Voor Dees, Olaf, Luuk en Thijs*

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door dwazie1980, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dees en Olaf: Gefeliciteerd met de geboorte van Luuk en Thijs*

Wat zal het voor jullie een dubbel gevoel zijn nu... Aan de ene kant zooo blij en aan de andere kant zoveel verdriet dat jullie een van jullie zoons hebben moeten laten gaan...

Ik heb het laatst nog op tv gezien hoe moeilijk het is om met deze gevoelens om te gaan... Want was daar op: Hoe je het ook doet... je doet het in de ogen van de omgeving nooit goed...

Ik wil jullie heeeel veel kracht en sterkte toewensen in deze moeilijke tijd...
    En bedenk dat hoe jullie het ook beleven, het doen en ervaren.... Dat is voor jullie de juiste manier!

Dikke knuf

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het doet me zo goed, die lieve en warme reacties. Zo fijn dat we dit soort dingen zo met elkaar kunnen delen. De aanleiding is helaas minder maar heerlijk toch dat 'totale vreemden' elkaar zoveel steun kunnen geven in deze moeilijke tijden.

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooopss.... ik heb het heeeelemaal verkeerd begrepen geloof ik... Tis al bijna tijd voor de verjaardagen van Thijs* en Luuk...

Maar toch... ik denk dat het een moeilijke tijd weer is... en weer die tweestrijd denk ik...

4. 40plusmama

Nog ruim een week en dan is het zover, de verjaardag. Mama denkt terug aan de bevalling, aan dat ik je niet meteen heb kunnen zien, aan je laatste schopje op weg naar de ok en aan het eerste moment samen op ic. Ze hadden je warm gehouden voor mama en wat was je mooi. Mama mist je nog elke dag lieve schat.

Op je verjaardag gaan we op vakantie en de dag ervoor vieren we het. Jij krijgt je eigen kaarsje maar zal geen taartje eten met je broertje samen..... :(

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    mama gaat er vast een hele mooi dag van maken lieve Thijs* en wij andere mamas en vriendinnetjes van mama zullen volop aan je denken en een liedje voor je zingen....

zover weg maar altijd dichtbij lieverd

dikke kus

nathasja

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Lieve Dees, ik ken jou van een ander forum (jij mij niet denk ik) en heb in grote lijnen jullie verhaal gevolgd. En vaak heb ik aan je gedacht, hoe moeilijk het moet zijn, hoe verdrietig je bent, hoe oneerlijk het is.
    En toch, nu ik zelf moeder ben kan ik me pas echt een heel klein beetje voorstellen in welke hel jullie terechtgekomen zijn. En dan nog is jullie verdriet te groot om in te denken voor mij als buitenstaander.

Alvast gefeliciteerd met je mannen, ook al is Thijs* er niet op aarde bij, er zijn heel veel mensen die aan hem denken, ook mensen zoals ik: die jij niet kent, waar je het niet van weet.
    Ik hoop dat je een klein beetje warmte meekrijgt van al die mensen die aan jullie denken en met jullie mee (proberen te) voelen.

7. 40plusmama

Dank je San (van het ivf forum misschien?)

Het is ook heftig en ook al kan ik er de laatste tijd best aardig mee omgaan, er zijn dagen dat ik hem zo gruwelijk mis dat ik het gevoel heb dat ze mijn hart eruit rukken. Vooral zo rond de feestdagen en de verjaardag, dan is het gemis zo groot. Had hij ook al langs de tafel kunnen stappen, zou hij ook van die streken hebben gehad en van die mooie goudblonde haartjes? Ik zal het me, met het opgroeien van Luuk, regelmatig afvragen...

8. 40plusmama

1 jaar lieve knul.

Exact 1 jaar geleden zat je nog nog veilig te trappelen in mama's buik. Mama mist je lieverd :cry:

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteerd met hun 1e verjaardag, Thijs* zal mee kijken over jullie schouders en samen vieren!

Fijne dag!

Liefs van ons.

(lees ik goed? Ga je Brusje maken voor Luuk en Thijs*? )

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Luuk en 1e engeltjesdag van Thijs*
    het zal niet makkelijk zijn voor jullie aan de ene kant een mooie dag want jullie manneke wordt 1 jaar en aan de andere kant het verdriet van het verlies van jullie mannetje thijs*

heel veel sterkte ook vandaag!

dikke knuffel caruli ;)

11. appeltje

appeltje Niet meer actief

Lieve Dees,

Gefeliciteerd met deze dag die blijdschap en verdriet zal afwisselen. Dat Luuk nu alweer 1 jaar lang jullie leven verrijkt is geweldig, maar het verlies van Thijs daar natuurlijk niet minder om.

Sterkte!

12. een dikke dikke knuffel voor jullie allemaal op deze 'dubbele' dag.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Dees, wat zal het een rare dag geweest zijn. Nog gefeliciteerd met Luuk zijn eerste verjaardag en met Thijs* zijn eerste engelen verjaardag.

Knuff Nynke

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Deze weer open op verzoek van mama.

15. 40plusmama

Dank je Natasja!

16. 40plusmama

Vandaag een enorme huildag. Ik baal van alles dat er mis is gegaan, van alles miskramen, de bbz en dan ook nog jou verliezen. Ik zag deze tekst en dit liedje en ik mis je zo.

http://www.youtube.com/watch?v=TBn3iIAWW08

Alle deuren stonden open
    Je kwam eraan
    En alles was er klaar voor
    We maakten de gebaren die je maakt
    Als iemand welkom is.
    Zo welkom dat het bijna pijn doet
    De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
    Je was zo mooi, zo mooi
    Je had nog mooier mogen worden
    Maar je kon het niet
    En wij blijven altijd
    Op je wachten

Waar ter wereld we ook lopen
    Je blijft bestaan
    We konden je niet kennen
    Maar we weten wie je bent
    En je blijft iemand die welkom was

Zo welkom dat het altijd pijn doet
    De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
    Je was zo mooi, zo mooi
    Maar je kon het niet
    En wij blijven altijd
    Op je wachten

Je mooie grote ogen die de wereld
    Zouden zien
    Je hield ze stevig dicht
    Misschien is het maar beter zo
    Misschien

Je was zo mooi
    Zo mooi
    Je was zo mooi
    Zo mooi
    Maar je kon het niet
    En wij blijven altijd
    Op je wachten

Je was zo mooi
    Alle deuren staan nog open
    Jij komt eraan

Volgende maand gaan we proberen een broertje of zusje voor jou en Luuk te krijgen. Het is onze enige kans op een broertje of zusje, daarna is het over. Waak je over je broertje of zusje?

Dikke kus van mama

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Dees,

Ontzettend veel succes de komende periode. Ik ga ontzettend voor jullie duimen!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Dees,

wat een mooie tekst.

Ik hoop zo dat er een brusje voor Luuk en Thijs* mag komen. Weet en vergeet nooit dat Thijs over jullie waakt.

Dikke kus Nynke

19. ik duim zo voor jullie, dat het gewoon allemaal mag lukken. Ik ben er zeker van dat Thijs* ook erg hard zit te duimen...

20. 40plusmama

Dank jullie voor de steun.

Ja Thijs* kijkt van boven uit met ons mee. Ik voel hem zo vaak bij ons.

Over ruim een week zal ik ongi zijn en gaat het beginnen. Ik hoop zo dat in ieder geval 1 van de 2 ingevroren embryo's goed zal ontdooien. We laten er 1 terugplaatsen, ook als er 2 ontdooien......

Deel Deze Pagina