Voor Dees, Olaf, Luuk en Thijs*

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door dwazie1980, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het zat er een beetje in maar ze doen moeilijk op mijn werk. Ik moest eigenlijk 23 april weer beginnen maar dat lukt helemaal nog niet. Zowel lichamelijk als emotioneel ben ik nog lang niet hersteld. Ze willen nu dat ik de 23ste naar de bedrijfsarts ga en praat over opbouwen :confused: . Opbouwen? Ik kan helemaal nog niet werken. Ook moet ik om 8.45 komen, een onmogelijke tijd met de kleine maar ik MOET komen. Ze verzetten de afspraak niet omdat ik normaal gezien die dag had moeten werken en er dan ook zo vroeg moet zijn. Ik moet dus maar zorgen dat hij heeft gegeten of dat ik oppas heb :confused:

Leuk om op deze manier een start te maken, nou wil ik juist he-le-maal niet meer :evil: . Ik ben zo over mijn toeren nu dat ik maatschappelijk werk heb gebeld en morgen al mag komen om erover te praten en te kijken of ze wat kunnen doen. De 22ste heb ik een gesprek met de gyn en ik hoop dat hij ook eventueel wil bemiddelen want ik weet dat hij achter me staat.

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje Dees, dat is niet zo eerlijk hoor, je hebt idd nog veel tijd nodig! Praat maar lekker met Maat en Gyn meis ;)

Sterkte!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey dees
    jee meid nu al..
    ik zou idd proberen er werk van te maken
    misschien kan de maatschappelijkwerker er iets mee..
    heel veel sterkte!

4. 40plusmama

Dank jullie lieverds.

Nu al ja, 12 weken na de bevalling moet ik gaan werken. Ja zei hij, we begrijpen hoe je je voelt. Ik moest echt in mijn tong bijten om niet te zeggen: nee zak, dat weet je niet! :(

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja idd
    hij weet niet hoe jij je voelt :rolleyes:

6. 40plusmama

En dat zal hij ook nooit want ten eerste is het een man en ten tweede is hij homo (niks tegen homo's trouwens). Hij wil zelf niet eens kids....

Maar kunnen ze me zomaar dwingen?

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    misschien wel
    of vraagt een brief van de huisarts of arts dat je nog niet in staat bent om te werken
    maar anders zouden ze het op werk weigering kunnen gooien ;)

8. 40plusmama

Daar was ik al bang voor maar hoeveel waarde hechten ze aan een brief van een arts? Ik bedoel, zijn ze verplicht daar iets mee te doen? Als de arts zegt niet werken en de bedrijfsarts zegt wel of de baas zegt wel, wat dan?

Ik ben blij dat ik een rechtsbijstandverzekering heb zeg

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gewoon huisarts vragen enzovoort, ik duim heel hard voor je dat ze jou kunnen helpen enzovoort! Je hebt veel te veel tijd nodig meis!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    als bedrijfsarts zegt werken tja dan moet je werken.. anders is het werkweigering en ontslag...

maar meid ik hoop ook dat je wat kunt regelen...
    heel veel sterkte en succes ;)

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lieve dees,wat een gedoe zeg!
    Is gewoon belachelijk hoe sommige mensen met zo'n verlies omgaan!

Je meld je gewoon ziek,klaar!
    Je bent er emotioneel nog echt niet aan toe,ze kunnen je niet dwingen hoor,en ontslaan al heelmaal niet!
    Niemand kan weten hoe jij je voelt,hope was het bij de maatschappelijk werkster?

Succes!

12. 40plusmama

Maatschappelijk werk is het met me eens dat ik nog niet kan werken en de bedrijfsarts mag hem bellen. Alleen verwacht mw niet dat de arts zal bellen. Hij denkt dat ze aan het pesten zijn en het hard gaan spelen. Is het inderdaad zo dat ze me nu al gaan verplichten om te werken dan gaf hij het advies om me gewoon na een uur ofzo weer ziek te melden.

Morgen naar de gyn voor een afrondend gesprek en ik weet eigenlijk zeker dat die achter me staat. Of ik er iets mee opschiet is een tweede. Woensdag naar de bedrijfsarts en ik heb er nu al nachtmerries over :(

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sterkte Dees, hou moed he meis! Ik denk al aan je...

14. 40plusmama

Pfffff, wanneer gaat die brok beton in je maag weg? Wanneer doet je hart minder pijn? Triestig weer en ineens ben ik ook weer verdrietig. Ik mis mijn ventje zo erg.... :cry:

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dikke knuffel voor jou meid!

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lieve Dees,van deze kant ook een dikke knuffel voor jouw!

17. 40plusmama

Dank jullie lieverds.

Ik begin vrienden te verwaarlozen en contact te vermijden maar wil dat helemaal niet. Aan de ene kant de schreeuw om contact, het verdriet delen en aan de andere kant de rust willen en even geen mensen willen horen en zien.

Ik wil gewoon mijn ventjes samen.....

Blegh, dit gevoel zou niemand moeten hebben. Dit gun ik niemand, mensen zouden dit niet mee moeten maken..... :cry:

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Is ook logisch dat jij die twee ventjes zo graag samen willen zijn dat het niet meer kan, het is ook zwaar voor je Dees! Je hebt ze samen 9 maanden gedragen, lijkt me ook heel logisch!

Sterkte en wij denken aan je meis!

Dikke knuff Kalinka

19. 40plusmama

Het plekje van Thijs †

De urn is te klein maar er wordt op dit moment een nieuwe gemaakt, precies dezelfde maar dan groter. Het is dat blauwe dingetje. Zodra die klaar is gaat hij in de urn en kan die zwarte urn weg.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wauw, die is echt mooi, die blauwe is toch urn? En beeldje heb je idd van TR gekregen, hint hint ;) Heel mooi!

Deel Deze Pagina