Voor Dees, Olaf, Luuk en Thijs*

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door dwazie1980, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja he. Misschien gaat het wel over een verloren liefde ofzo maar ik vond de tekst zo passen bij wat ik momenteel doormaak.

Ik hield behoorlijk vast aan Thijs*, ergens uit schuldgevoel maar ook omdat ik dacht dat ik dat zo moest doen. Af en toe voelde ik gewoon hem in mijn buik bewegen, zo sterk was hij aanwezig. Ik heb nu met therapie wat op papier gezet voor Thijs* en dat uitgesproken en daarna verbrand. Op die manier kon ik dat een beetje loslaten. Ik was opgelucht daarna en ik moet zeggen dat ik hem nu niet meer zo wanhopig bij me hou. Natuurlijk denk ik elke dag aan hem maar nu kan ik dat wat meer van me afzetten.

Klinkt misschien allemaal vaag maar mij heeft het erg geholpen om dat 'ritueeltje' te doen.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Lieve Deeske...

Ik lees net de tekst van Marco.. en het eerste wat ik dacht..

"wat weet Thijs* het mooi te verwoorden zeg"

Het is net of hij tegen je praat....
    (zo zie ik het gewoon)

Het geeft maar weer aan hoe bijzonder hij is en hoezeer hij van je houdt...

Hij zal er ALTIJD zijn....

Hele dikke knuff meis..

Love ya...

Moi

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, prachtige tekst meis! En helemaal waar, Thijs* is er altijd bij, jullie zijn altijd met z'n vieren!

Dikke knuf meid!

4. Dees, wat een prachtige tekst. En wat ben ik blij voor je dat het ritueeltje je wat geholpen heeft.

Ik ben er zeker van dat Thijs* vanuit de hemel trots zit te wezen op zijn mama. Je bent super!

5. 40plusmama

Bijna 9 maanden geleden alweer. 9 maanden zat je in mama's buik en 9 maanden geleden besloot je een engeltje te worden. Mama gaat in die 9 maanden op en af, vecht door voor je broertje Luuk en voor jou. Mijn schatje, mama mist je vreselijk :cry:

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees, prachtige tekst van Marco.

Ik weet zeker dat Thijs* super trots op jou is.
    Net als Luukje. Je bent een supermama.

Dikke knuff meis...

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    lieve dees

je weet het he thijs is superblij met jou als zijn mama en dat blijf je ongeacht of thijs leeft of niet je bent mama van luuk en thijs

veel liefs nathalie ;)

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Het is toch fijn om hier je gevoelens neer te kunnen zetten hè.
    We herkennen zoveel in elkaars verhalen.
    Dikke knuffel terug voor jou.

9. 40plusmama

Bah, ik mis hem. :(

Kon ik hem maar terughalen, gezond en wel.

10. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Het is super erg wat jullie overkomen is. Ik wens jullie heel veel sterkte

xxx

11. Dees, elke keer ik een berichtje van je lees in dit topic, springen de tranen me in de ogen. Bah, wat moet het pijn doen! Heel veel sterkte wens ik je, want dat is jammer genoeg het enige dat ik kan doen.

12. 40plusmama

Vandaag gaat de baby van een vriendin geboren worden. Ze ligt op de verloskamer waar ik ook lag. Even komt het beeld weer terug en even ben ik jaloers. Waarschijnlijk heeft ze straks haar manneke op haar buik. Luuk mocht maar een minuutje of 2 bij me liggen omdat hij glucose tekort had en meteen door de ka gezien moest worden en Thijs* heb ik niet eens gezien toen hij net uit mijn buik was. Om 23.45 is hij geboren en die nacht om 2.15 zag ik hem pas en wist toen pas dat het een jongen was. Ik lag op ic en moest het daardoor de eerste nacht zonder mijn mannekes doen. De volgende dag om 12 uur zag ik ze pas weer en kon ik Luuk voor het eerst aanleggen.

Ik had ook zo graag een natuurlijke bevalling gehad die goed ging. Ja, jaloers ben ik maar ook zo blij dat er vandaag weer een mooi jongetje bij zal komen.

Ik hoop dat Thijs* een beetje wil waken over hun mannetje......

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Dees,

een hele dikke knuff voor jou.

14. 40plusmama

Ik schreeuw het uit dat het even niet gaat
    Ik schreeuw het uit dat ik je zo verschrikkelijk mis
    Ik schreeuw het uit dat ik niet weet hoe ik verder moet
    Ik schreeuw het uit dat de pijn soms niet te dragen is
    Ik schreeuw het uit dat je broertje je mist
    Ik schreeuw het uit dat ik je zo graag wil voelen, ruiken en tegen me aan houden
    Alleen schreeuw ik in mezelf
    Niemand lijkt mijn geschreeuw te horen......... :cry:

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey lieve dees

wij horen je wij voelen jij wij zullen er voor je zijn maar ook wij kunnen dat ene wat jij zoooo graag wilt nooit realiseren voor jou ongeacht hoe graag we willen

ik ken het schreeuwen maar lieverd schreeuw maar
    ik ken het niet meer kunnen ademen van verdriet maar lieverd je ademt nog en met jou ook luuk

weet dat jou thijs bij je is in elke stap die je zet hij is er, maar op een manier die wij allemaal niet willen

nogmaals dees lieve schat jij bent en blijft moeder van zowel luuk als thijs kijk naar luuk en het is ook thijs die je zien zult en voelen zult en ruiken zult en aanraken zult

sterkte meis en gooi alles eruit

groetjes en heel veel liefs nathalie

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lieve Dees,

Wat bewonder ik je zo erg, ik las ineens in ouders en nu dat je mooie bericht had geplaats met mooie foto van beeldje van Thijs* en Luuk! Prachtig en mijn complimenten!

xx

17. 40plusmama

Dank je lieve Linka.

Ik zie zo op tegen de kerst en vooral 'hun' verjaardag. Thijs* is er in onze gedachten bij natuurlijk maar toch...... Ik had ook zo graag zijn bekkie willen zien bij het aansteken van kaarsjes, bij het zien van al die lichtjes die er nu overal schijnen. Ze branden ook voor Thijs* maar ik had hem zo graag bij ons gehad nu. Naast zijn urn staat een kandelaar met kaars voor hem zodat hij er toch bij is.

En dan straks de verjaardag. Luuk mag zich tegoed doen aan een taart maar er hadden 2 taarten moeten staan. Thijs* krijgt een kaarsje in de vorm van een gebakje (ik weet dat ze er zijn, nu nog vinden) naast zijn urn en ook dan zal hij er in onze gedachten bij zijn maar poeh, wat mis ik dat ventje.......

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Moet je gewoon doen! Hij hoort ook erbij, dat is ook een feit.

dik knuff!

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Lieve Dees,
    van mij ok even een hele dikke knuffel.
    Kan me goed voorstellen dat het heel erg dubbel moet zijn die gevoelens.

20. Lijkt me ook een erg moeilijke dag... Vieren en afscheid nemen...
    Heel veel sterkte en ik vind het mooi hoe je Thijs* ook viert.

Deel Deze Pagina