Kleverig slijm na eisprong?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Koosje, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik post dit onderwerp ook even hier, sorry...kreeg niet zoveel respons bij 'zwanger worden' , misschien weten de zwangeren hier meer van? Ik ben er errug benieuwd naar namelijk!

    Meiden,

    In de 'jacht' op het nageslacht kwam ik dit tegen op internet: gaat over de Billingsmethode...


    F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden.

    Betekent dit nu dat als je kleverig, wit slijm hebt vanaf 4 dagen na de eisprong het ei dood is (wat staat dat er rottig) en dus niet bevrucht? Dat heb ik namelijk nu op dag 6....

    Of zijn er meiden die kleverig, wit slijm hebben gehad na de eisprong en zwanger waren?

    Je ziet het: alles in een poging controle te krijgen op iets oncontroleerbaars als zwanger worden...grrr....

    Koosje
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Helaas betekende het bij mij altijd dat ik ongesteld werd.
    Deze ronde had ik het dus niet.

    Sorry :oops:
     
  3. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Dan is het dus wachten op de cyclus waarin ik na mijn eisprong niet die kleverige afscheiding heb :( ....gelukkig komt de vakantie er aan!
    Jij VAN HARTE GEFELICITEERD, Natasja!
    Groet,
    Koosje
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank je wel!

    zie jij het meestal duidelijk? ik had dit ook altijd, was gelijk ontmoedigd daardoor!
    Maar houd moed, na 2 jaar mogen ook wij een kindje verwachten!
     
  5. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Koosje,

    Ik kan me haast niet voorstellen dat dat voor iedereen betekent dat het eitje dan afgestorven is waneer ze ondoorzichtig en kleverig slijm hebben.
    Ik lees namelijk vaak dat meiden die zwanger zijn aan de ene kant wel veel slijm hebben na hun ei en de ander weer niet.

    Volgens mij is dat heel verschillend bij iedereen, maar ik ben geen expert, ben zelf niet zwanger.

    Maar je zou maar eens op andere forums of op google moeten kijken, daar kun je als het goed is wel wat vinden erover.

    Liefs Farfan
     
  6. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik durf er voor deze maand al niet meer op te hopen :cry: ...maar aan de andere kant voor mij wel goed: gaat de spanning er een beetje vanaf! ;)

    Dank Farfan voor je bemoedigende woorden.
    Koosje
     
  7. valhalla

    valhalla Niet meer actief

  8. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Yep...er is wel verandering van slijm na de eisprong maar het wel of niet naar buiten komen ervan zegt niets over het ei.

    Koosje
     
  9. bloempje79

    bloempje79 Bekend lid

    23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Koosje,

    ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij, het is nu 7 dagen na mijn eisprong en ook ik heb last van wat dikker en witter slijm dan gewoonlijk - maar misschien let ik er wel veel beter op dan eerder...

    heb ook de Billings methode erop nageslagen, maar kan net als jij nergens vinden of het altijd betekent dat het eitje onbevrucht is of dat het gewoon altijd optreedt na de vruchtbare periode - dus ook als je wel bevrucht bent...

    denk dat we gewoon een weekje geduld moeten hebben meid!

    groeten,
     
  10. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    hoi dames,
    ja ik heb ook andere slijm als "normaal" zeg maar.
    Nu was het echt wit/gelig, ondoorzichtig, en klodderig zeg maar.

    Wel anders als anders, meestal is het (als het niet raak is) niet wit, maar doorzichtig en waterig.
    Dus niet zoals nu.
    Heb ook continu steken in mijn baarmoeder streek en eierstokken.
    Nou ja, we wachten af!
    Maar ik word ook een beetje moedeloos dan; bij de eerste symptomen lees ik dat er genoeg dames waren die wel veel afscheiding hadden en zwanger waren. De één zegt dit; de ander dat..
    Dus ik durf niet meer iets te denken!
     
  11. Mickey06

    Mickey06 Actief lid

    2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb normaal juist altijd witte afscheiding en nu doorzichtig en waterig. Ik denk dat iedereen anders is en dat zelf bij één persoon zwangerschappen kunnen verschillen. Maar ja uiteindelijk zoeken we allemaal een klankbord dus lang leve dit forum!
     
  12. Ik had deze site gevonden en daarin staat dat als je doorzichtig slijm hebt en je er draden van kan maken dat je vruchtbaar slijm hebt. En als het plakkerig is dat je vruchtbare periode voorbij is. Dit is de site :

    http://stilverlangen.com/medisch/slijmwaarneming.php


    Groetjes Hansje.
     
  13. Ramona17

    Ramona17 Actief lid

    22 jul 2007
    150
    0
    0
    Limburg
    ik heb het zelf ook en ben zwanger
    dus ik heb eigenlijk ook geen idee wat dat is ?
    een soort van wit vloed?
    naja ik hoor het wel
     
  14. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi heb net even alles gelezen, maar er valt dus eigenlijk niet echt een pijl op te trekken. Ik heb sinds 2 dagen heel icht slijm verlies (bijna niet noemenswaardig) en die is waterig en doorzichtig.... heel raar allemaal, succes meiden en zal voor jullie duimen!
     
  15. EdNe

    EdNe Actief lid

    22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Hallo, zit in tweede ronde dus veel weet ik er ook niet van...
    Maar in mijn eerste ronde had ik aan het eind van vruchtbare periode erg draderig en dik slijm. Deze ronde heb ik totaal geen slijm ervaren.
    Misschien nog wat ontpillen.......weet het ook niet, zullen zien! (Ga alvast proberen niet te veel te hopen)
     
  16. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden,

    Als het bij mij niet raak is heb ik meestal een beetje dik gelig slijm een paar dagen voorafgaand aan de menstruatie. Toen ik zwanger bleek te zijn had ik geen afscheiding
     

Deel Deze Pagina