hallo dames, ik ben vandaag 11 weken en 3 dagen zwanger, met 9 weken en 3 dagen heb ik mijn eerste echo gehad, en alles was goed kloppend hartje. maar vanavond heb ik mijn 2e echo en ben vreselijk zenuwachtig weer ben zo bank dat er iets mis is! ik voel me goed heb geen sympomen meer. hebben meerdere van jullie hier last van gehad?
jaa ik was ook heel zenuwachtig bij de tweede echo ik had ook echt helemaal nergens last van.. maar alles was goed! geniet er van dat je nergens last van hebt want als ik hoor van mijn vriendinnen die zwanger zijn hoe slecht hun allemaal zijn en waren nou dan ben ik echt wel blij dat ik geen kwaaltjes had!
Ik ben bij alle echo's die ik kreeg tijdens de zwangerschap van mijn dochter bang geweest, bang dat er iets mis was, dat ze zware afwijkingen zou hebben en bang dat haar hartje niet meer zou kloppen enz enz enz.. Had wel veel kwaaltjes maar die stelden me ook absoluut niet gerust. Probeer die angst zoveel mogelijk van je af te zetten en probeer zo veel mogelijk te genieten van het wondertje in je buik meid!
Ik was ook erg bang Ook bijna nergens last van .. Deze angst verdween pas na mijn 20 weken echo.. Probeer ervan te genieten ! Al is dat niet makkelijk ik weet het