voel de baby al 2 dagen niet maar wel hartje kunnen vinden met angelsound iemand?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danikrogt, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi ben nu 20 weken en nu al 2 dagen voel ik de baby niet meer maar heb nog wel hartje gehoord met de angelsound wat betekend dit?

iemand dit ook?

groetjes dani

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Voordat je een onrustige nacht ingaat en gekke dingen op internet leest....bel je vk vanavond nog die kan met de doppler meer horen en beter horen...misschien in nood een echo doen.
    Beter voor je eigen gemoedrust, bellen. suc6

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    even je VK bellen, (misschien heb je dit inmiddels al gedaan).. Anders denk ik dat je heel slecht slaapt vannacht...

4. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ik zou ook even je verloskundige bellen
    ik heb dat in mn zwangerschap ook wel eens gehad, maar mijn placenta lag voor
    aan het eind had ik ook wel regelmatig dat ik onze kleine uk niet voelde maar dan was hij gedraaid, maar je kan beter toch even bellen dan ben je zelf ook weer gerust gesteld
    liefs kim

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

tegen dit termijn hoef je de baby echt nog niet elke dag te voelen.sommige mensen beginnen de beeb nu pas te voelen
    je baby heeft nog zoveel ruimte en het kan zijn dat hij/zij net is gedraaid en bijv schopjes in je placenta of richting je rug geeft en dat voel je dus niet.
    maar als je je zorgen maakt gewoon even de vk bellen.
    die kan je vast en zeker gerust stellen.

6. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Met 20 weken hoef je de baby nog niet dagelijks te voelen. Hij of zij heeft nog zoveel ruimte in je buik, dat je zijn/haar bewegingen niet altijd voelt. Ik voelde zelf de baby rond deze tijd nog helemaal niet. Kwam pas rond de 22e week.
    En als je het hartje nog wel gehoord hebt, lijkt er niks aan de hand te zijn.
    Maar als je je zorgen blijft maken, gewoon even de vlk bellen.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je bent pas 20 weken, pas vanaf 28 weken moet je je kind elke dag voelen.

dus als je het hartje hebt gehoord zou ik me geen zorgen maken, en niet de vlos bellen.

ik voelde Ties pas met 26 weken ofzo elke dag, met 20 weken zat er vaak nog wel dagen tussen.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat een aantal anderen ook al zeggen, met 20 weken hoef je echt nog niet elke dag de kleine te voelen. Dat MOET pas met 28 weken. Het kan nu nog heel goed dat ze draaien (hebben nog aaaaaaalllle ruimte) en dat hij/zij nu naar binnen schopt en dan voel jij dat dus niet.

Niet te druk maken, liefs!

9. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, ik heb ook dagen dat ik mijn beeb, niet of bijna niet voel, dit heeft te maken omdat ie nog alle kanten op kan, en dan ligt ie verder weg, ik heb ook een funnysound en hoor het hartje dan ook heel zachtjes, vorige keer had ik dat ook toen de vk naar het hartje ging luisteren, en zei bevestigde dat dus, dus zal je niet al te zorgen maken, en anders echt op je gemak gaan zitten, en je consentreren, je zult hem niet overduidelijk voelen, maar als je je goed consentreerd zul je hem/haar heel zachtjes voelen, maar dan moet je echt op je gemak zitten, en alleen.

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nog even een aanvulling op de tip van Esther!

Het schijnt te kunnen helpen dat als je ligt dat je dan ook je benen optrekt. Dan heeft ie minder ruimte en kan je m beter voelen. Wil niet zeggen dat het lukt, maar kan wel helpen!

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben je inmiddels al wat gerust gesteld?
    Als je zelf het hartje hoort, dan zou ik me ook geen zorgen maken hoor.
    Net wat sommige zeggen, met 20 weken is t normaal dat je t niet iedere dag voelt.
    Maar kan me wel voorstellen dat je het een beetje eng vind

Deel Deze Pagina