel.

Persoonlijk: Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik een mk heb gehad. Ook al ben ik heel snel daarna weer zwanger geraakt en is ons ventje nu 9 weken, toch moest ik er vandaag even om slikken.... ook al mag ik niet klagen eigenlijk.

7. Ik heb nooit zoveel met moederdag, mijn vader is heel vaak jarig op moederdag dus voor mij is het meer vaderdag. Ondanks het overlijden van ons meisje is het voor mij dus niet beladen, maar voor genoeg vrouwen wel.

Las mooie gedichtjes in het topic. En verhalen die me aangrijpen. Ook genoeg meiden van wie ik het verdrietige verhaal ken. Degenen die al zo lang bezig zijn, maar nog geen wondertje. De vrouwen die afscheid moesten nemen van hun kindje. Voor jullie is het ook moederdag, ook al doet de wereld alsof het niet zo is. Met de zo grote wens in je hart, ben je een moeder in je hart. En hopelijk gauw ook van een wondertje in je buik. Vlindermama's wij zijn ook absoluut mama's ook al ontkennen sommige mensen dat we een kindje hebben gekregen, je blijft voor altijd moeder van je kindje ook al is deze in de hemel. Je kind kan je niet vasthouden, maar we dragen ons kindje mee met ons.

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft, denk aan jullie meiden.

8. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    dankje dames helaas is mijn moeder dus overleden dus is het voor mij een rare dag

9. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Een knuffel voor iedereen waarvoor deze dag geen leuke dag was, maar dat wel had horen te zijn!

Mijn zus heeft ook een verschrikkelijke dag vandaag. Precies een jaar geleden is haar tweede kindje overleden. Ze was hartstikke blij met de cadeautjes van haar andere twee kindjes, maar ze werd (natuurlijk) toch overheerst door verdriet.

10. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Wat lief! Hier gingen de emoties alle kanten op vandaag. Eerst een heerlijk ontbijtjemet mijn 2 prachtige kindjes. Daarna zijn we naar de begraafplaats van mijn moeder gegaan om een bloemetje te brengen. Mijn oudste snapt het nog niet helemaal, dat een oma die hij nooit gekend heeft daar 'woont' zoals hij zelf zegt. Hij dacht dat ik nat was geworden van de gieter toen hij mijn tranen zag.. De lieve schat.
    Daarna ontzettend gezellig gegeten bij schoonmams... Dus beladen dagje!

Iedereen die het moeilijk heeft gehad vandaag om welke reden dan ook, een hele dikke knuffel!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    knuffel voor iedereen!

Jel wat super lief!!!

en jij ook nogmaals een hele dikke knuffel van mij xx

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik vond het ook een hele moeilijke dag.
    Weer moederdag met "lege handen".
    Ook zijn we bij het graf van mijn moeder geweest.

13. Jel

Jel Niet meer actief

Voor velen dus een beladen dag gister! Zo zie je maar he, dat lang niet iedereen moederdag leuk vind. Velen ook wel natuurlijk, maar voor sommigen is het gewoon verdrietig wanneer je met lege handen staat of je moeder is overleden bijvoorbeeld.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dank je Jel, voor het openen van dit topic. Voor ons had moederdag dit jaar ook een hele mooie dag kunnen zijn... maar helaas hebben we zaterdag te horen gekregen dat onze derde wondertje helaas geen leven zal kunnen hebben en dat we volgende week de bevalling moeten gaan inleiden ivm trisomie 18 bij ons zoontje.

Voor alles dames die ouders moeten missen en/of kindjes moeten missen een heel dikke knuffel!

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Jee heel veel sterkte.. pff grootste nachtmerrie zeg..:(

16. Jel

Jel Niet meer actief

Wat afschuwelijk! En zo oneerlijk.

Ik wens jullie veel sterkte! :(

17. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12