Ja Hihi! Ben al vanaf 4 uur wakker en kan de slaap niet meer vatten Gelukkig niets op programma dus lekker effe naar dorp wandelen vandaag..
Wauh MiL!!! Gefeliciteerd!!! Dapper hoor, zo vroeg testen, maar het is goed nieuws. En nu lekker iedere dag doortesten... Heb je nu wel al kwaaltjes? Ga jij morgen testen Panter? Ik heb net wel KV testen gehaald.... maar of ik het durf
Mss durf ik ook wel niet hoor...tis eigenlijk ook belachelijk vroeg om morgen al te testen... Bij verse terugplaatsing had ik 7 dagen na tp heel licht, bijna niet te zien, streepje en op dag 8 na terugplaatsing een duidelijk positieve zwangerschapstest.
Ahhhhhh!!!! Ik zie ook een licht 2e streepje!!! Dat ik dit nog mee mag maken, echt ongelooflijk!!! Ik vind hem wel heel licht voor 12dpo, maar streep is streep toch? Ik zit nu op m'n telefoon en krijg de foto er niet op, ik doe het later op m'n laptop. Ben benieuwd naar jullie meningen... Dit kan niet meer van de pregnyl zijn toch? Ik heb vandaag 14 dagen terug de pregnyl gehad. Ik ga straks heel veel andere testen halen, want ik heb wel eens gelezen van indroogstreepjes van Kruidvattesten. Met 12dpo hoort het toch wel eigenlijk te knallen? Pfff, ik word zo onzeker van dat vroeg testen... Panter, ik duim ook voor jou! Zou toch super zijn, 3 uit 3 en dan gezellig 9 maandjes doorkletsen met elkaar!!!
Hoeveel pregnyl heb je gehad? 10000 doet er 14 dagen over om uit bloed te komen toch? Spannend!! Foto? Hier niet getest hoor, tis pas 6dagen na terugplaatsing...ik wacht nog even.
Danitcha gefeliciteerd!! Streep=streep toch!! Succes met testen haha! Panter, je bent verstandiger dan ik Ben altijd zo'n ongeduldige doos! Ik hoop voor jou 9ook op een mooie positieve test! Hier is de test ietsjes donkerder geworden! Gisteren moest ik em nog in het licht houden om iets te zien en nu zie je hem zowiezo! (uiteraard is het nog geen knaller want dat kan natuurlijk niet op dag 7 na terugplaatsing)
MiL ik ben ook enorm ongedduldig hoor, maar een nega test doet denk ik veel met mijn positieve hoofd. En aangezien de kans nu groter is dat ie negatief aangeeft wacht ik nog ff.
Panter, ik heb 5000ie pregnyl gehad. Als je niet wilt testen, moet je het nog niet doen hoor. Ik ken dat gevoel. Als het dan wit is, duurt het nog zolang voordat je ongi word. En je hebt ook de onzekerheid dat de test nog posi kan worden. Toen ik m'n test vanmorgen deed en de urine doorstroomde, lichtte meteen de controlestreep op. Toen dacht ik ook, zie je nou wel, weer een nega test. Maar de teststreep werd pas zichtbaar toen de urine vervaagde. Wel binnen 5 minuten hoor, ik denk dat ik hem bij 1 minuut al zag. Echt nooit geweten dat die dingen ook 2 lijntjes hadden haha. Doe waar je je goed bij voelt! Je zit nu waarschijnlijk dus 10dpo? Oja, ik doe de test hierbij . Ik vind het doodeng, want ik ben nog niet eens overtijd...
Danitcha, zwanger!!! Geen twijfel mogelijk, van harte!!! Ik zit nu 6 dagen na terugplaatsing van 12 cellige cryo. Mag van ziekenhuis pas 5 dec testen.
Heb 22 nov. Onze 2e cryo terugplaatsing gehad. Af en toe een beetje krampen, had dit de vorige terugplaatsing ook alleen toen meer. Het is afwachten, suc6 dames
Hoi meiden, hoe is het met jullie? Panter, heb je al getest? Voel je al "iets"? MiL, nog verder getest? Het streepje op mijn test was gisteren wat minder aanwezig dan de dag ervoor, meteen paniek in de tent. Vandaag op nod gelukkig weer een donkerder streepje. Volgens het zkh is het morgen officieel, spannend hè! Ik heb ondertussen wel heftige ongikrampen, dus ik vind het doodeng. Ik durf echt amper naar het toilet. Verder nog steeds geen kwaaltjes. Spannend Taantje! Wat voor cryo heb je teruggekregen?
Ik denk al een week vanalles te voelen haha. Heb enorm zere tietjes...maar dat komt ws van de utro. We wachten nog even af!!
Shit! Maar wachtdag 8 is nog heel vroeg hoor. Het embryo moet nog even doorgroeien voordat het gaat innestelen. Niet de moed opgeven hoor! Ik duim nog steeds voor je!
wd8 is 12dpo....zo vroeg is dat toch niet? Na ja ik mag 5 dec officieel pas testen...dus heb nog ff te gaan voor het definitief over is.
Ik heb twee c kwaliteit cryo's teruggekregen, maar dit heeft niets te zeggen volgens de arts. We zien het wel, weet nu dat alle dingen die ik voel ook door de utro kunnen komen. Ben tevens met acupunctuur bezig en ook zij geeft aan dat een c kwaliteit niets zegt. Blijft spannend. Mijn baarmoeder slijmvlies was deze keer wel stukken beter qua dikte dan de 1e terugplaatsing.
Panter, 12dpo is niet heel vroeg, maar er zijn genoeg verhalen bekend van mensen die pas op nod of later posi testen. Officieel mag je volgens de bijsluiter pas 1 dag na nod testen, dat is niet zomaar . Taantje, kwaliteit zegt me niets, bij mij is dat nooit verteld. Volgens mij maakt het ook weinig uit. En 2 nog wel, dubbel zoveel kans!