Voor de zwangeren na cryo: Innesteling gevoeld?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mama-in-love, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Deze termen gebruiken ze in Nijmegen Umc St.radboud. Het is de minste kwaliteit, maar als het niet tot een zwangerschap zou kunnen leiden dan werden ze sowieso niet teruggeplaatst. Ik krijg weer niet te horen uit hoevee cellen ze bestaan. Vorige terugplaatsing ook 2. Dit was een b en c, We hebben in totaal 14 embryo's ingevroren uit 1e IVF.die niet is afgerond ivm.medische redenen. Nu nog 10 ze zijn per twee ingevroren. Ontdooien ze beide goed dan worden ze beide teruggeplaatst, indien er 1 goed ontdooid dan wordt er een teruggeplaatst. Hoop ze niet meer nodig te hebben, maar we zijn wel heel blij dat we destijds deze kans kregen

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames deze verplaatst ik even naar de clubs van mmm ;)

3. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Taantje, 14 cryo's is echt heel veel :$:). Maar hoe doen ze dat dan volgend jaar? In 2013 mag je nog maar 1 cryo per tp teruggeplaatst krijgen, tenzij je boven een bepaalde leeftijd zit. Wat doen ze dan met die andere?
    Nou, hopelijk hoef je daar niet meer over na te denken en is het deze ronde bingo!

4. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Zat destijds tegen overstimulatie aan, alle cryo's vallen onder de 1e IVF.behandeling zolang er geen zwangerschap uit voortkomt is deze dus nog niet afgerond. Onze Zorgverzekeraar geeft aan 1 of 2 tot 38 en hebben we dus sowieso nog recht op 2 IVF behandelingen hoop deze uiteraard niet nodig te hebben. Nog 1 week en dan mag ik testen :D

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    hoi meiden,

hier dag 10 na TP 12 cellig cryo. Test is spierwit...game over!!

6. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Heb je nog niet te vroeg getest, ik mag pas na 14 dagen testen op dag 15 na de terugplaatsing.

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    mijn cryo was 4 dagen oud, daarbij opgeteld 10 dagen is toch NOD? Testdatum van ziekenhuis is toch gewoon zodat zij zeker zijn van de juiste uitslag? Je kan toch gewoon 14 dagen na bevruchting testen meende ik?

8. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Panter, is het dan nu 14 dagen na de eisprong van de cryo? Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingsverhalen, maar het zou nu wel tijd worden voor streepjes. Grrrr &%$#@&? :(:(:x:x
    Je gaat niet uit jezelf ongi worden toch? En nu dan? Ik zou nog even wachten met stoppen met de medicatie hoor...

Taantje, wat fijn dat de oude ivf behandeling nog op de oude manier afgehandeld mag worden.
    Hoeveel dpo zit je nu?

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb geen eisprong gehad, maar moest 16 nov starten met de utro. 21 nov was de TP.
    Uitgaande van fictieve eisprong op 16 nov zit ik nu dus 14 dagen daarna.

Ik stop nog niet met de progynova en utro...doe 5 dec nog wel een test en als die negatief is dan mag is stoppen. Ik verwacht dan echter geen posi test meer hooor!

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Niet leuk. Maar laten we heel hard duimen voor een hele trage cryo. Misschien is het gewoon niet zo'n hardloper...

Zou je volgende ronde meteen de volgende cryo mogen?

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    in principe wel, maar dat kan niet ivm decembersluiting...zou dan rodn kerst uitkomen qua terugplaatsing.
    In januari mogen we weer verder.

12. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik lees dat wel vaker, dat ziekenhuizen een winter -of zomerstop hebben. Dan maar lekker wijntjes drinken met de feestdagen ;) en er in het nieuwe jaar met frisse moed tegenaan! 2013 wordt jouw jaar!!!

13. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Bij mij is het niet terugplaatsing in een natuurlijke cyclus. Ben de 19e begonnen met utro dus uitgaande van deze 14 dagen erna terugplaatsing was de 22e. De laatste wachtweek gaat nu in

14. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Hoe gaat het met je? Ik moet zeggen vind die zgn.winterstop helemaal niets. Na volgende week kan ik me weer aanmelden dan dient mijn menstruatie zich aan als het goed is

15. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Hoe gaat het met je?

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Beetje laat misschien maar goed mijn cryo ervaring:

Op de 19e is onze enige cryo van de eerste IVF teruggeplaatst.
    We hadden het geluk dat het er net zo goed uit gekomen was als erin gegaan.
    Betreft een morula cry met niet meer te tellen aantal cellen.
    Terugplaatsing was in de natuurlijke cyclus met pregnyl.
    Had er wel direct een goed gevoel over.

Heb wel een rommelt gevoel in mijn buik gehad maar verder niet echt dat ik kan zeggen ja dat is een innesteling.

Aangezien ik een vroeg tester ben, heb ik nu natuurlijk ook veel te vroeg getest.
    8 dgn na pregnyl de eerste test gedaan, dat was de 22e.
    De dagen daarop volgend bleef er een vaag streepje.
    Gisteren duidelijk positief getest op 8 dgn na tp.
    Zowel met kv als clearblue digitaal.

Ik hoop dat t voor jullie snel raak mag zijn!

Deel Deze Pagina