Altijd geweten dat cocaine troep is, maar waar het nou eigenlijk allemaal van gemaakt wordt en hoe dat wist ik nog niet, nu wel, een auto zou het misschien wel lusten: http://skoften.net/comments.php?id=4369_0_1_0
djeeeeeeeeeez wat een rommel zeg! dan een mens dat naar binnen durft te werken.. Was dat nou over van die grote ton cocabladeren? vind je gek dat het zo duur is
Inderdaad volgens mij was dat over van die hele ton bladeren,niet te geloven wat een troep. Heb hem opgeslagen voor mijn zoon te laten kijken. Hij is dan zowieso geen voorstander van roken (gelukkig) maar dit filmpje wil ik hem toch graag laten zien toch een leuk thema voor het op het schoolplein groetjes gemma
Ja blijft niet veel over van dat blad, tis al vies als ze er met hun laarzen doorlopen, laat staan wat ze er voor troep door heen gooien. Ben wel benieuwd wat er allemaal op het filmpje word gezegt, misschien kan er iemand Braziliaans?
hij vraagt naar de spullen die ze erin stoppen en zij leggen uit. Ze spreken spaans trouwens (colombia) hihihi
Nou ja, het wordt in elk geval wel goed gefilterd.... Maar 800 euro voor zoveel werk en ingredienten, ik vind dat ze het bijna voor niks doen als je bedenkt hoeveel ze in europa voor een gram geven.