ik voel de kleine zo ongeveer 4 keer op een dag en dan zijn het meer duw bewegingen dan echte trapjes hebben meer van jullie dat. dat ze de kleine niet zo veel voelen bewegen groetjes gerdien
jah dat heb ik dus ook, eerst voelde ik hem heel veel en vrij hard, en sinds afgelopen week, voel hem lang zo vaak niet meer, en ook heel anders, nu meer van binnen zeg maar, is moeilijk uit te leggen, maar het zijn geen harde schoppen meer! groetjes
ik zag trouwens dat je de vraag ook aan de verloskundige hebt gesteld, als je antwoord hebt, zou je dat dan hier ook ff neer willen zeteen, want dan hoef ik niet dezelfde vraag te stellen! alvast bedankt!! groetjes
ik had dat bij mijn dochter dat ik haar maar 1 keer per dag voelde, en dat was echt te weinig. toen moest ik om de dag voor een hartfilmpje. alles was trouwens wel goed hoor. ik zou het even aan je vk vragen
Bij mijn eerste zwangerschap was ik zeer bezorgd over de het bewegen van onze dochter. Ik had zelfs 2 dagen dat ik helemaal niks voelde. Ik heb toen regelmatig de vk gebeld en heb ook extra echo's gehad en aan het CTG gelegen. Maar elke keer bleek alles prima in orde te zijn gelukkig Ik denk dat het gewoon aan het kindje ligt. Onze dochter was zelfs na de geboorte ook lekker rustig en huilde nooit, slipe gelijk door
ja nou , mijn zoon en dochter bewogen beide weinig, maar mijn zoon was een drukte maker hoor, was meer wakker dan dat die sliep. en dat ook snachts. mijn dochter werd alleen wakker om te eten, dus je kan alle kanten op. het kan zijn dat ze gewoon rustig zijn, maar het kan ook zijn dat ze de schade ruimschoots gaan inhalen.
Volgens mij komt het gewoon doordat je kindje minder ruimte heeft, waardoor ze wat minder bewegen. Ik had dat ook rond die tijd, maar heb nu wel dat ik heb rondjes voel bewegen. Zo lang je hem nog voelt is alles ok.
Het ligt ook eraan in welke houding het kindje ligt. In bepaalde houdingen kunnen ze minder beweeglijk zijn of voel jij de bewegingen minder. Als je twijfelt inderdaad even de verloskundige bellen. Na 28 weken moet je het kindje namelijk dagelijks voelen. Groetjes, Nikki F
hey, ik voel zelf het kindje ook wel dasgelijks hoor, alleen minder goed, dan eerst, paar weken geleden kreeg ik egt flinke trappen tussen mn ribben, maar nu alleen maar onderin mn buik, en veel minder hard. ik hoef pas 20 juni weer naar de vk (zaten 5 weken tussen) dusz das erg lang, maar goed! groetjes
Als je je kindje anders voelt bewegen als je over de 30 wkn bent, dan komt dat idd doordat het minder plek heeft. Ook zijn het dan geen schopjes meer , maar idd meer duwtjes. Zo zal je zien dat je straks ook je kindje voelt schuiven..erg grappig is dat! Is heel normaal!